נשבר שיא הכניסות החודשי לבלוג!

היום, יום שני, בשעה תשע בבוקר בערך, נשבר שיא הכניסות החודשי לבלוג. שזה בכלל לא רע היות ויש עוד שישה ימים לחודש הנוכחי! בלי להיכנס למספרים, כי אני לא עושה את זה פה, נגלה שזה מספר בן חמש ספרות.


[מקור. CC]

בדיסקליימר אציין שזה בעצם שיא רק מאז מיוני 2010. אז עברתי למערכת סטטיסטיקה חדשה. יש מצב שהרייטינג בימי אירועי השבוע האמיתיים היה גבוה בהרבה ממה שיש כיום.

השיא הקודם היה במרץ 2011: אז נפתח גנזך הרשת שהביא הרבה תשומת לב לבלוג, היה פוסט מאד פופולרי על ממלכת תל אביב, וגם כמה פוסטים על פאבים היפסטרים. מה שאף פעם לא מזיק.

והחודש? החודש לא קרה שום דבר מיוחד. סתם כתבתי הרבה. כלומר המון. כלומר, כמעט כל יום – לפעמים פעמיים. אין איזה פוסט שאני ממש גאה בו (חוץ מאולי הגיקדום האחרון). גם עמוד הפייסבוק לא הזיק.

דבר מעניין: מן הסתם כמות הכניסות הכללית לכל פוסט עלתה (וגם מספר המנויים והאנשים שמודעים לבלוג). אבל מה שממש גדל זה כמות הכניסות לעמוד הראשי: זו פשוט הכפילה עצמה פי עשר. מן הסתם, פועל יוצא של קצב עדכון גבוה ואנשים שמתחילים לבדוק על בסיס יומיומי מה קורה פה במקום פעם בכמה זמן.

מבחינתי זה היה ניסוי מעניין שרציתי לעשות הרבה זמן. אין ספק שאני לא מסוגל להמשיך לכתוב בקצב הזה לאורך זמן. גם יש עבודה, גם אני מטייל הרבה (כידוע לכל) ואז אי אפשר לכתוב פוסטים, וגם: אין ממש חומרים למלא את הבלוג יום יום כל השנה. כשהייתי בישראל זה היה קל. בברלין? הרבה יותר קשה.

בשבוע הקרוב ימשיך קצב הכתיבה המוגבר. בשבוע שאחרי זה אני חוזר לחיי נוודות וכבר לא ממש בטוח. בכל מקרה, תודה לכל הקוראים – ובעיקר לאלו הספורים שנכנסים לפוסטים של המוזיקה.

14 תגובות

  1. היאח! הידד!!! אני רוצה לחשוב שיש לי תרומה צנועה לקידום פוסט הגיקדום (המעולה) האחרון:-)
    זה פוסט משמח וכמובן שהיה גם מאוד משמח שהיה לך זמן לכתוב ולחלוק מידע איתנו.
    חיי נוודות זה אובררייטד. מה עם חיי כתיבה אינטנסיבית תמידית? (סתם, סתם)
    חיבוק ותמשיך בעבודה הטובה:-)

    • ניימן הגיב:

      בשביל חיי כתיבה אינטנסיבית צריך שמישהו ישלם עליהם (וגם שאני ארגיש סיפוק שאני עושה משהו חשוב – ואני לא). בלוג זה תחביב נחמד..

      אגב, אני די בטוח שהקידום האגרסיבי שלך עשה פלאים עם הגיקדום. בשנה האחרונה הוא הפך מאחד הפוסטים הכי לא נקראים בבלוג, לאולי הפוסט הפופולרי שלא מדבר על חומוס (אבל לחומוס מגיעים מגוגל, אז זה לא נקרא).

  2. נדב טסלר הגיב:

    חמש ספרות ?!?! זה מספר מכובד לכל הדעות.

  3. אני מאוד שמחה על כך 🙂 זה אחד הבלוגים שאני הכי נהנית לקרוא על בסיס קבוע וההתמדה שלך בכתיבתו ראויה לציון!

  4. נאו דארמה הגיב:

    שאפו. איכות יוצאת לאור. שתף אם בא לך את מסלול נוודוותך העתידי

    • ניימן הגיב:

      אני משתדל לשתף כשיוצא. הבעיה היא שקשה לכתוב בזמן אמת כי אני או עייף או עסוק בערבים (וגם ככה אני מטייל עם איזה נוטבוק קטן ולא לפטופ אימתני, אז הכתיבה לוקחת זמן).

      הרבה פעמים כשאני חוזר החוויה כבר נחלשת אז פחות בא לי לכתוב.

  5. ריבלוג הגיב:

    רואים את זה גם בריבלוג, עלית למקום ה-12 ברשימת הבלוגים הפעילים.

  6. ריבלוג הגיב:

    כן. זה ע"ס כמות הפוסטים בימים האחרונים.

  7. טליה הגיב:

    אתה פשוט מצליח לרתק בכתיבתך הרגישה אך ישירה והאמת,שאני,לאחרונה, נפעמת ביותר דווקא מקטעי המוזיקה הנהדרים שהקורא מופנה אליהם. בשבילי זה עולם חדש,מסקרן,מעניין ומעטיר.

    תודה ומברוק.(אני גאה בך…)

  8. גלי הגיב:

    יפה! יישר כוח!

    אני מנויה בבלוג ונהנית מכתיבתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting