אירועי השבוע האמיתיים 14.4.2007 – 8.4.2007

לא יודע מה איתכם, אבל הפסח הזה קצת מאכזב אותי. זה לא שאין אירועים, אבל אין עומס *עצום* של דברים *מדהימים* כמו שציפיתי. האירוע הכי מעניין, למעשה, מתרחש בסופ"ש הקרוב – זה שאחרי פסח.

מה עוד? שבוע הבא לא יהיה פוסט היות ואני לא בארץ. שבוע אחרי זה יחזרו העניינים למהלכם הרגיל בתקווה.

שימו לב להופעה של רונה קינן בפסטיבל הקצב בחולון ביום א', לפרברים רפיוג'יז בשני, להופעה החינמית של השרוט בשלישי, לרות דולורס וייס בכפוסטה ברביעי, למסיבה חתונה גורלית III בחמישי – וכמובן, לפסטיבל חוצמזה המרשים בסופ"ש.

יום א' (8.4)
1. די.ג'יי סבסטיאן, החתום בלייבל הפריזאי Ed-Banger, שמנהלו הוא פוסי בי, שחבר בדאפט פאנק (עכשיו הבנתם למה סבסטיאן חשוב) מגיע לברזילי. טוענים שהוא בחור מוצלח וידוע בעולם. למסיבת הפאנק שהוא יעלה בברזילי (הרכב 13) קוראים Smack-Snacks, ועולה 60-70 ש"ח להיכנס אליה. 24:00.

לייבל חדש ומשפיץ (או משהו. נגמרו לי מילות התיאור)

2. צמד להקות שלצערי, עוד לא יצא לי לבדוק, מגיע היום לקולטורה (הרצל 154): The Grip ו Sixth Sense. המחיר 40 ש"ח, 21:30. "I can see dead people", מוהאהאהא! :]
3. החבר'ה מיהושע (בן יהודה 22) ממליצים בחום על מופע הקאברים של ניר גבר ולהקתו בימי א'. היום יש גירסא מיוחדת לכבוד הערב חג. יהיה שמח. 22:00. 10 ש"ח.
4.אופסי דופסי – שכחתי לדווח על פסטיבל ימי זמר 2007 בחולון שהחל שבוע שעבר. נשארו עוד יומיים לאירוע, והמעוניינים מוזמנים לבדוק מה נשאר לראות (היום לדוגמא, יש את רונה קינן ב – 25-35 ש"ח).
5. Useless I.D ו – Got No Shame מופיעים היום ביחד בלבונטין 7. 21:00. 30 ש"ח. מוזר קצת לראות אותן מחוץ לפטיפון.
6. לאמנים עם שם המשפחה 'בנאי' מגיע כבוד מיוחד: בועז בנאי ולהקה מופיעים בתמונע (שונצינו 8 ) ב – 22:30. 50 ש"ח. אני רק יודע שהוא הבן של (גברי), האח של (אורי) וקשור איכשהו גם לכל השאר.
7. בסינמטק ת"א (שפרינצק 2) יש מרתון זכויות אדם עם סדנאות שפתוחות לקהל הרחב בארגון מר"ץ. היום ומחר, מ – 11:00 בבוקר עד 19:00 בערב. חינם. תוכניה מקוונת אין לצערי.

יום ב' (9.4)
1. עופר, בעלי סאבליים (סלמה 53) חוגג יומולדת עם הופעה חינמית של הפרברים רפיוג'יז הנהדרים פלוס מסיבת דראם אנד בייס. 22:00.
2. בתרבות יום ב' של תמונע (שונצינו 8 ) יש את פדרה מאוהבת וישבנים קוראים שירה ב – 25 ש"ח.
3. איך זה שבצוזאמן (לילנבלום 25) מופיעים בתכיפות כה-רבה שני הסינגר-סונגרייטרס הטובים באיזור, עמית ארז וגבע אלון (טוב, יחד עם עוד כמה)? האחרון נמצא שם היום ב – 22:00. 20 ש"ח.
4. רע מוכיח אורקסטרה מופיע בלבונטין 7 ב – 22:00. 30 ש"ח.
5. נראה לי שכבר יותר מדי זמן לא כללתי פה את ההצגה שיחות עם הברמן. נו, זו שמתרחשת בפאב הפרינדז (בן יהודה 186), בה השחקנים יושבים עם הקהל, ונושאים דיאלוגים עם הברמן. אחלה הצגה, באמת. 20:30. 30 ש"ח.

יום ג' (10.4)
1. למרות אהבתי הרבה לעמית ארז, עם להקה מלאה עוד לא יצא לי לראות אותו מופיע. לצערי, היום לא אצליח לתקן את המעוות – אבל לכל השאר מומלץ לעשות זאת, ואז לכתוב לי כמה כיף היה בכדי להוציא לי את העיניים מקנאה. זה קורה בבארבי (קיבוץ גלויות 52), ב – 22:00. 40 ש"ח.
2. השרוט, אחד שעושה מוזיקת רוק עם מילים מתחום הפאנק, מופיע בחינם(!) ב – B side record (ויטל 4). 22:00. שונה.
3. שלום תשובה ו Unmute מופיעים היום בסטאוט (הארבעה 14). 22:00. חינם.
4. במקסים (קינג ג'ורג' 48) ממשיך לצעוד הליין Time Tunnel בשיתוף ספריית הדי.וי.די 8 מ"מ. היום ירהיבו באקלקטיות עופר, זבן הסרטים, וג'ורג'י מהאברקסס. 23:00. חינם.

יום ד' (11.4)
1. ליין הרוק האלטרנטיבי, Peep Show, מארח השבוע את The Girls. שביל המרץ 6, 21:30. 40 ש"ח.
2. וואו. זו בטח ההופעה הכי מגניבה שהייתה עד עכשיו בכפוסטה (פלורנטין 5): רות דולורס וייס עם המופע "פלורנטיניויורק" ב- 21:30. חינם. ביקורת על הזמרת פה.
3. שלא נפרגן להופעת בכורה? גיא זו-ארץ והלהקה מופיעים פעם ראשונה בלבונטין 7, ופעם ראשונה בכלל. 23:00. עולה 30 ש"ח.
4. הקטע של הנחות לתושבי הצפון הוא לא פאסה כבר? אז למה 1984 נותנים כניסה חופשית עד חצות לצפונים? אולי בגלל שהם מארחים את עידן אזולאי שבא מאותו האיזור. 20-40 ש"ח. 23:00. הנחות לנרשמים באתר.
5. במקום (ויטל 2) ממשיך לרוץ הליין המולטיסקסואלי עם ההשפעות הברלינאיות DDR. עולה 10 ש"ח עד 24:30, ו – 20 אחרי.

יום ה' (12.4)
1. מועדון העובדים הזרים, באהיה קובו (התחנה המרכזית החדשה, קומה שלוש) מארח את המסיבה "חתונה גורלית III". החתן הוא די.ג'יי מישל לה-היסטריק, אשר עוזב ללונדון בקצב הטכנו. הכלה היא ליאורה "אורסולה" לופיאן, שסוגרת, אל תגלו לאף אחד, עשור. כל אחד מהחוגגים יביא איתו כמה די.ג'יים כנדוניה, שבשילוב בר אקטיבי יתנו תוצאה מוזרה ומגניבה ביותר. 40 ש"ח לנרשמים במייל moozika@gmail.com. לאיודע כמה לאחרים. 23:00.

חתונה גורלית III

2. הרבה זמן לא שמעתי על בינה בשכונה, סדרת קריאה, לימוד ודיון בפרשת השבוע מזווית חילונית יהודית. השבוע נערך אירוע כזה בהנחיית שמעון פרנס. מתנ"ס שפירא, ישראל מסלנט 27. 20:30. חינם.
3. מי לא אוהב הארדקור, סלאדג' וגריינד, אה? D-9, אכזבות' ו Dukatalon עושים בדיוק את זה בגדה השמאלית (אחד העם 70). 19:00. 30 ש"ח.
4. סטלה מאריס (ואללה?) מופיעים בלבונטין 7 עם מופע פותח של אקרופוליס. 23:00. 50 ש"ח.
5.הסקסופוניסט בני טל ולהקתו מופיעים בהכוסית (מלכי ישראל 5) ב – 22:30. חינם. במקרה ראיתי הודעה על ההופעה כשחיפשתי קצת מידע על ג'אז, ואני לא יודע אם היא חד-פעמית, קבועה, שבועית, חודשית וכדומה.

סופ"ש (13-14.4)
1. הבנות המקסימות מקרבות ראווה מביאות את זוג הפסנתרים שלהם בשישי בערב לתמונע. כדאי להתרשם מהמייספייס המושקע והקצת מוזר שלהן. 23:00.

מלחחחחחמה!

2. סיון מופיעה במוצ"ש בסאב קוץ' מילגה (המשביר 22). 22:30. חינם.
3. נועם וצבא הישע מופיעים בשישי בערב בסאבליים (סלמה 53). 22:30. חינם. אני זוכר שקראתי עליהם ביקורת טובה השבוע. בתקווה ארז יבוא ויזכיר לי איפה זה היה.
4. מומלץ: מעניין אם בסוף השנה נגלה שפסטיבל חוצמזה הוא אירוע הרוק האלטרנטיבי המעניין ביותר שהיה לנו? בכל מקרה, האירוע בן היומיים שמתרחש בנחל צלמון (שעתיים נסיעה מת"א) הוא בלי שום ספק אחד הדברים האדירים ביותר בז'אנר, ומתעלה אפילו על פולקל'ה – ולו רק בגלל המיקום. רשימת האמנים מרשימה, וכוללת את: Pits ,The Midnight peackocks ,Geisha No, Ed ,The Girls מלכת הפלקט, אביב מארק, עמית ארז, Jet Sam, יונתן כנען, אלי לס, דני הדר, Zaka , Famous People. חבר'ה שלא ידעתי שבכלל קיימים מחוץ לפאבים תל אביביים מלאי עשן. מלבד זאת יהיה גם איזור קמפינג, דוכני אוכל ודיסקים למכירה.

הכניסה עולה 60 ש"ח (כניסה לכל הפסטיבל אם הבנתי נכון), ויש הנחה למזמינים מראש. לא מספיק לכם? רוצים לדעת עוד? פנו למייספייס של הפסטיבל. אני אוכל את הלב על כך שלא אוכל להגיע, אבל לכל השאר, מומלץ גם מומלץ לעשות זאת – ואז לשלוח לי בחזרה ביקורות.

מה חוצמזה?

5. קשה לאמר שאני מומחה בתחום, ולכן אשלח אתכם להודעה המקורית, בה תוכלו להתרשם מהמסיבה של Brother Culture & Da Vinci Sound-UK שיש במוצ"ש בברזילי (הרכב 13). הסגנון: גראיי. מחירים ושעות? אין. למה שיהיו באמת?

בקטנה:

1. הורדת שירים מ – Myspace: בעודי עובר על המיילים העתיקים שלי אמש, נתקלתי לפתע בקישור *מצוין* שרנן שלח לי לפני כמה שבועות. זה גדול, זה עובד, וזה מאפשר לי להוריד את כל השירים של הלהקות שרוצות שאשמע אותן רק במייספייס שלהן. גדווווול!
2. אנשים צוחקים על רני רהב כל הזמן. עכשיו מסתבר שהוא הקדים את זמנו.
3. ללהקה הישראלית Mens Rea יש קליפ חדש ומושקע. חמישה ימים לקח להם לצלם אותו. ע"פ השיר הזה לפחות, נראה שהם עושים רוק חצי-רועש, חצי-רגיל, די מחוספס ובועט, אך מהוקצע ותופס כבר מהשמיעה הראשונה.
4. ידעתם שהחודש זה חודש מלווינס ברדיו הר הצופים? לא ידעתם? אז עכשיו אתם יודעים.
5. בתאריך ה – 11.4 מתרחשים שני אירועים חשובים: ל – ח' מולאים 22 אביבים, ולתל אביב, 98. מזל טוב!
6. פינת הקטנוניות: בעכבר העיר שולחים לבדוק את אירוע בינה השכונה בע"מ 140. רק מה, בעיתון יש 130 עמודים בלבד. משעשע, אך לא מזיק ברובו.
7. שבוע הבא לא יהיה פוסט, כך שלא אוכל לספר לכם על טכס יום השואה האלטרנטיבי המצוין של תמונע (שונצינו 8 ). הוא יתקיים ב-15.4, ב – 22:00. הנה מה שכתבתי עליו שנה שעברה (כשעוד הייתי בלוגר צעיר וחמוד).
8. יש לי ווידוי: מעולם לא אכלתי מופלטה. למעשה, אני גם לא יודע לאיפה בדיוק ללכת אם ארצה מופלטה טובה, מהירה ופשוטה. פיו, עכשיו ירדה לי אבן מהלב.
9. טיים אאוט הוציאו שבוע שעבר גליון חג כפול שאמור להספיק לשבועיים. התוצאה? רקובה. רקובה מאד. בתכל'ס אין שם כמעט שום מידע על מה שקורה השבוע.

[נסגר לתגובות מפאת סתם. תודיעו לי אם יש לכם משהו חשוב להוסיף]

12 תגובות

  1. Islay הגיב:

    אגב, אם תהיה מתישהו עוד פעם הופעה של דן תורן עם סגול 59 (ויאיר ונועה) כמו שהיתה בחמישי שעבר בקפה ביאליק, אני פה כדי להודיע שחובה, חובה ללכת. היה ענק. אני אמנם לא כזאת חיית הופעות בשנים האחרונות, מדי פעם אני מגיחה למשהו שנראה לי (ומיותר לציין שמה שנפוץ בשנים האחרונות לא כל כך נראה לי…), אבל פעם כן הייתי חיית הופעות, וההופעה הזאת הזכירה לי למה. אין, הופעות כבר לא נשמעות ככה, זה היה כמו בשנות התשעים העליזות (רק יותר קטן וצפוף ובישיבה, אבל זה בגלל קפה ביאליק, לא בגללם).

  2. ניימן הגיב:

    זו לא ההופעה הראשונה שלהם ביחד, כך שאני מאמין שיהיו עוד בעתיד (למרות שכרגע, למיטב ידיעתי, עוד אין תאריכים מדויקים לכאלו).

    יש אחלה, אבל ממש אחלה, של דברים בשנים האחרונות. הם פשוט פחות מיינסטרימיים וידועים מפעם – אבל יש. סמכי על סמוך :]

  3. ארז הגיב:

    הנה הביקורת
    http://scoop.co.il/article.html?id=6981

    וההופעה בסאבליים זה לכבוד יום שישי ה13 ועוד כמה סיבות למסיבות…

    אבל למה אתה לא יכול לכתוב פוסט מפולין?

    עכשיו אני ארגיש כאילו לא עבר שבוע…..

  4. ניימן הגיב:

    מסתפר שלפרמיטיבים האלה אין עברית מותקנת במחשב. לך תבין.. :]

  5. גייני דיר הגיב:

    הלינק של בקטנה(1.) שבור 🙁
    כל כך רציתי להוריד שירים מהמייספייס…

  6. ניימן הגיב:

    עבד לי שלשום – אך לא עובד עכשיו. :[

  7. דואל הגיב:

    זה הזמן להתוודות – בהתחלה השתמשתי בך כמקור משני, אבל עם הזמן הפכת למקור המידע העיקרי שלי לגבי אירועים שווים באמת…

    בדיוק דיברתי עם חבר שנמצא בלוד, לרגע לא הבנתי מה הוא עושה בלודז' – אבל ביניו, אני לא בטוח מה יותר מוזר 🙂

    תגיד, לא היית פעם ניימן 2.0? מתי השתדרגת ואיך?

  8. ניימן הגיב:

    אה, תודה. כיף לשמוע. מה שכן – יש טונה של דברים שאני מגלה בהמשך השבוע וכן לא נמצאים בו. סתם, שתדע.. (בעיקר לגבי הסופ"שים).

    א. האלו! אני אהיה בלודג' עוד פחות משבוע! נא לא לצחוק 🙂
    ב. 2.0? לא, מעולם לא. ה – 3.0 התחיל מכיוון שמספר המזל שלי הוא 3 (נולדתי ב – 3.3). אחרי זה כמה חברים החליטו שזו פארודיה על הווב 2.0*, והלכתי איתם בקטע הזה :].

    *זהירות! כל פעם שמישהו אומר ווב 2.0, אלוהים הורג סטארט-אפ קטן.

  9. ערן הגיב:

    מה, לא אכלת מופלטה מעולם???????????
    סתם – אפשר לחשוב, אני אכלתי מופלטה לראשונה רק לפני כמה שנים. בכל מקרה, אם בכל זאת חשקה נפשך במופלטה הגונה, אני הולך מחר למימונה אצל חבר טוב והבית פתוח ומזמין, כך אם בא לך לקפוץ לדרום תל אביב, תרים לי מייל.

  10. רנן הגיב:

    הלינק להורדת שירים מהמייספייס הגיע אליי מפרנק היקר מהקונכיה!

  11. ניימן הגיב:

    איתי בלטר הנהדר בבית הבירה בשלישי:
    http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-1722-288-20216835,00.html

    בטח יש אירוניה בכך שזה אחד המקומות בהם אני הכי "מקושר", וגם אחד המקומות היחידים שאין לי את לוח ההופעות שלהם. זה בגלל שאנשים מסוימים מתעצלים לשלוח לי אותו..

  12. oelgsxiu qspawmydu הגיב:

    zrnj eplbif lfxnajed rdbmzx nxkqw dcoykra rkhgwy http://www.befotj.slpci.com