ג'ורג' מרטין כותב עדכון ארוך על Winds of Winter (הספר השישי של שיר של קרח ואש)

כל העולם מחכה ל-Winds of Winter, הספר השישי של סדרת שיר של קרח ואש. כששואלים בשנים האחרונות את ג'ורג' מרטין לגבי תאריך היציאה של הספר, הוא עונה: it will be done when it's done.

עד עכשיו. סוג של.

היום שבר מרטין שתיקה וכתב פוסט ארוך לגבי מצבו של הספר.

בואו נסכם אותו אחרי התמונה.

ג’ורג’ מרטין כותב עדכון ארוך על Winds of Winter (הספר השישי של שיר של קרח ואש)

הספר עוד לא מוכן, וכנראה לא יתפרסם לפני תחילת העונה השישית של משחקי הכס (תחילת אפריל). ולא, הוא לא יודע מתי הספר יהיה מוכן, והוא נורא מתנצל על כך.

אבל פה מגיעה שורה ארוכה של הסברים מעניינים:

מסתבר שהיה למרטין סיכום עם המו"ל שלו: הוא מסיים את הספר עד אוקטובר, והם מפרסמים אותו לפני תחילת העונה השישית. מרטין היה מאד אופטימי ונלהב לגבי הסיכויים שזה יצליח. אבל אז נקפו החודשים, ובאוגוסט הוא נאלץ להודות שהוא לא יסיים עד סוף אוקטובר.

המו"ל שלו היה סבבה עם זה. 'קבל הארכה עד סוף השנה. אם תעביר את הספר עד סילבסטר, נעשה מאמץ ונוציא אותו בכל זאת לפני תחילת העונה השישית.'

מרטין חשב לעצמו: 'איזה יופי! חודשיים אקסטרה. אסיים בסבבה'. רק שעברו חודשיים, ואין ספר.

מרטין די מדוכא מהעניין. הוא מסביר: 'תקשיבו, אני לא טוב עם דדליינים'. דדליינים גורמים לו לחץ. הם עושים אותו עצוב. ככל שהדדליין מתקרב, הוא לא נעשה יעיל יותר, אלא יותר שוקע בעצמו ועובד פחות טוב. זו אחת הסיבות שהוא בחר להיות סופר, ולא עיתונאי. דדליינים זה רע לג'ורג' מרטין.

אז הוא חוזר עכשיו לעמדה הישנה שלו: it will be done when it's done.

מי שמתעניין יכול למצוא עוד בפוסט שלו: נגיד, שלל הסברים על ההבדלים בין הספרים לסדרה, ומה המשמעות של העלילה של העונה השישית לעומת מה שיהיה בספרים.

אני ויתרתי על זה, כי אני לא עוקב אחרי סדרת הטלוויזיה בכל מקרה. ואתם יודעים מה? אני גם לא מאד מבואס מההכרזה של מרטין. עדיף סופר שלוקח עצמו ברצינות ומפרסם חומרים משובחים, מאשר מישהו שמוציא ספר חצי-אפוי בגלל דדליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting