יומיות 05.09.2015: לביא תדהר על מד"ב עולמי, כאוס מתמטי חדש, היה יהיה 2015, מאש אפ לשכן שלי טוטורו ועוד

רביעיית פלורנטין. Meh. מה ההבדל בין לשים את המתחם הזה בפלורנטין או ברעננה? כאילו בכוונה להרוס אופי של שכונה. Meh.

לינקים: היה יהיה 2015 מוכן! ועוד בדיוק יום אחרי שקיבלתי את מהדורת 2014. איזה תיזמון. זו אסופת סיפורי מדב"פ ישראליים קצרים. לא לפספס באיקון הקרוב.

לגוגל יש לוגו חדש. מה שמאד מסעיר ומשנה את חיי (לא). המון אנשים השקיעו הרבה זמן בניתוח הלוגו (יותר קטן בגודל, פונט עכשווי, sans serif, שאנשים עפים עליו כאילו אני מחר).

תמונה: יודעים איך אני עף על משחקים שאני לא משחק בהם? אז Painters Guild הוא כזה. סימולציית ניהול אמני רנסנס. תראו איזה יופי:

לביא תדהר הישראלי, שהופך אט-אט לאימפרית מדב"פ בינלאומית שחוקרת יצירות של תרבויות שונות, כתב טור: מה קרה כשהחלטתי לחקור מד"ב מרחבי העולם?

המלצות מדב"פ לחודש ספטמבר של IO9.

מתמטיקה: אני עוסק בכאוס, ויודע שיש המון דיסאינפורמציה בכאוס. פעם העלימו את התגובות שלי באיזה דיון מתמטי ברדדיט על כאוס, כי נראיתי להם מוזר מדי.

הכתבה על "הסוג החדש של כאוס" שהגדירו עכשיו מתמטיקאיים קצת חשודה. היא מתארת, בקווים מאד כללים, הגדרת כאוס שמקבילה לאנטרופיה. אבל זו לכאורה התפתחות של תורת הכאוס, ואני בדרך לקרוא את המאמר המקורי.

תמונה2: שורת תמונות מאש-אפ לשכן שלי טוטורו עם… מלנתלפים יצירות אחרות.

יומיות 05.09.2015: לביא תדהר על מד”ב עולמי, כאוס מתמטי חדש, היה יהיה 2015, מאש אפ לשכן שלי טוטורו ועוד

מתמיהה עד מחשיד שנינטנדו יצרה את Mario Maker. משחק בו אתם בונים משחקי סופר מריו משלכם. למה? כי נינטנדו ידועה לשמצה בפראנויה שלה וכל המגבלות שהיא מטילה על מפתחים. אז פתאום היא נותנת לכל זב חוטם ליצור משחק מריו?

מילא. ביקורת על המשחק. נראה מקסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting