יומיות 01.07.2015

דברים שלמדתי השבוע: מפגש "ההאקרים" Nerd Cafe לא באמת מתקיים. כלומר, הגעתי למקום, היה סגור ומסוגר. באסה. שבוע הבא: עדכונים נוספים על מפגשי האקרים בברלין!

לדברים יותר משמחים: ב – Tor כותבים על הוגוורט לפני הוגוורט: השפעת ספרי הפנימיה הבריטיים על הארי פוטר. קריאה קצת ארוכה וטרחנית, אבל יש דבר אחד טוב שיצא ממנה: המלצה על הספר Tom Brown’s School Days מ – 1857. הספר שעיצב את ספרות הפנימיות הבריטיים כפי שאנו מכירים אותה.

תמונה: עוגת גרמלין. לא לאכול אחרי חצות! (ובטח שלא להרטיב עם מים. זאת עוגה, לא חתול).

בשנים 1950-1951 שידרה NBC תוכנית רדיו מדע בדיונית בשם Dimension X. התוכנית כולה, שמונה שעות (13 פרקים) של תסכיתי מד"ב ישנים הועלתה שלשום ליוטיוב.

שניים ממנהלי אובר נעצרו בצרפת באשמת ניהול חברת מוניות לא חוקית! דיברנו פה לפני כמה שבועות על אובר: חברה כל כך אגרסיבית ומגעילה בדרך הניהול שלה, שהיא מצליח לייצר קונצנזוס שלילי בכל שכבות הגיקים. אבל לעצור את המנהלים?! הגזמתם.

טור נהדר על שמונה ספרים שאתם צריכים לקרוא כדי להבין את שערורית ההוגו 2015 (הטייק שלי בנושא).

סמארטווץ' טוב, סמארטווץ' רע (בתור בעליו הטרי של פבל יש לי המון התלהבות והמון קיבה עליו) – חפצים חכמים פה כדי להישאר: מזגן חכם, מקרר חכם ושאר מרעיו.

אממה, יכול להיות מסוכן נורא אם השכנה ההאקרית שלכם תצליח לפרוץ למקרר (ולגרום לכם להישאר בלי חלב, למשל). לכן צריך לאבטח את החפצים החכמים. שזה קטע נורא קשה, כי צריך עדכוני תוכנה לכל אחד, ופרוטולי אבטחה שונים וכו' וכו'.

פה נכנס פרוייקט אינטרנט החפצים המאובטח של סטנפורד, ברקלי ואוניברסיטת מישיגן. מה אתם אומרים, יכניסו לשם תעודת זהות חכמה?

6 תגובות

  1. לא שאני מתלהבת מעוגות קצפת, אבל עוגת הגרמלין פשוט מתוקה. הייתי שמה אותה בסלון החדש שלי אם לא הייתי חוששת שבשלב מסויים היא תתחיל להסריח, שלא לדבר על בעלי החיים שהיא תביא לשם.

  2. חובבן הגיב:

    אתה עוקב אחרי הסידרה החדשה של ה BBC ע"פ ג'ונתן סטריינג' ומר נורל?
    ראיתי 3 פרקים ואני מתמוגג מהאנגלית המצוחצחת.

    • ניימן הגיב:

      לא יצא לי להגיע לזה. בתכל'ס, חוץ מסיטקומים אני מאד מתקשה בלעקוב אחרי טלוויזיה. אני מבין שהם מצליחים להיות בריטיים כמו הספר?

  3. חובבן הגיב:

    המבטא בולט אפילו יותר 😉

  4. One of the Crowd הגיב:

    למה מוגזם? המנהל נעצר באשמת הפעלת חברת מוניות ללא רשיון, אחרי מספר אזהרות. בנוסף הוא הצהיר בפומבי שהוא הולך להענות לאזהרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting