יומיות 15.07.2015: פלאש, רשימת הקריאה של ג'ורג' מרטין, סיכום קומיקון ועוד ועוד

שתיתי אתמול קוקטיילים בארבעים יורו בפאב במרכז ברלין ומישהו אחר בסוף שילם עליהם. תודה לאל על שוודים עשירים.

לינקים: עשור שנה שבוע קשה עבר על Flash. זה התחיל מזה ששבוע שעבר ניצלו האקרים חור אבטחה בפלאש כדי לגנוב 400 ג'יגה מחברה בשם Hacking Team. מאוחר יותר התגלו שני חורי אבטחה נוספים בפלאש, וסה"כ גילו החודש 38(!) חורי אבטחה בפלאש.

זה גרם למנהל האבטחה של פייסבוק לצאת בשורת טוויטים שקוראת לאדובי: "תהרגו את פלאש!". הוא רוצה שהחברה תשים דדליין בו המוצר יפסיק לעבוד, וכולם יוכלו לעבור לאלטרנטיבות בטוחות יותר. נגיד, HTML5 (מה שיוטיוב כבר עשתה?).

אבל את הפטיש הורידה מוזילה (החברה של פיירפוקס) אתמול: הם שינו את ברירת המחדל של הדפדפן, ואסרו על שימוש ב – Flash אלא אם כן המשתמש אישר זאת בעצמו. אם אתם מפתחי פלאש, אני מציע לכם מהר לעבור לכלי אחר.

תמונה: 144 עמודים על לגו מלחמת הכוכבים. אני אהבתי את התמונה הזאת:

(כמעט) כל החדשות שהגיעו השנה מקומיקון מרוכזות בפוסט אחד. כולל המוני סרטוני וידאו שלא יעבדו לכם אם לא אישרתם את פלאש.

די ברור למה עוד לא יצא הספר השישי של שאוש"ק: ג'ורג' מרטין כל היום מטייל וקורא! פוסט ביקורות הקריאה התקופתי שלו עלה לאוויר. המלצות, השמצות ודעות.

יש סדרות\סרטי אנימציה שנראים כמו משחקי מחשב ישנים? הסרטון הפנטסטי רומז שיש מקום לכאלה בעולם. ולא, Boltron Ninja Massacare הוא לא משחק אמיתי.

'אל תגע בזמיר' (To Kill a Mockingbird) הוא ספרה היחיד של נל הרפר לי. הוא יצא לפני 55 שנה, קיבל מעמד מיתולוגי, והסופרת סירבה מאז לפרסם ספר נוסף.

עד… עכשיו. בגיל 88, כשהיא כמעט חרשת ועיוורת, מפרסמת לי את ספרה השני. ההתעניינות בעולם הספרות מרקיעה שחקים – אבל מה שהכי הצחיק אותי היה הציוץ הזה של פטריק רות'פוס.


נדב לזר מסביר למה הוא יסרב להזמנה להופיע ברוסיה.

2 תגובות

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    הווו, עכשיו הבנתי מה אירע לפיירפוקס שלי. תודה על העידכון

    ועל הציוץ הנהדר הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting