יומיות 13.07.2015: נסורת קומיקון: פרס אייזנר, טריילרים, חדשות וכן: גם הוצאת מדב"פ ישראלית חדשה מבטיחה

אחרי יומיים העלמות לשבילי האופניים של ברנדנבורג – We're back!

החדשות הגדולות שהפסדתי היו פרוייקט מימון ההמונים ל'נובה', ההוצאה לאור של דידי חנוך. דידי הוא מאושיות המד"ב בארץ, ולהקים הוצאה תפור עליו כמו כפפה על כדור בייסבול. תוך זמן קצרצר הוא הגיע ל – 12,000 ש"ח (מתוך 70,000 מבוקשים). יש לי הרגשה שהקמפיין יסתיים בהצלחה.

לינקים: קומיקון היה בסופ"ש. אני לא סובל דיווחי קומיקון. כולם תעלולי יח"צנות לילדים, טריילרים, טיזרים, תמונות (מסרטים עתידיים) ומלא מלא מלא פאנלים שלדעתי לא אומרים בהם כלום.

אבל בכל זאת, מדי פעם יש דברים מעניינים בקומיקון:
ג'וס וידון עושה פרויקט עם באטמנית (אשה) ויקטוריאנית.
כולם רודפים אחרי זכויות ההסרטה של שם רוח של פטריק רות'פוס. זה אומר שכרך ב' יתורגם לעברית?
וכמובן, סוף סוף עושים את הקרוסאובר המיוחד: באטמן נגד צבי הנינגה:

רגע, מה?! למה שלא יעשו רובוטריקים נגד דרדסים וזהו? (לא לא, מייקל ביי, זאת הייתה בדיחה! אל תעשה כזה סרט!)

ב – Atlantic מדברים על תורת המשחקים ופוליטיקה. הטענה המעניינת שם היא ש*צביעות היא כלי חיוני לפוליטיקאי המודרני*. בעצם, הם אומרים, זאת הדרך היחידה של הפוליטיקאי "לשחק את המשחק" מאז שאסרו עליו להיות מושחת. כי כמה אפשר להשפיע אם תמיד מדברים בכנות?

פרס אייזנר, שזה ההוגו (והאוסקר) של הקומיקס, חולק בקומיקון. כי אתם יודעים, יש גם קומיקס בקומיקון (אבל מעט). מה אספר לכם על הזוכים? כלום. כי כבר שנים שאני קורא רק טפטופי קומיקס. אבל ל – io9 יש מדריך קריאה למועמדי פרס אייזנר.

טריילרים: ניסיתי לקרוא בתור נער את סדרת שאנארה של טרי ברוקס, ואחרי כמה עשרות עמודים החלטתי שהיא קיטש משעמם. בתור נער, כן? אבל האמת היא שהיא נורא מפורסמת, ועכשיו יוצאת סדרה על פיה. הנה הטריילר שלה:

ת'אמת? זה שיכנע אותי שזה קיטש משעמם. יש בעלי נסיון בקהל שיתקנו אותי?

מה שיפה בטריילר החדש של ה – Expanse זה איך הצליחו לקחת עלילת הרפתקאות מלאת אקשן והומור ולהפוך אותה לאופרה פומפוזית סטייל פיטר ג'קסון. אבל בכל זאת, עושה לי צמרמורת לראות את מילר על המסך (ה – Expanse היא אחת מסדרות ספרי המד"ב האהובות עלי. ביקורת על הספר החמישי שלה עלה לפני כמה שעות בבלוג)

3 תגובות

  1. אורי הגיב:

    יווווו. דצמבר זה אוטוטו!

  2. עמית הגיב:

    אני היחיד שאין לו כל כך חשק לראות עיבודי טלוויזיה לספרים מדהימים כמו expanse? זה כאילו לקחת יצירת מופת ולהפוך אותה לבאנליות טלוויזיונית צפויה. איך אתה מוצא יכולת להתרגש מזה? אגב, אין לי בעיה עם באנאליות טלוויזיונית, למשל Defiance שהיא אחלה סדרה. אבל איכשהו סאני פשוט לא מצליח להתרגש מכל העיבודים האלו.

    • אורי הגיב:

      אני חושב שהעבודה שעשו עם משחקי הכס בעיבוד הטלוויזיוני היא מהממת (לפחות בשתיים שלוש עונות הראשונות), והיא משלימה לספרים בעיני יותר מאשר מהווה תחליף.

      אם ישקיעו באקספנס באותה מידה, זה יכול לצאת ממש טוב.

      חוץ מזה, סוף סוף מד״ב בחלל שהוא לא רק סטאר טרק (או כל דבר אחר שהתיישן לפני עשור ויותר), ולא איזו דרמת נעורים בנאלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting