פסטיבל הבירה השישי במעברות

[שובר מתנה מחכה לקוראים עד הסוף. או, בעצם, גם למי שקורא רק את הסוף. אל תחמיצו!]

פסטיבל הבירה חוזר, בפעם השישית, לבית היין בקיבוץ מעברות. בעוד שבשני הפסטיבלים הקודמים במקום מזגתי בירה (רשמים מהראשון מביניהם), הרי שהפעם אגיע כטועם נטו. לווא דווקא עבודה יותר מהנה, אבל לבטח יותר משכרת וקלה. אגב, אני מחפש טרמפ מת"א ביום חמישי. מישהו רוצה לתרום אחד?

פסטיבל הבירה ה - 6 בקיבוץ מעברות
[התמונה מחברת בירמאסטר]

מדובר בפסטיבל האהוב עלי מאלו שיש לנו – ולו רק בגלל המיקום והאווירה הקסומה. מעל חמישים סוגי בירה יוגשו שם: מסחריות, ביתיות, ישראליות, בוטיק – ואפילו כאלה שמגיעות לפה פעם ראשונה (בירות שאטו ניובורג ההולנדיות), או בצורה חד-פעמית (חמישה סוגים מבירות מבשלת ברוקלין המצויינות). לפי הנוהל, יהיו גם דוכני אוכל, מוזיקה חיה, הגרלות – והכי חשוב: האווירה הכפרית, א-לה אירופה, של החצר הירוקה והמקסימה של בית היין. לא מאמינים לי? תשאלו אחרים: הנה הדיווח של שירי שלנו.

ולענינו: חברת בירמאסטר, שמארגנת את האירוע, תרמה בנדיבות רבה שובר מתנה לגולשי הבלוג. שזה, כמובן, סטטוס מיוחד המתייחס לכל מי שקורא שורות אלו. מה עושים? מדפיסים את השובר בתחתית העמוד (אפשר ורצוי גם בשחור לבן), ומציגים אותו בדוכן בירמאסטר בכניסה לאירוע. בתמורה, מקבלים שובר נוסף, אותו ניתן לפדות ביציאה תמורת בירה אפלבוק המצויינת. מסובך? מפתאום! (ובכל זאת, למי שמתעקש, התהליך נועד לחסוך ממכם היסחבות עם בקבוק הבירה כל הערב. לשתות אותו במקום אי אפשר: הוא לא קר, ובירה לא קרה היא לא טעימה :] ).

שובר לבירת אפלבוק בפסטיבל הבירה ה - 6 בקיבוץ מעברות
[לחצו על התמונה כדי להגיע לגירסת ההדפסה של השובר]

רביעי-חמישי: 18:00-24:00. שישי: 12:00-18:00.
מחיר: כניסה לפסטיבל עולה 30 ש"ח, וכוללת גם כוס טעימות (שזוכים לשמור), הגרלות – וכמובן: הבירה שבקופון. כל טעימה עולה 5 ש"ח, ונמכרת בכרטיסיות של ששה קופונים.

7 תגובות

  1. שירי שלנו הגיב:

    שירי שלנו שואלת אם תגיע במקרה בשישי…?

  2. ניימן הגיב:

    לא.. רק בחמישי.

  3. ben הגיב:

    אז באנו עם הרופון, ולא נתנו לנו להכנס.
    למרות שלא רשום על הקופון ש"אין כפל מבצעים" – קבלת בקבוק מקופון אחר (שגם עליו, דרך אגב, לא רשום שיש כפל מבצעים) מנעה מאיתנו לקבל את הבקבוק הנכסף.

    מבחינה חוקית? לא חוקי בכלל. למעשה יש פה משום הטעיה בפרסום (אם , למשל, הגענו לבית הבירה רק כדי לקבל את שני הבקבוקים האלה במתנה, במיוחד ממרחוק?)
    מעשית – היה פסטיבל מצוין והיינו צמאים מדי ע הגעתנו ושתויים מדי בלכתנו, כך שלא התרגשנו מהעניין יותר מדי.

    בכל מקרה פוסט נהדר ובלוג שאני מאוד נהנה לקרוא..!

  4. ben הגיב:

    לא נתנו לנו להכנס – כמובן שהכוונה שלא נתנו לנו את הבקבוק. נכנסנו גם נכנסנו 🙂

  5. ניימן הגיב:

    א. תודה על המחמאות :]

    ב. נכון שלא רשום שאין כפל מבצעים, אבל זה סתם טעות טכנית. באותה המידה יכולת לבוא עם 20 קופונים, לבקש 20 בקבוקים ולאמר שלא רשום ש'המבצע מוגבל לבקבוק אחד'. היה אולי קצת חוסר נסיון וטעויות בניסוח המבצע – אבל בטח לא 'הטעיית הציבור'..

    (שמח שנהנית בסופו של דבר בכל מקרה :] )

  6. ביר מאסטר הגיב:

    ben & Neiman –
    בתור מארגני האירוע אנו קודם כל שמחים לשמוע שנהנתם מהפסטיבל ומהבירות.
    לגבי עניין הבקבוק, כתוב שחור על גבי לבן בתחתית הקופון, שהמתנה תינתן כנגד מסירת השובר ובצירוף כרטיס הכניסה.
    כרטיס כניסה יש רק אחד לכל בן אדם (אלא אם כן הוא בוחר לשלם כניסה פעמיים או יותר…), ואי לכך הוא זכאי להמיר רק שובר אחד, למרות שלא כתוב עליו "אין כפל מבצעים".
    זה אומר שגם אם היית בא מרחוק (או מקרוב) רק כדי לקבל את הבקבוק החינמי, עדיין היית צריך לרכוש כרטיס כניסה לאירוע. (די הגיוני, לא?)
    אז אין כאן לא חוסר נסיון ו/או טעויות בניסוח, ובטח שלא נסיון להטעית הציבור, אלא פשוט ניסוח קצת אחר, שמשמעותו זהה, וכל שיש לעשות הוא לקרוא עד הסוף כדי להבין
    בכל אופן, אני מתנצל אם נגרמה אי נעימות בשל אי הבנה. לא היתה כל כוונה.

    להתראות באירועים הבאים,
    ביר מאסטר

  7. ניימן הגיב:

    ואללה. צודק. לא שמתי לא ל'כנגד שובר זה *בצירוף כרטיס הכניסה'. קבל את התנצלותי :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting