יומיות 09.12.2015: ספרי המדב"פ המומלצים של דצמבר, טיקי-חנוכיה, Let's Encrypt ועוד טיפה

שיחה מאתמול בלילה:
– בדיוק חזרתי מאירוע Launchpad של גוגל (אקסלרטור לסטארטאפים)
– נו, למדת משהו חדש?
– לא ממש. עקרונית היו אמורות להיות שורה של מצגות. אבל היה אוכל חינם, ואלכוהול חופשי, ותוך עשר דקות הם ויתרו על המצגות והפכו את זה למסיבה.

תגידו, גם בישראל תרבות הסטארטאפ מתנהלת ככה?!

לינקים: דצמבר. כולם עסוקים בסיכומי שנה. מה שאומר שהספרים שיוצאים הם לא בדיוק אלו שהמוציא לאור חוזה שיהפכו ללהיט ענק. אממה, עדיין יש כמה מעניינים ברשימות הספרים הטובים של דצמבר של בארנס אנד נובלס ושל IO9.

מה צד את עיני?
Barsk: The Elephants' Graveyard של לורנס מ. שיין. Weird science fiction על עולם עתידני, בו בני האדם נכחדו, המינים התבונתיים הם שורה של חיות שעברו תהליך "האנשה",וכולם שונאים מאיזשהי סיבה את הפילים (שגם יכולים לתקשר עם המתים).

The Curse of Jacob Tracy: A Novel של הולי מסינגר. ספר היסטוריה על-טבעי, על אדם שכמעט מת במלחמת האזרחים האמריקאית, ופתאום יכול לראות רוחות. מקבל ביקורות נלהבות ברשת.

תמונה: מנורת טיקי. זה מאשאפ!

יומיות 09.12.2015: ספרי המדב”פ המומלצים של דצמבר, טיקי-חנוכיה, Let’s Encrypt ועוד טיפה

אני לא מבין באבטחת מידע, אבל החברה ב-CCC די מתלהבים מ-Let's Encrypt. מוצר חדש שנותן לכם לייצר אתרים מאובטחים בפשטות ובחינם.

—————————

סיכומי השנה טרם הסתיימו! Tor.com מעלה את המלצות הקוראים. כל ההמלצות הרגילות באלף הרשימות האחרות שקישרתי אליהם בשבועות האחרונים שם.

אבל בכל זאת יש אחד שפספסתי ונראה מעניין: Karen Memory של אליזבת בר. ספר סטימפאנק בסיאטל של המאה ה-19. יחד עם The Aeronaut's Windlass של ג'ים בוצ'ר, אפשר אולי להתחיל להכריז על חזרתו של הסטימפאנק לאופנה.

 —————————

צ'רלס סטרוס הוא אחד מסופרי המד"ב הנדירים, שמחד כותבים מד"ב קשה בלי "קסמי טכנולוגיה", ומאידך, כותבים ספרים קריאים.

בפוסט חדש הוא מונה את כל שטויות המד"ב שנוטים לראות בספרים. מה שנקרא באנגלית, shibboleths. למשל: אבק אסטרואידים שמגרד ספינה, או אנשים שמרגישים קצת רע תחת לחץ האצה שאמור למחוץ אותם לפיתה – וכו' וכו'.

3 תגובות

  1. מיס בוז'רסקי הגיב:

    מהנסיון שלי – לא. יש אוכל ושתייה, כן, לפעמים ברמה גבוהה יותר, לפעמים ברמה נמוכה יותר. אבל תמיד יש פיצ'ים של סטארטאפים ו/או הרצאות בנושאים רלוונטיים לסטארטאפים.

    • ניימן הגיב:

      שתיה = אלכוהול? בישראל? מפתיע קצת. וכך חשבתי. ברלין זה מקום מיוחד.

      • מיס בוז'רסקי הגיב:

        לרוב קולה ומיץ תפוזים 🙂 אבל לפעמים כן אלכוהול, תלוי איפה זה מתקיים וכמה כסף יש לאקסלרטור/הארגון שיזם את האירוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting