נגנז בגנזך 03.01.16: מעט סיכומי סוף שנה בעיקר במוזיקה, ספרות ופוליטיקה, תערוכת עדות מקומית, וולוט אנדרגראונד, הרשת החברתית האחרת ועוד ועוד

[נגנז בגנזך הוא טור שבועי שאוסף פוסטים ישראליים מהשבוע החולף. הוא נכתב בעזרת פורטל הבלוגים העבריים, גנזך הרשת. תעשו לבלוג לייק בפייסבוק]

הערת הכותבת: אני קוראת קבועה של הבלוג, הטור של נגנז בגנזך הוא השני אהוב עלי אחרי גיקדום שעבר גם הוא מן העולם. לכן לא יכולתי לשבת מנגד כאשר טור נוסף הולך לעולמו. אז עם פרסום ההודעה של ניימן מצאתי את עצמי כותבת לו הודעה בפייסבוק שאני רוצה לנסות.

אחרי התכתבות קצרה, תחלופת מיילים, אי עמידה בדד ליין הראשון, עוד מיילים, אי עמידה בדד ליין השני ובעיקר הרגשה של אני לא באמת יודעת מה אני עושה הצלחתי למצוא כיוון וזו התוצאה. תודה לניימן על ההזדמנות (:

button_ginzachi
1. קורא בספרים עם סקירה ספרותית ואוסף רשימות של ועל ספרים שאתם צריכים או לא צריכים לקרוא. כולל עטיפות הספרים היפות ביותר לשנת 2015 וכמובן תקרית 'גדר חיה'.

2. הבלוג וולוט אנדרגראונד כבר לא פעיל זמן מה אבל רשמית הוא היה אמור לחגוג עשור. ולווט אנדרגראונד בפוסט חד פעמי, היא לא מצטערת אבל לדעתי ייתכן וחסרה לנו ביקורת תקשורת מאז פרישתה.

3. טל שניידר מהפלוג ב-8 הערות על חוק סימון העמותות כולל דיון מעניין בתגובות.

4. עונג שבת בסיכום אלבומי השנה ושירי השנה בשיתוף עם רדיו הקצה – מקום מצוין להכיר מוזיקה חדשה שאנחנו, פשוטי העם, פספסנו.

5. בפוליטאה מסכמים את האירועים הפוליטיים הבולטים של שנת 2015 ממשבר הפליטים ואישור נישואין חד מיניים בארה"ב.

6. ניסיון למשהו חדש: ברשת החברתית האחרת (ככה אנחנו אוהבים לקרוא לה) טוויטר מתרחשים המון דברים מעניינים (ייתכן וזה מעניין רק אותי) למשל Karen Haber כותבת סקירה רחבה ומעשירה של סטטוסים שפוליטיקאים שונים טרחו לעלות לנוכח הנסיבות. לדעתי קורה משהו מעניין ומיוחד כאשר משווים את כל המלל הזה למקבץ ציוצים אחד.

7. הסעיף הקודם אמור לרמוז שאני מחסידי טוויטר, זה לא בהכרח עושה אותי ממתנגדי פייסבוק אבל זה בטוח לא עושה אותי מאוהדיה, מצד שני, מדי פעם נתקלים בסיפור כזה, ונראה שיש לכל הרשתות החברתיות סיכוי ואולי גם לנו.

8. עלילון עם 5 הרגעים הקווירים הגדולים בקומיקס.

9. תערוכת 'עדות מקומית' נפתחה החודש. עוד לא הלכתי השנה, זה עדיין מופיע ב- To do list שלי ונראה שיהיה מאוד מעניין: יעל בפינה, יאיר דקל והארץ.

10. משהו לסיום מסטאר וורס. גם כי טור ראשון, גם כי הסרט עדיין מככב בכל מקום אפשרי (ובצדק) וגם כי עשר זה מספר יפה, ג'ימי פאלון והקאסט באקפלה משעשעת.


1. 120 שנות קולנוע ב-120 שניות אצל אפי טריגר.

2 תגובות

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    לא יודע מי זו
    אבל ברוכה הבאה

    והמון תודה!
    מהטורים האהובים גם עלי, שמח מאד שלקחת את זה על עצמך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting