יומיות 18.08.2018: המשבר של סקוט אהרונסון

לחובבי הבירות בבלוג: הייתי אתמול בפאב של Mikkeler בוורשה. לא הצלחה גדולה אם לשפוט ע"פ מספר המבקרים.

1. סקוט אהרונסון הוא אחד המדענים הצעירים המפורסמים בעולם, לא מעט בגלל הבלוג המעולה שלו, Shtetl-Optimized. הוא מומחה עולמי בחישוב קוונטי. מלבד הבלוג שלו, אני ממליץ לקרוא את הדיון הוא הוא עונה לשאול גולשים ביוני האחרון.

שבוע שעבר נעצר סקוט ע"י המשטרה בשדה התעופה בארה"ב. הסיבה? אי הבנה.

סקוט בחור רגיש והמקרה זעזע אותו לגמרי. לאחר שבוע של מחשבה עמוקה, הוא פירסם פוסט קצת של עזרה עצמית, על איך אנשים עם בעיות חברתיות כמוהו מתמודדים עם העולם (ועל עוד כמה דברים). קריאה מאד מעניינת.

2. KeyptiCrooks הוא קומיקס רשת על עולם הבלוקצ'יין. זה לא שאני ממליץ לקרוא אותו כמו שאני רוצה לאמר שהסגנון הגראפי שם נהדר.

יומיות 18.08.2018: המשבר של סקוט אהרונסון

3. 12 ספרים. זה מה שקראתי מרשימת 100 ספרי האימה הטובים ביותר אי פעם של NPR.

מתוכם ממש אהבתי רק שלושה: מגרש השדים, הניצוץ וטרילוגיית Feed של מירה גרנט [ביקורת ספר ראשון, שאר הטרילוגיה אפילו יותר טובה].

4. כחלק מסדרת כתבות על הרשת המבוזרת, הבלוג של מוזילה מספר על ScuttleButt. רשת חברתית מבוזרת בה כל המידע שלכם נשמר מקומית אצלכם על המחשב, וחלק מהתקשורת נעשה ישירות בין מכשירים, ולא עובר דרך האינטרנט.

סליחה אם הפיסקה למעלה היא סינית לחלק מהגולשים.

5. כל מי שעבד עם מערכות הפעלה בשנות התשעים חייב ללחוץ על הלינק הזה. חייב. (לא עובד מסלולרי)

6. הומור גיקים:

7. וורלדקון, כנס המדב"פ העולמי, החל, ויחד איתו התחילו להעניק פרסים. הפרס הראשון הוא פרס "הוגו הרטרו". פרס שמעניקים לשנים בעבר בהן לא התקיים טקס ההוגו.

הפעם אנחנו מדברים על שנת 1943. הזוכה המאושר בקטגורית הרומן הוא Beyond This Horizon של אנסון מקדונלד. את שאר הזוכים יש פה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting