סיפורי פשע וכייסיות בברלין #3

[המשך לזה ולזה]

השותף הצרפתי שלי מתגלה כמקור בלתי נדלה לצרות. למרות שהוא שקט כמו נינג'ה, הוא מצליח כל שבוע להסתבך במכות עם שוטר.

השבוע הוא חזר הביתה ב – 6:50, עשרים דקות אחרי שהתעוררתי mind you, הכין כוס קפה וסיפר את הסיפור הבא:


[מקור. CC]

הוא קבע עם חבר צרפתי אחר לבירה קצרה בשמונה בערב. תיכננו לשתות וישר אחרי זה לחתוך. אבל יצא שהם שתו שתי בירות, ואז המשיכו לעוד מקום ל – Moscow mule (קוקטייל פופולרי בברלין), שלושה כאלה, ועוד כמה בירות, ובשש בבוקר יצאו מתנדנדים מ – Roses. המקום הזה בו מסיימים ערבים פרועים במיוחד.

ביציאה עמדו שתי נערות. צעירות יפות כאלה. הן שמעו שהבחורים מדברים צרפתית, וישר ניגשו אליהם. 'אוי, איזה מבטא יש לך… אוי, איזה שפה נהדרת… כל כך סקסית.." אמרו הנערות לשותף שלי. שהיה נורא מרוצה והסכים בהתלהבות.

הנערות קצת התקרבו אליו, התחילו למשש ולהתגשש ולגעת. הוא לא התנגד יותר מדי, ונורא הצטער כשפתאום הן אמרו שהן חייבות לזוז ובייוש.

מפה המשיכו האירועים כדלקלמן: השותף דיבר עם החבר שלו, ואמר 'איזה מגניב שבחורות בברלין אוהבות צרפתיים, אה?'. ואז החבר, שעוד הסתכל על הנערות (שבדיוק עצרו מונית ונכנסו אליה), אמר: 'נראה לי שהארנק שלך מציץ מהכיס האחורי של אחת מהן'.

השותף בדק – הארנק אכן נעלם מכיסו. הנערה כנראה לקחה אותו כשהיא "גיששה" אותו. הם התחילו לרדוף אחרי המונית, אבל זאת כבר נסעה.

אז הם ישבו על הרצפה, ואמרו 'מרד!' וקללות נוספות (סליחה על הצרפתית שלי).

אחרי כמה דקות חזר במפתיע נהג המונית למקום. הוא אמר שהוא שם לב שמשהו מוזר היה בסיפור, ורצה לעדכן את החבר'ה. הוא הוריד את הנערות בדונר קבב (שווארמיה) כמה קילומטרים משם. כשהוא עזב הן בדיוק קנו אוכל והתיישבו לאכול – ואם הצרפתים רוצים, הם יכולים ללכת לתפוס אותן.

אז השותף והחבר שלו חשבו. השווארמיה די רחוקה בלי אופניים. לא בא להם לקחת מונית או רכבת. ובתכ'לס, בארנק לא היו תעודות ולא המון כסף. והם גם נורא שיכורים וכבר שש וחצי בבוקר ומחר הם בכלל צריכים לעבוד!

אז במקום זה הוא חזר לדירה וסיפר לי את הסיפור על כוס קפה.

2 תגובות

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    תחליף צרפתים באיזה מקום גלקטי נידח, ברלין ב..מ…. מקום גלקטי נידח
    ואתה על סף סיפור מד"ב קצרצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting