משלוח בירות פברואר 2013

קיבלתי הסופ"ש את הקופסא היקרה-מפז הבאה. מה שמזכיר לי שצריך לכתוב על החנות ממנה הוזמנה: Bier Kompass. בהזדמנות.

המטרה של הפוסט היא כמובן להוציא את העיניים. אולי גם לקבל קצת פידבק על הבירות.

1. To Øl Mochaccino Messiah: אייל חום. 95 ברייטביר (98 ציון לסגנון).
2. The Bruery Autumn Maple: יש סגנון אמריקאי שהתפרסם ב(הרבה) שנים האחרונות: בירות דלעת. פה עושים באותה השיטה בירת בטטות. 95 ברייטביר.
3. Emelisse Black IPA: האיי.פי.איי השחור הוא סגנון קיצוני ונדיר. מר, טעמים חזקים, קשה לשתיה. מעולה. 95 ברייטביר.
4. De Molen Lente Hop: דה-מולאן היא אחת המבשלות היצירתיות שיש. בכל הזמנה אני מכניס בירה שלהם, למרות שאין סיכוי שאי פעם אטעם את כל מרחב היצירה. 93 ברייטביר.
5. Mikkeller/Stillwater Rauchstar: בירה מעושנת של מיקלר! המבשלה האהובה עלי באירופה כיום! בטוח שיהיה המון המון כישות והמון עשן. 98 ברייטביר.
6. Weyerbacher Tiny: קוראים לאימפרייאל סטאוט 'מלך הסטאוטים'. לבקבוק הזה, שקיבל 98 ברייטביר, יש 11.8 אחוז אלכוהול, וטעמים עשירים. 0.75 ליטר שאחלוק מן הסתם עם חברים.
7. Mikkeller/Three Floyds Risgoop: בארלי ויין של מיקלר! כבר אמרתי שזו המבשלה האהובה עלי? מעניין אם אפילו בבארלי ויין הם מפוצצים בכישות. 97 ברייטביר.
8. Evil Twin Soft Dookie: תלכו לבדוק מה זה Dookie ואז תבינו למה זו מילה נהדרת לתאר סטאוט. לפחות את המראה. 99 ברייטביר. 10.4 אחוז אלכוהול.
9. Mikkeller Beer Geek Breakfast: הבירה האהובה עלי של המבשלה האהובה עלי. סטאוט מושלם. שחור, לא סמיך ולא דליל מדי, מלא טעמים. הבקבוק נשתה אמש בערב. היה אגדי. 100(!) ברייטביר.
10. Green Flash Double Stout: אומרים שזה "דאבל סטאוט" קלאסי שנעשה בשיטות מסורתיות. בלי גימיקים ובלי שיט. 99 ברייטביר.
11. Jopen Trinitas Tripel: בירת טריפל מהולנד. היא הוכנה לכבוד חגיגות ה – 15 למבשלת יופן. לא יודע עליה הרבה יותר מזה, אבל הבקבוק היה זול, ובארגז היה מקום. 78 ברייטביר.
12. Braustelle Schwarze Sieben: הבירה החלשה היחידה באוסף. חלק מהמירוץ לטעום את כל הבירות הגרמניות.

8 תגובות

  1. kerenmk הגיב:

    הוצאת את העיניים.
    רוצה תגובות? תביא איתך בקבוקים בביקור הקרוב והצטרף לטעימה.

    • ניימן הגיב:

      לצערי נראה שמעט הבקבוקים שאביא – מטעמי משקל – הוזמנו מראש. אבל אולי אצליח להגניב איזה אחד או שניים למזוודה לטובת הבירגיקס.

  2. one of the crowd הגיב:

    איזה שם חרא לבירה…

  3. טליה הגיב:

    ובכן,לא הייתי מתנגדת לכורסא כזו…נראית מהזהנוחה…

    • ניימן הגיב:

      היא מתחרה על תואר 'הכורסא הנוחה ביותר אי פעם'. נוחה מדי יש לאמר. מי שמתיישב עליה לא מתרומם במשך שעות! לפעמים אני תופס עליה שנ"צ.

  4. קפה הגיב:

    לפי הכותרת ציפיתי למבחר גרמני/אירופאי, ושמחתי לראות במרכז התמונה את ה- Double Stout של Green Flash – אחלה בירה ואחלה מבשלה! ממליץ בחום רב על ה-West Coast IPA וה-Hop Head Red שלהם, בירות מצויינות (שתיתי אותן פעם ב- San Diego ממרפסת עץ על החוף עמוסה בגולשים תוך צפיה בשקיעה ב- Green Flash עצמו – חוויה מגניבה ביותר).

    ואם אתה בעניין IPA, ממליץ בחום לנסות להשיג את Pliny The Elder. גם בצפון קליפורניה מאוד קשה להשיג אותן (למרות שהמבשלה ממש כאן), אז לא סגור אם ישלחו לך את זה לגרמניה, אבל שווה לנסות. באמת. זה הדבר האמיתי (רמז: תאכל משהו שמנוני לפני, ואל תקבע שום ראיון עבודה חושב לבוקר שאחרי). אפשרות אחרת היא שפשוט סוף סוף תבוא לבקר פה 🙂

    • ניימן הגיב:

      ממתי התפתחת לכזה מומחה בירות? מה שהשהות בקליפורניה עושה לאנשים..

      אני תלוי בשגעונות חנות הבירה בגרמניה. המבחר שלהם מתחלף ללא הפסקה ובכלל לא צפוי. אבל החדשות הטובות זה שהיא מקבלת בירות של המבשלות שציינת! כך שאני אופטימי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting