משלוח בירות אוקטובר 2014

תקציר האירועים מאז הקניה הקודמת: בתקופה הזאת גיליתי מלנתלפיים חנויות אונליין לקניית בירת בוטיק בגרמניה. גם בברלין יש עכשיו חנות בירות בוטיק בכל רובע. לפני חמש שנים, כשעברתי לפה, היו שתי(!) חנויות בירה בברלין. עכשיו הן מתרבות בקצב של סינים.

אבל אני נשאר מסורתי. המשלוח הוא מ – bierdeluxe. יש כבר חנויות טובות יותר ברשת לבירות בוטיק גרמניות. אבל התעצלתי ודבקתי במה שאני מכיר.

1. Brewfist 2Late DIPA. ציון 96 ברייטביר. 9.5 אחוז. למרבה הפלא בירות של מבשלת ברופיסט האיטלקית די נפוצות בברלין (בקרב-מקומות-של-חובבי-בירה וכו' וגו').

אני שותה את הבירה הזאת בזמן כתיבת הפוסט, ויכול להעיד ממקום שהיא מעולה. ריח כישותי מתקתק, טעם מר-מתוק עדין אך חזק עם אפטרטייסט כמעט אפסי. מדהים כמה שהבירה שתיה יחסית לכמות האלכוהול בה.

2. Rittmayer Hallerndorfer Bitter 42. ציון 78 ברייטביר. 5.5 אחוז. בגלל טעות בלחיצת כפתור הזמנתי שלושה בקבוקים של הגועל-נפש הזה. כמו שאתם מבינים, כבר שתיתי את הראשון מביניהם, ואני ממש לא מצפה לשתות את השני.

3.  Rittmayer Smokey George. ציון 70. 5 אחוז. נותן לריטמאייר צ'אנס להפתיע אותי עם בירה מעושנת. אחד הסגנונות האהובים עלי.

4. Brewfist / Prairie Artisan Ales Spaghetti Western. ציון 98. 8.7 אחוז. עוד בירה של ברופיסט! הפעם בשיתוף פעולה עם Prairie Artisan Ales. זה אמפריאל סטאוט מלכותי ביותר.

5. Emelisse Imperial Russian Stout. ציון 99. 11 אחוז. הראשונה מבין חמש בירות של מבשלת אמליסה. מה שקרה זה שראיתי את הציון של הבירה הראשונה, ואז בהתקף שגעון הזמנתי עוד חמש בירות של המבשלה.

6. Emelisse TIPA. ציון 96. 10 אחוז. תגידו חבר'ה, אתם ידעתי שהמשמעות של TIPA היא 'IPA טזמני', בגלל שמשתמשים שם בכישות Galaxy שמגיע מאוסטרליה? רק בארצות דוברות אנגלית אפשר לחשוב על שם מטופש כל כך למין של כישות.

7. Emelisse Innovation Serie: Smoked Rye IPA. ציון 92. 6.2 אחוז. אז הם שמו בתוך ה – IPA עשרים מאלט שיפון, עשר אחוז מאלט מעושן – ולתוצאה קראו: מאלט שיפון מעושן. קליט.

8. Emelisse Black IPA. ציון 95. 8 אחוז. יש לי חיבה ל – IPA כהה. אני תמיד מקווה לבירה מרה עד כדי כך שבקושי אפשר לשתות אותה. זה הטעם שלי, מה לעשות.

9. Emelisse Espresso Stout. ציון 98. 10 אחוז. המממממממ, יש שם פולי קפה אספרסו איטלקי. הממממ. רגע, מה זה אומר בכלל 'פולי אספרסו'?

10. Kehrwieder Imperial Black Prototyp. אין ציון עדיין ברייטביר. 7.8 אחוז אלכוהול. הבקבוק הגדול היחיד במשלוח, וגם הלימיטד אדישן היחיד. בירת יומולדת שנה למבשלה ה"יצירתית" (ככה בשם שלהם) Kehrwieder. אין עדיין המון לימיטד אדישן גרמני, אז היה קשה לוותר.

משלוחים קודמים: יוני 2014, מאי 2014, פברואר 2014, דצמבר 2013, אוקטובר 2013, יולי 2013, פברואר 2013, דצמבר 2011.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting