משלוח בירות פברואר 2014

כדי לפצות עצמי על חודש קשה של החלמה מפציעת ברך, עשיתי הפעם וואחד משלוח בירות בומבסטי. יקר? כן. טעים? סביר מאד להניח. התיעוד בבלוג הוא למען הסדר הטוב.

1. Great Divide Espresso Oak Aged Yeti Imperial Stout. ציון 100 ברייטביר(!). איזו בירה מטורפת! בצורה אגואיסטית, וקצת אלכוהליסטית, שתיתי לבד את הבקבוק על כל 650 המ"מ שלו. סטאוט אספרסו קפה שמיושן בחביות עץ אלון-וניל. לא יודע מה זה אומר, אבל אלוהים, איזו בירה!

2. Bad Weather Storm Cellar Series #01 – SCHOKO-WEIZEN. ציון 83. זה מצחיק שלמבשלה בשם Bad Weather יש סדרת בירות בשם Storm Cellar: מרתף שמתבצרים בו בעת סערה. גם אז צריך לשתות משהו, לא? מי המבשלה הישראלית הראשונה שתעשה סדרת מקלט טילים? בירת חיטה כהה עם שבבי קקאו. 7 אחוז אלכוהול.

3. To Øl Dangerously Close But No Cigar. ציון 94. דאבל\אימפריאל IPA של המבשלה המטורפת (סליחה על שימוש היתר במילה הזאת) שעשו תלמידיו של מיקלר. אני מצפה לטוויסט בטעימה.

4. Amager/Off Color Gnädige Frau Marshmallow Stout. ציון 97. חנות בירה בשיקגו ביקשו ממבשלה דנית להכין להם בירת לכבוד חגיגות ה – 25 שנה לחנות. מה עשו הדנים? לקחו את הסגנון הפופולרי ביותר שלהם, איפריאל סטאוט, הוסיפו לו מרשמלו אמריקאי – וזה מה יצא.

5. Weyerbacher Double Simcoe IPA. ציון 99. אז מסתבר שכמה חבר'ה בחוף המערבי של ארה"ב המציאו סוג חדש של כישות: Simcoe. מה שאומר שעכשיו צפוי לנו גל של בירות על בסיס הכישות הזה. הדאבל IPA של Weyerbacher הצליח להגיע איתו ל – 9 אחוז אלכוהול ולביקורות נהדרות.

6. Mikkeller Forêt de Tronçais (Medium Toasted). ציון 93. מיקלר הוציאו שלושה סוגים של בארלי ווין חדש שנבדלים במידת הקלייה של השעורה: קלה, בינונית, כבדה. לקחתי בינונית סתם בשביל מקום טוב באמצע.

7. Siren Half Mast QIPA. ציון 96. QIPA = quarter IPA. כלומר, רבע IPA. ומה רבע פה? כמות האלכוהול. 2.8 אחוז אלכוהול בלבד(!!!) ועם זאת ציוני טעם מעולים. להיות בלי אבל להרגיש עם.

8. Mikkeller Beer Geek Breakfast. ציון 100 כללי, ציון 100 לסגנון. אחת הבירות האהובות עלי בעולם וכנראה הבירה האהובה עלי באירופה. הזמנתי שני בקבוקים של עונג מזוקק.

9. De Dochter van de Korenaar Bravoure. ציון 81. בירה בלגית מעושנת, כי אני ממש אוהב בירות מעושנות.

10. High Water Campfire Stout. ציון 98. עוד סטאוט אמריקאי שמדבר על מרשמלו! אפילו לא ידעתי על עניין המרשמלו כשהזמנתי אותה! אני חש בטרנד באוויר?

11. Moylans Ryan Sullivans Imperial Stout. ציון 98. טראפלס שוקולד, קקאו, אספרסו, דמדמניות חרוכות ומתיקות של דובדבן. אלו המילים בהם בחרה המבשלה לתאר את האימפריאל סטאוט הזה.

12. Local Option Voku Hila. ציון 69. בוק בהירה אמריקאית שנכנסה ברגע האחרון להזמנה עקב מחירה הנמוך.

משלוחים קודמים: דצמבר 2013, אוקטובר 2013, יולי 2013, פברואר 2013, דצמבר 2011.

2 תגובות

  1. אור הגיב:

    מה עם חוות דעת על כמה בירות אוסטריות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting