אירועי יום העצמאות 2008 והשבוע האמיתיים 10.5.2008 – 4.5.2008

יום העצמאות הוא לא יום של אירועים מסחריים. הוא יום בו נתקעים בפקק בכפר שמריהו (עשיתי), מגיעים למסיבה שבדיוק פוצצה בסביון (been there), עושים על האש נהנתני ויקר (done that) – או סתם שותים לשכרה ומתאהבים (כן כן, קרה). א-ב-ל, גם בין הדברים המסחריים יש כמה שנראה שפשוט אסור לפספס. חלקם מיוחצ"נים יותר, חלקם פחות – וכולם מריחים טוב. מה לעשות? מה לעשות..?

שימו לב לערב הכדורסל בלבונטין בראשון, הפי מאנדיי בננה בשני, טקסי יום הזכרון האלטרנטיביים בשלישי וכל אירועי יום העצמאות ברביעי\חמישי. ובסופ"ש? הצדעה לזיקפה הלאומית והופעה של אסף אבידן בשישי, והתוצרת בשבת. יום עצמאות שמייח!

יום א' (4.5)
1. עונת הכדורסל הנוכחית היא האיכותית ביותר מאז שהתחלתי לצפות בספורט. אקשן ואיכות פשו בכל חזית אפשרית: יורוליג, הליגה הישראלית, אנ.בי.איי ואפילו: בליגה לנשים. אחד משיאי העונה מגיע הערב, עת מכבי תתמודד, בשיא ההפתעה, בגמר היורוליג. שידורים תוכלו למצוא וודאי בלא מעט פאבים בת"א (אין לי רשימה שלהם), אבל בלבונטין תהיה, לצד המשחק, גם מוזיקה חיה (רשימת מופיעים). 21:00, חינם.

פיינל פור בלבונטין 7

2. אבישי אפרת מצ'פר אותנו בהופעה חינמית בריף ראף (גרוזנברג 22) הערב. 22:00, חינם.
3. דיוויד אלן, "אבי הספייס-רוק והפסיכדליה הבריטית, מייסד הלהקות המיתולוגיות Soft Machine ו-Gong", מגיע לשלוש הופעות בארץ. הראשונה כבר הייתה אתמול, אבל את השתיים הנותרות, היום ומחר, תוכלו להספיק לתפוס. איפה? בבארבי (קיבוץ גלויות 52). כמה? 150-160 ש"ח. שני המופעים מתחילים ב – 20:30. פרטים על כל מופע ועל כל העסק בכלליות יש פה.
4. ארז דן מנגן רוק פופי בתמונע (שונצינו 8 ). 22:00, 40 ש"ח.
5. הגעתי למסקנה: אירועי ה – 1 במאי 2008 לא יגמרו לעולם. ל*עו-לם* אתם שומעים אותי?! :] היום, ב – 16:30, תצא הפגנה של תנועות הנוער ההסתדרותיות, מכיכר רבין עד בניין הוועד הפועל (בית ההסתדרות, ארלוזורוב 93). חינם.
6. Cuma, ערב מיצגים שנוצרו בסדנה של Port Performance, מגיע למרכז לאמנות עכשווית (קלישר 5). רגע, לא מכירים? מדובר בפורום לאמנות המיצג הפועל בארצות הבלטיות, אשר מנחיו עורכים סדנאות מיצג ברחבי העולם. 19:00, חינם. עוד פרטים פה (תחפשו בדף, זה שם).
7. הליין הרוסי, סטקאנצ'יק שנערך בלימה לימה (לילנבלום 42), מארח את אמין ויונתן בר רשי למופע כינור ופרקשן. 22:00, חינם.
8. Carsitters יגיעו לאברקסס (לילנבלום 40) במסגרת ליין יום א' שלהם. 23:00, חינם.
9. מיכל גבע מעלה הופעה אקוסטית, חגיגית (כמובן!), ומארחת את ניר גבע ותמר אייזמן. איפה? בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:00, 25 ש"ח.

מיכל גבע בהופעה

10. מחר, אחרי שיסיימו להקרין בבנקס (לינקולן 13) את גמר הפיינל פור, יתקיים במקום ג'אם סשן באירוחם של ליאור לוי (התבלינים) ואלי בנזינו. לאיודע מחיר, נראה לי שחינם.

יום ב' (5.5)
1. רוני V מופיעה בסאב קוץ' מילגה (המשביר 22). 10 ש"ח.
2. אלברט סופר חוזר לזירת הפשע האהובה עליו: הצוזאמן (לילנבלום 25), ומופיע שם הערב ב – 22:30. 20 ש"ח.
3. מיסטר לרמן ישמח לספר לכם על סדנת תקשורת, לובי וסביבה, "שתכלול 4 מפגשים בני שלוש שעות כל אחד ותתקיים במשרדי החברה להגנת הטבע בתל-אביב בנחלת בנימין 85 בשעות 18:00-21:00. פתיחת הסדנה תתקיים ביום שני הקרוב בחמישי במאי. העלות היא 30 ש”ח בלבד". עוד פרטים אצלו בבלוג.
4. אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א טיפ-טיפה מקדימה את המועד, ועורכת הפנינג עצמאות ענק בקמפוס כבר היום. פרטים על האירועים השונים יש פה.
5. לי גאון עושה רוק ישראלי בלבונטין 7. 20:30, 30 ש"ח.
6. ליאת שאימי מנגנת גרוב נשי באותו המקום: לבונטין 7. 22:30, 30 ש"ח. הלכו על קונספט של ערב נשי, אה?
7. עמותת ממ"י (מרכז משפטי לילדים ונוער), עורכת טקס הדלקת משואות אלטרנטיבי ל'בזיון מדינת ישראל'. שם כמובן ימחו על אוזלת ידה של הממשלה בכל הקשור לטיפול בילדים הסובלים ממצוקה, עוני או התעללות. קצת קיצוני לטעמי, אבל היוזמה מוערכת.
8. במנשר (דוד חכמי 18) נפתחת התערוכה 'הספורט הלבן', שתכיל מיתוסים מודרניים על גזע והשפעתם על תרבות, מדע ופוליטיקה. 19:00, אני מניח שחינם?
9. הנה מבצע כלבבי: ננה (אחד העם 1), הבר מסעדה בנווה צדק מחל את סדרת ה – Happy Mondays שלו, בה יוגשו מגשי צ'ייסרים איכותיים במחירי רצפה אמיתיים ולא-תל-אביביים לחלוטין. למעשה, אלו כמעט מחירי עלות! תמצאו שם (קחו נשימה ארוכה): בורבון ג'ים בים לבן, שחור וירוק ב – 26 ש"ח (לכל השלושה), בורבון פרימיום – נוב קריק, באזיל היידן וביקר בוקרס ב – 78 (כנ"ל, לשלושה). וויסקי אירי – טולמור דיו, טורמור דיו 12 ו – Heritage ב – 36 ש"ח (כן, לשלושה). סינגל מאלט סקוטי – אייל אוף ג'ורה 10 ו – 16, ו – Superstition ב – 50 ש"ח. ואפילו: מגש טקילה קווארבו-סילבר, קווארבו-גולד ו – 1800 או רום אל טיבורון ב – 38 ש"ח. כל מגש ילווה בהסבר על סוג האלכוהול שהזמנתם, והכל יוצר את אחד הדילים השווים במזרח התיכון.
10. תומר ממיה מנגן בקפה ביאליק (ביאליק 2) ב – 22:00. 25 ש"ח.
11. אנרגיה חולנית ה-נ-ה-ד-ר-י-ם נמצאים בפרילנד (אלנבי 47). 22:00, 20-50 ש"ח.
12. רוני ודאני מנגנים רוק אקוסטי בסאב קוץ' מילגה (המשביר 22). 21:30, 10 ש"ח.

יום ג' (6.5) – ערב יום הזכרון
1. בתמונע (שונצינו 8 ) עורכים שוב ערב לא שגרתי ביום אבל לאומי. הפעם מדובר על טקס יום הזכרון העצמאי של תנועת 'לוחמים לשלום'. תנועה של ישראליים ופלסטינים, אשר היו פעילים בעבר במאבק האלים באיזורנו, וכיום פועלים כתף אל כתף לסיום הסכסוך. זווית ראיה אחרת ומעניינת. 21:00, כניסה חופשית.
2. בצוותא ימשיכו, זו השנה השביעית, את ערב יום הזכרון האלטרנטיבי שלהם, שנקרא 'חלל'. חצי מהערב יוקדש לצוות 'את, אני והמלחמה הבאה', כאשר בחצי השני יציגו את 'מלחמה אופרת רוק'. פרטים מלאים פה. 20:30, 30 ש"ח סמליים לכיסוי ההוצאות.
3. בגדה השמאלית (אחד העם 70), יתחילו לפני כולם, ב – 19:30, ויעלו טקס זיכרון אלטרנטיבי לקורבנות הסכסוך. תמצאו שם את שני טולדו, מפרופיל חדש, והעיתונאי הדרוזי הישאם נפאע, שישב בכלא על סירוב. כמו כן, גם יהיו קטעי שירה, כשאפילו אנשים מהקהל מוזמנים להקריא אם יחפצו בכך. 19:30, חינם.

יום ד' – יום הזכרון וערב יום העצמאות (7.5)
1. אין לי יותר מדי על מסיבת הרחוב בפלורנטין, ובכלל לא בטוח שיש ארגון רשמי ומהוקצע מאחורי זה. אבל אם לשפוט ע"פ פורים האחרון, הרי שבכלל לא צריך אחד. המצרכים האמיתיים הם הרבה אנשים, אלכוהול ביתי, טייפים גדולים – וכמובן: רצון למסיבה. בכל מקרה, לפחות דיגיטל מי יופיעו על הגג של הקסקו (פלורנטין 3, ולא ידעתי שיש להם גג), במה שמכונה במייספייס שלהם: Florentin Block Party. כמה טוב שאלוהים נתן לת"א את פלורנטין.
2. וואו. רייב יום העצמאות הוא אירוע מאסיבי ועצבני. ארבע רחבות מוזיקה, כולן עם שמות מוזרים (סטריט פרידם, אינפיוז, רבל מיוזיק וקידז אפ לייט וסאבקאלצ'ר), כולן עם עשרות די.ג'יים (בחלום בלילה שאפרט), כשכל זה עוד מגובה בוידאו ארט. המיקום יתפרסם, כמו תמיד ברייבים, ביום האירוע עצמו בטלפונים 052-7918178 / 054-2603963. מחיר? 60-80 ש"ח (הנחה מבקשים במייל unitedrave@gmail.com). מיועד לחוגגי יום עצמאות בלייניים כבדים.
3. פאג, בוטניקה ו – 1984 הביאו הפתעה יפה לברזילי (הרכב 13) לכבוד יום ההולדת של המדינה: Simian Mobile Disco. הרכב בריטי להיט לוהט ומרקיד. בנוסף עליו, תהיה ברחבה החיצונית של הברזילי מסיבת כיתה ד' המפורסמת של 1984 ועוד דיג'יים אורחים רבים וטובים. 24:30, 80-90 ש"ח.
4. מסיבה עצמאית, פחות המונית ולכן גם בעלת פוטנציאל הנאה גדול, תיערך על הגג של שביל המרץ 2.

ד.ג'יי הדס סטאר דאסט מ"fetish" ההסטורי תתן לנו בראש באלקטרו פאנקי האוס ונגיעות פאנק ודיסקו.
ד.ג'יי ארטאופנוייז הצרפתי יירכך לנו את הבטן לקראת שעות הבוקר בפרוגרסיב שייעלה וייעלה לקראת הבוקר.

מ – 22:00 ועד אור הבוקר. 60 ש"ח ושתייה חינם.

עצמאות רייב! יאה!

5. בבנקס (לינקולן 13) יש מסיבת חלוצים, "60 שנה למדינה עם הקוקו והסרפן!". בחיי שגם אני לא יודע מה זה אומר, אבל האירוע יתקיים בשתי הקומות של המקום.
6. הדאנסינג קאמל (התעשייה 12) שואלים: "מחפשים מסיבה פיצוץ עם אינסוף בחורים ובחורות שרוצים להשתכר ולדפוק את הראש בסבבה?" חבל. כי בדיוק כזאת אין להם. אבל כן יש שם ערב סרטים ישראליים, מגובה בבירה המעולה שלהם: "החל מ 8 בערב ועד לקוח אחרון נקרין סרטי פולחן ישראליים – בעברית ובאנגלית. אקסודוס, מבצע סבתא, מציצים, מבצע אנטבה ועוד… מה שנצליח למצוא נקרין". כניסה חופשית – הבירה לא.
7. בלבונטין 7 חוגגים כמו שהם יודעים לחגוג: עם הופעה רבת משתתפים. כמה מרובה? עד כדי בני בשן, עמית ארז, הדרה לוין-ארדי, נערות ריינס, קרוסלה, דפנה קינן, רם אוריון ואפילו עוד אמנים (פירוט). כלומר: לא רק מרובה, אלא גם איכותית. 22:00, 50 ש"ח.
8. מה יותר גדול במייק'ס פלייס (הרברט סמואל 86): חגיגות יום העצמאות שלנו, או דווקא של זה האמריקאי? לערב שם קוראים May B Baby, והוא יכלול, כמובן, רוק, ריקודים ותיירים. 22:30, חינם.
9. לא פחות מ – 12 הופעות(!) יעלו במסיבת פרילנד (אלנבי 47) לכבוד יום ההולדת ה – 60 למדינה. מי יהיה שם? יובל גורב'יץ', עומר אבני, אורי קליאן ועוד רבים וטובים (רשימה מלאה). 21:00, מחיר? 35 ש"ח כולל גולדסטאר וצ'ייסר.
10. איי.טראק, מגדולי מדג'ג'י האנדרגראונד היפ-הופ בעולם, יתן בראש, בגפיים ובכל חלקי הגוף האפשריים (אוי, דימויים גרועים אני מוצא היום), ברייב יום העצמאות בחניון ברחוב החרש 8. 23:00, 70-80 ש"ח. מכירה מוקדמת בקוזה נוסטרה, שסק וקרמבו. רק אני נעשיתי פתאום רעב?
11. בלימה לימה (לילנבלום 42) נערכת מסיבת עצמאות עם מיטל מילר. ככה, בלי עוד פרטים, אבל בחינם. 22:00.
12. ארגון זוכרות (אבן גבירול 61), מארגן ערב הקרנות לרגל 60 שנה לנכבה. בתוכנית: Steall Life בבימויה של דיאנה אלן, כמו גם קטעים מהראיון האחרון עם אדוארד סעיד. לאחר ההקרנה יתקיים דיון. 20:00, חינם.
13. ללכת לאירועי יום העצמאות של עיריית ת"א זה נוסטלגי או פאסה? בכיכר רבין תהיה שירה בציבור המונית. בספורטק צפון תמצאו מסיבת צעירים עם דנה אינטרנשיונל, עברי לידר ומוניקה סקס. בבית אריאלה יש הצגת ילדים וריקודי עם, שיתקיימו גם ברחבת בית אריאלה. וזיקוקים? בטח, בטח שיהיו זיקוקים. לפחות בספורטק צפון. מן הסתם יש עוד דברים, אבל לא מצאתי לינק מוצלח.
14. רשימה המונית של במות בארץ יש פה (כמו גם מידע על אירועים מיוחדים מחר). רשימת אירועים ממלכתיים, כולל אלו של מחר, יש פה. והנה עוד רשימה מוצלחת של אירועי היום ומחר.

יום ה' – יום העצמאות (8.5)
1. החלטתי שזה המרענן הרשמי של יום העצמאות: חברה מ'שק.לי' (מישהו מכיר? יודע מה זה?) יעמדו בצומת רוקח\אבן גבירול או רוקח נמיר (ההודעה הסופית תצא בהמשך באתרם) ב – 16:30, ויערכו קרבות מדומים ומשעשעים לנהגים המחכים באדום. יופי של רעיון!
2. את רייב יום העצמאות יספק לנו ה"מתחם" (או יותר נכון לאמר: החצר האחורית הנטושה) בבן שמן 2 (ליד בית ידיעות אחרונות). מה יהיה שם? "די.ג'איים מתחלפים; שתייה במחירי עלות (נגיד, בירה\צ'ייסר ב – 10 ש"ח) לכיסוי הוצאות; הגברה עצבנית, רייב הפי הפי הפי , אלקטרוקלאש; אלקטרואראנס; הפיאסיד; רייבסאונד, מסיבה לטובת העם ותועלת הציבור". הרייב נראה פחות ממוסד מזה של אתמול, ולכן, לטעמי לפחות, גם יותר כיף בפוטנציאל. מ – 14:00, כניסה חינם.
3. המסך המפוצל עורכים פיקניק מאוחד לא מפוצל לכל קוראיהם – והיות ומדובר באתר אינטרנט, אלו יכולים להיות גם אתם! איפה? בתל אביב, פארק ולנברג ברחוב ראול ולנברג ברמת החי"ל מול מתחם "מגדלי זיו". הם יהיו שם מ – 14:00, מצפים שכל אורח יביא משהו – או 25 ש"ח, וימלא את הטופס באתר טרם ההגעה. תראו פה.
4. Dub Trio, הרכב אמריקאי שהתחיל את הקריירה אצל מייק פאטון ב Peeping Tom נמצא היום ומחר בלבונטין 7. טוענים שהם עושים "שילוב קטלני של רוק כבד והשפעות דאב". יחממו: Nee. יקררו\יסגרו: Skillatone. שעה 23:00, 70-80 ש"ח (הפרטים זהים עבור שני הימים).
5. במרכז הארצי לתעופה ספורטיבית, ברשל"צ (בשיא הרצינות), חוגגים את יום התעופה והחלל עם: 1. מופע אווירי (היום). 2. תערוכה. מי? מו? מה? פרטים? פה.
6. Let It Beer – ערב ביטלס ובירה, שזה כידוע, שילוב מנצח ועתיק שלי, יתרחש בקומפורט 13. בתוכנית? להקת 'אבא גזור' עם הרבה ביטלס, מסיבת סיקסטיז אחריה – ובאמצע: קליפים וסרטי ביטלס נדירים ומשוגעים. אה כן, גם יש בירה חופשית כל הערב. 22:00, 50 ש"ח.
7. היכל העצמאות, המקום בו נמצא האולם שהכיל את טקס הכרזת העצמאות לפני בדיוק 60 שנה, פותח שעריו לקהל הרחב היום. 9:00-14:00, חינם. שד' רוטשילד 16.
8. הנונסנס של ספאזם חוזר שוב! איפה? בבית ציוני אמריקה (דניאל פריש 1) – אולם מרתה. 21:30, 50-60 ש"ח (ההנחה לסטודנטים).

יום ו' (9.5)
1. התגעגעתם למצעד הצבאי בתל אביב? רגע, בכלל היה פעם אחד כזה? ואללה, לא ידעתי. קווירחנה עושים מחווה קינקית במיוחד, בצורה המאד טיפוסית להם, ומצדיעים לזיקפה הלאומית. בגדול. בהכי גדול. או במילים שלהם: "גם אנחנו מצדיעות ללא בושה: לדפיקתם של הפלסטינים הנמשכת זה שישים שנה, ולנכבה ללא הפסקה!". מתחילים בשדרות רוטשילד 23, בשעה 14:00. חינם כמובן.
2. Solstice Coil, להקה מקומית אלטרנטיבית, ותיקה למדי ואיכותית אף יותר, חוגגת (את יום העצמאות. והשרב) בהופעה בקולטורה (הרצל 154). 22:00, 40 ש"ח. ואל תפספסו את החימום של גיישה נו.

סולסטייס קויל

3. עמית ארז, שבדיוק קראתי מישהו שהגדיר אותו בתור גיל ריבה עם גיטרה, מגיע להופעה עם תזמורת מלאה בברזילי (הרכב 13). מחשבותיי על הופעותו האחרונה מופיעות פה. 22:00, לא יודע מחיר.
4. חידה: איזה ליין בעל שם פרובוקטיבי חוגג שנתיים לקיומו בשישי הקרוב בברזילי (הרכב 13)? תשובה: C.U.N.T. ישתתפו: אביחי פרטוק, צח זמרוני, מו-אן וטל ארגמן. חצות, 30 ש"ח. אגב, מי שיגיע מוקדם יותר להופעה של עמית ארז, יוכל לקנות כרטיס משולב לכל הערב. סתם, שתדעו.
5. אסף אבידן, הזוכה הטרי בפרס הממתק הישראלי של השנה, מופיע בבארבי (קיבוץ גלויות 52) הערב. 22:00, 40-50 ש"ח.
6. פאקוטק חוגגים את ערב המאה שלהם בליזארד (המסגר 1), ומקווים נורא שאנשים כבר הספיקו להתאושש מחגיגות יום העצמאות. 00:30, לאיודע מחיר.
7. Bagajj מנגנים בפרילנד (אלנבי 47) בהופעה אחה"צית ב – 16:00. 20-50 ש"ח.
8. הקציצות של לידיה עושות\ים רוק ישראלי צעיר בסאבליים (סלמה 53). 21:30, חינם.

שבת (10.5)
1. הפולקיסטית שירה ז. כרמל, והילה וויס המצויינת, יעלו שתיהן להופעה עם להקה מלאה (כל אחת עם להקה אחרת) בגדה השמאלית (אחד העם 70), ויביאו אלינו את מיטב הרוק האלטרנטיבי הירושלמי הגרובי הלא משעמם. יש הקוראים לזה מתקפת הירושלמיות. יש הקוראים לזה מתקפת העראק והמיץ פטל. למה? כי "כל אחד יקבל כוסית עראק או מיץ פטל" ואפילו: "Refill חינם אבל אל תהיו גרידי!". מתחילים ב – 21:30, בדיוק (לא לאחר!). 30 ש"ח. הנה לכם, להורדה חופשית, That Sucks של הילה וייס (לפני\אחרי מיקס) וכוכבה של שירה ז. כרמל.

2. הנה פנינה איכותית לסופ"ש: התוצרת הוא ערב מיזוג תרבויות אורבני עצמאי וכמובן: לא למטרות רווח. איזה תרבויות? מוזיקה (=הופעות חיות), תאטרון, אמנויות רחוב, צילום, אומנות פלסטית ווידאו ארט. שזה ממש לעשות 'וי' על כל קשת גווני התרבות שיש. אפילו שנה שעברה, כשערבים בסגנון היו נפוצים למדי, התוצרת היה מתבלט לדעתי מעליהם. הנה, 'סתכלו מה יש בו ותחליטו בעצמכם:

בערב הראשון בסדרה, שיתקיים בקומפורט 13, תמצאו את נילי פינק ולהקתה (שקצרו שבחים מקוראים אצלי בבלוג), איש פיש, יהוא ירון וקיצו. ההופעות ממש לא יעברו בשקט, ובקהל יהו שחקנים של אנסמבל תאטרון עם מייצגים חיים. בפינות אחרות תמצאו מייצגי וידאו ארט שונים, ובחלל המקום תמוקם בנוחיות תערוכת צילום, פיסול ואומנות פלסטית של כל האמנים (מפורטים בפוסטר). קשה לראות איך מישהו יכול לצאת משועמם מזה. 21:00, 30-40 ש"ח, כשאת ההנחות מקבלים בטלפון 054-6296968.

התוצרת

3. מירה עוד מנגנת רוק ערבי בלבונטין 7. 20:30, 40 ש"ח.
4. The Cartel מופיעים בלבונטין 7 עם רוק אלקטרוני בעברית. 22:30, 30 ש"ח.
5. שילה פרבר תהיה בתמונע (שונצינו 8 ) ב – 22:30. 55 ש"ח.
6. צ'וקה וזבוב עם גרוב יעשו שמייח בברזילי (הרכב 13). 22:30, 40-50 ש"ח.
7. Wishville ו – Hank & Cupcakes יופיעו בערב דאבל-להקות אלטרנטיביות בפטיפון (יצחק שדה 32) בשבת. 21:00, לאיודע מחיר.

בקטנה:

1. בייסמנט מצטרפים לחגיגות העצמאות, ומשחררים כל יום, מיום רביעי שעבר ועד יום העצמאות, אלבום חינם להורדה בבלוגם. לא לא, אל תרוצו לעשות בדיקת עיניים: אכן שמעתם נכון. מיייידהים(!). בינתיים יש את זה, זה וזה – כשבאמצע השתרבב לו איזה סינגל של בן בלבינדר להורדה.
2. בעלי הקולטורה (הרצל 154), הודיעו על סגירת המקום כאולם הופעות (אם כי הצגות, מסיבות ואירועים מיוחדים ימשיכו להתקיים שם). הסיבה היא הקמת חברת ההפקות ויחסי הציבור שהקימו, ועונה לאותו השם, ורצונם למקד מרצם שם. לי אישית נראה לי שאילו תרצה החברה להרים ערב הופעות מיוחדות לאחד מאמניה, יש סיכוי לא רע שהיא תשתמש בחלל המקום. אבל נחיה ונראה. בינתיים, החודש הקרוב הוכרז כחודש סגירה של מסיבות והופעות חגיגיות, ולפחות בטווח הקצר אפשר לצפות לדברים נחמדים.
3. סע-סע, אתר שיתוף טרמפים חדש ומקומי לחלוטין נפתח לאחרונה. בגרמניה העסק הזה עובד כמו שעון שוויצרי, ומהווה אחת מהאופציות העדיפות עלי לתחבורה במדינה. ואצלנו? יש הימורים?
4. הידעתם? בלוי (דיזינגוף 223), בר שכונתי אמיתי מצויין, יש ערב ג'אם סשן מדי יום שלישי (טוב, לא בזה הקרוב, אבל בדר"כ).
5. רשת קפה קפה מגישה קינוח ביזארי, אך הולם, לכבוד חגיגות ה – 60: גלידת חומוס. תוכלו למצוא את המנה בסניפי הרשת בחודש מאי. ואף מילה על הרעיון העתיק שלי לליקר חומוס :]

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו חשוב להוסיף]

18 תגובות

  1. מעיין דר הגיב:

    לא מאמינה שהיה את הבלוג הזה כל הזמן הזה ולא ידעתי. תבורך!

  2. ניימן הגיב:

    אכן כל הזמן. תודה על הברכות וברוכה הבאה :]

  3. h הגיב:

    אתה פשוט מלך. אני כל הזמן קוראת פאסיבית ואתה חייב לדעת שיש הרבה אנשים כמוני שקוראים ומעריכים כל מילה ופנינת שנינות:)
    תודה שאתה מסב את תשומת ליבנו למלא אירועים מגניבים מכל תחום ותחום

  4. ניימן הגיב:

    גורמים לי להסמיק פה :]

    האמת היא שתגובות כאלה, כמו גם התגובה מעליך, מעלות את איכות היום ברמה. תודה רבה רבה.

  5. גיאחה הגיב:

    תסמיק תסמיק, זה מוצדק לגמרי, אתה מלך.

    1. לשיר של הילה וייס קוראים "That sucks" ולא "The suck", למרות שזה כל כך מצחיק אותי שאציע לה לשנות את זה ואז אתה לא תצטרך לשנות. יש לציין גם שאני אישית מעדיף את הגירסה לפני המיקס.

    2. הביקורת על ההופעה של עמית ארז שקישרת אליה נראית כאילו נתנו לחשמלאי בן 40 שלא קורא דבר מלבד עיתונים או שומע דבר מלבד רשת גימל לכתוב ביקורת על אמן אינדי ישראלי. בקיצור: זוועה של ביקורת, ולא בגלל שאני לא מסכים איתו אלא בגלל שיש לו נימוקים מפגרים.

    3. מסתמן שאגיע המרכזה ברביעי בערב, ואז שוב לשישבת (עם אופציית הארכה לראשון שני). מה שאומר: יאי! סוף סוף אעשה שימוש מושכל ברשימת האירועים האמיתיים ואנצל אותה ככל שירשה לי הכוח והארנק. הפעם אדאג לשתות כי בפעם שעברה התייבשתי כמו מפגר.

  6. ניימן הגיב:

    1. תוקן גם תוקן. סורי על הטעות.

    2. קישרתי כי לא מנומס לגנוב דימויים בלי לקשר..

    3. יאיי! מה עושים ברביעי? כי התוכניות שלי עוד ממש ממש לא סגורות, והאופק פתוח וצלול.

  7. Islay הגיב:

    ביום חמישי יחממו את Dub Trio המידנייט פיקוקס. יש לי הרגשה די מבוססת שזאת הולכת להיות הופעה/מסיבה מעולה במיוחד כמו שמזמן לא היתה.

    למען האמת, נשמע שגם למסיבה ברביעי על הגג של שביל המרץ 2 יש פוטנציאל לא רע, אבל זה רק בגלל שנתקעתי ב-1999 ואלקטרו פאנקי האוס (בהנחה שהוא טוב) הוא כיף די בטוח בשבילי, במיוחד אם יש איזה צרפתי בסביבה שמנגן. (:

  8. ניימן הגיב:

    באמת? לא ידעתי שהם מחממים אותם. אבל בחמישי, הרייב צהריים (עד חצות בערך) נראה לי הכי מושך. הוא גם קל"ב 🙂

  9. לירונה הגיב:

    יום רביעי ב 21:00 יש מסיבת רחוב במתחם הסלונה- פויקה. עם בשר ואלכוהולץ יהיה מגניב. פרטים בעכבר העיר

  10. ניימן הגיב:

    באמת? איכשהו פספסתי את זה בעכבר העיר. באיזה ע"מ זה?

  11. ניימן הגיב:

    וואי. בכלל לא ראיתי את הדף הזה. ואולי טוב שכך? הפוסט גם ככה מספיק ארוך :]

    תודה על הקישור.

  12. קפה ברחוב הגיב:

    ניימן, בוא לפלורנטין ברביעי !
    אתה יודע שתתחרט אם לא תבוא.

  13. נוני הגיב:

    מישהו יכול לתת לי פרטים על המסיבת רחוב בפלורנטין??

  14. ניימן הגיב:

    אין פרטים – זה הקטע. זו מסיבה ספונטנית לחלוטין, שאיש לא מארגן אבל כולם יודעים שהיא מתקיימת. כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לבוא לשם. עדיף, עם אלכוהול ביד.

  15. ניימן הגיב:

    והנה הודעה שהתקבלה זה עתה:

    "דבר כזה עוד לא היה!!!
    היום, ערב יום העצמאות (יום רביעי) תערך מסיבת רוטס רגאיי עם

    MY LORD SOUND,
    GANJAH VIBES
    SKUNKRIDE
    Z-DUB HI-FI
    (פאפא ג'יבלי וסמילן בסט מיוחד עם חומרים של
    ZVULOON DUB SYSTEM)

    המסיבה תהייה על גג עצום ברחוב פלורנטין 50 בשכונת פלורנטין עם מערכת סאונד מושקעת, שתחובר לפרהאמפ של
    JTS
    לחווית סאונד מושלמת.

    בר במחירי תחתית וכניסה ב10 ש"ח עד 01:00 ו20 ש"ח אחרי.

    אז עזבו אתכם משטויות ובואו למסיבת רוטס מטורפת"

  16. עז רך הגיב:

    אולי קצת באיחור
    אבל נראה לי שפלורנטין יהיה הכי כיף.

  17. שירה הגיב:

    היי – רק עכשיו ראיתי את הלינק

    תודה מכף-רגל (זה כמו תודה מראש אבל הפוך)

    🙂