השבוע הכי משעמם באינטרנט

האגדה מספרת שהאלים בראו את האדם, כי היה להם משעמם. כשלאדם היה משעמם, הם בראו עבורו את חווה. כששעמם לאדם וחווה, הם בחרו ליצור ילדים ומשפחה. משם השעמום המשיך ויצר קהילות ואומות ובסוף את מגדל בבל שנועד לשבור את השגרה לכולם.

לדעתי? יש צורך לעדכן את האגדה.

כאומות, כשהשתעממנו, יצרנו את הטכנולוגיה ואיתה את האינטרנט.

רק ששבוע שעבר, היה לאינטרנט משעמם.

אולי זו רק השלכה שלי, תגידו, איך היה השבוע החולף שלכם?

יש שאלה ידועה, בעיקר באתרי הכרויות או שאלונים שמתיימרים להיות פסיכולוגים 'בהינתן הבחירה מה תעדיפו חיים טובים או חיים מעניינים?' הרוב, אני מניחה, בוחרים בחיים טובים. מי שבוחר 'מעניינים' אולי שוכח שמעניין עלול להיות מסוכן, כואב או קשה. יש תרבויות שלאחל למישהו חיים 'מעניינים' זו קללה.

אולי זו רק אני? אולי משעמם לי מאותם אירועי אינטרנט מוכרים ומעייפים. החל ממאבקי שמאל ימין, מי גרוע יותר, מי בוגד יותר ומי מפרסם את הדבר השולי ביותר שאפשר, בכדי להוכיח את העליונות המוסרית של המחנה שלו. לצד אותם מאבקים אידאולוגיים היה לנו השבוע את המימ 'יוסף'. רק בגינו הייתי שוקלת לסגור את ההמצאה הנפלאה הזו או לפחות שולחת את האינטרנט לחדר לחשוב על מעשיו.

למה היה שבוע משעמם? כי לא למדתי בו שום דבר חדש. הכל קפא פתאום, נעצר ואולי אפילו התחיל ללכת אחורה. כמו הורה שמתעקש שהילד יגמור את כל האוכל מהצלחת, שום דבר חדש עד שלא תסיים את מה שיש לך.

אולי לא חיפשתי מספיק טוב. בעצם בטוח שלא חיפשתי מספיק טוב.

אולי מדי פעם עדיף קצת שקט, להרהר בקיים, להסתכל על המוכר ונעים. כמו הדרך הביתה שעושים פעמיים רבות, כמו המדבר.

אולי אנחנו לא צריכים לסמוך על האינטרנט שיספק לנו את הגירויים האלו, ירחיב לנו את האופקים ויקצר את המרחק בינינו לבין מקומות רחוקים ומופלאים. אולי כן צריך לחגוג את השבוע הכי משעמם באינטרנט.

אולי זה יהיה חג מיוחד. יום בו נשתעמם קצת עם אנשים אמיתיים. נאכל מאכלים מבלי לצלם אותם, נחווה אירועים בלי לתעד אותם. נחזור למקורות הפשוטים של שתי קופסאות אשל מחוברות בחוט או להגיע למישהו מבלי להודיע.

אולי ביום חג הזה נוכל לחוות דברים קצת לבד. לא כאומת סייבר עם חוקים שלא כתובים אבל כבולים לתבנית מאוד ברורה של מותר מול אסור, שלשלאות ענק בלתי נראות שמחזיקות את כולנו קצר.

סיימתם להתאבל על דיוויד בואי? יופי, תעברו לאלן ריקמן. משהו אחר שמרגיש לכם נכון? לא, זה לא הזמן ולא המקום. תחזרו מיד לשורה.

אז שיהיה השבוע הכי משעמם באינטרנט שמח לכולם!

אה, היה משהו אחד ששווה להזכיר, בכל זאת זה אמור להיות טור ללינקים ודברים מעניינים:

הציוץ של ג'ורג' ר.ר. מרטין בו הוא הודה שהוא זה שביים את שנת 2016.

לעזאזל שיביים את שנת 2016 אבל שישחרר את הדרקונים לחופשי שיעשו קצת מהומה.

אני לגמרי מאנשי החיים המעניינים. חג שמח!

3 תגובות

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    מאכזב אבל מעולה

    • Reef הגיב:

      כי אין טור רגיל? מקווה לחזור בשבוע הקרוב 🙂
      תודה!

      • D! פה ועכשיו הגיב:

        מאכזב כי אין דברים מגניבים או לא מגניבים ללחוץ עליהם ולהתקל בדברים חדשים
        ומעולה – כי תכלס – איזה קשקוש כל זה. יש רוח בחוץ, ועלים ושלוליות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting