יומיות 14.07.2015: בלום קאנטי חוזר

גוגל החליטו בימים האחרונים שאני ספאמר. אי לכך ובהתאם לזאת לא נשלחו אימיילים לרשימת התפוצה (כלומר, נרשמו, אבל לא התקבלו). פתרונות לנושא?

טריילרים: או מאמא, אתם ראיתם את הטריילר ל – suicide squad?

טריילר השנה הטלוויזיוני הקולנועי מבחינתי. עלילה, בימוי, מגניבות you name it – הכל שם.

טריילר חדש לסדרת הטלוויזיה של הקוסמים. יפה איך (גם) הם הצליחו לנתק את הסדרה מרוח הספרים. איך קליפ בה רואים בחור צעיר עושה קסמים (אמיתיים) עם ספרים לצלילי מוזיקה אופראית אמור לשכנע אותי לראות את הסדרה? זה לא משהו שראינו כבר מליון פעם?

שאלה לקהל בעקבות דיון בסלאשדוט: אם תחבורה ציבורית בישראל הייתה חינם, האם זה היה משנה את הרגלי ההתניידות שלכם? אצלי התשובה היא כן רבתי.

ELIoT היא שפת תכנות חדשה לאינטרנט של החפצים. האינטרנט הזאת בה אפליקציה של הסלולרי צריכה לתקשר עם המקרר, המכונית ושואב האבק שלכם. למי שמחפש את שפת התכנות הלוהטת (אולי) הבאה.

תמונה: ההגדרות המושלמות ל – Emacs. אולי עורך הטקסט המשוכלל ביותר בעולם (היי חובבי Vi:)) עם מאות פקודות, קיצורים ומה שאתם לא רוצים.

אחרי 25 שנות הפסקה(!) חוזר ברקלי ברית'ד לעשות את Bloom County. אחד ה – comics strips המוצלחים (והמצחיקים) בהיסטוריה. כאילו, וואו.

6 תגובות

  1. "טריילר השנה הטלוויזיוני"? Suicide Squad הוא סרט קולנוע לכל דבר.

    אני, אגב, ממש לא התלהבתי ממנו. יש לי אלרגיה חמורה לסרטים של DC מאז איש הפלדה (שזה אומר בעצם רק סרט אחד ועוד כמה וכמה טריילרים, אבל למעשה זה יותר בגלל שהם לקחו את זאק סניידר להיות במאי הבית שלהם, ללא ספק אחד הבמאים הכי השנואים עליי). זה מוזר שלסרט עם פוטנציאל להיות כל כך מטורלל יצא טריילר כה דרמטי. DC (ללא נולאן) עושים דרמה נחותה מאוד.

    • ניימן הגיב:

      סתם טעות – ידעתי שזה סרט.

      אין לי בעיה עם סניידר. מאד אהבתי את Watchmen, לא התחברתי לאיש הפלדה ולא ראיתי את 300. כאילו, לא בחירה קטסטרופלית מבחינתי.

  2. D! פה ועכשיו הגיב:

    מעניין. אני מאד לא אהבתי את מה שראיתי בטריילר הזה
    מצד שני את הטריילר של הקוסמים אהבתי. את הספרים לא קראתי ואין לי אפילו קצה של מושג במה מדובר, אז אולי בגלל זה, ואפילו עם הקיטשיות בסופו.

    לגבי התח"צ. זה לא שאלה של כסף, אצלי לפחות, למשתמש כבד זה לא כלכך יקר (אף כי יכול היה להיות יותר זול, בוודאי). אני משלם בערך 360 שקל (אין הנחת סטודנט – בוווו) לחופשי חודשי ברכבת הפרברית ונוסע בה ארבע או חמש פעמים בשבוע, הלוך חזור. הבעיה היא שאין ממש תח"צ בישראל. זה סוג של מישמש של דברים שונים שלא מתקשרים האחד עם השני ולא מגיעים כמעט לשום מקום משום מקום.

  3. רעי הגיב:

    לגבי התחבורה הציבורית – זו שאלה מעניינת, אבל המחיר הוא לא הפקטור היחיד.
    למעשה – כמעט כל מי שעובד יכול לקבל סיבסוד מלא על פי חוק ממקום העבודה שלו לצורך נסיעות. עבור העובד, זה הופך הלכה למעשה את התחבורה הציבורית לחינמית (בהנחה שמקום העבודה מסבסד עלות של חופשי חודשי כי זה משתלם לו יותר). זה עדיין לא מספיק בשביל אנשים על מנת לבצע את המעבר הזה. צריך גם נגישות, תדירות, נוחות ותכנון חכם של הרשת, כמו גם אחידות באמצעי תשלום, מתן עדיפות לנתיבי תחבורה ציבורית ברמזורים ואכיפה של שימוש בהם. בהינתן כל אלה – אנשים ישלמו וישתמשו בכיף.

    • ניימן הגיב:

      תשמע, גם אם מקבלים חופשי-חודשי, זה רק למערכת תחבורה אחת, לא? אגד (לאיזורים ספציפיים) או חברת אוטובוסים כלשהי או רכבת – אבל לא להכל.

      כשעבדתי זה באמת היה בעיה, כי תל אביב-איזור תעשייה יהוד היה אסון שלא לדבר על כך שקפצתי מטעם העבודה הרבה לאור יהודה.

      אבל כסטודנט, נגיד, נסעתי או ברכב או באוטובוס+רכבת. סביר להניח שהכמות של האוטובוס+רכבת הייתה עולה משמעותית לו זה היה לי חינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting