ביטים של ברלין 2011: Passenger Cafe. השכונתי המקצוען

סידרת בתי הקפה המתמקצעים שלנו מסתיימת עם Passenger Cafe. הקפה לעוברי דרך תמימים. בית קפה קטן, תמים ולא מפורסם במיוחד ליד תחנת שלזישס טור. אם כי הוא צובר תהילה במהירות אדירה, ומתחיל לקבל משקל בויכוחי 'הקפוצ'ינו הטוב בברלין'.


[התמונה מושאלת מבלוג המקום. מקווה שיסלחו לי לאור הפירסום החיובי]

הנה שני השקל שלי: בפסנג'ר קפה יש את הקפה הטוב בברלין. טעם גן עדן בכוס קטנה שרק המחשבה עליו גורמת לי לרצות לרוץ לשם, ולשבת חצי שעה על כוס הג'אווה טובה ביותר באיזור. מה שמדהים בפסנג'ר קפה זה חוסר היומרנות שלהם. הם לא מציעים עשרות תערובות קפה לבחירה, או אלף ואחת אופציות הכנה. למעשה, הם מאד פשוטים: יש להם תערובת אחת בלבד, תערובת הבית. והתפריט כולל את פריטי הקפה הרגילים פלוס Flat White (קפוצינו בלי קצף שפופולרי באוסטרליה וניו זילנד) וזהו. אתה מזמין – הם מכינים. אבל מה שמגיע מוכן מגיע מושלם: לא חם מדי, לא קר מדי, לא חזק ולא חלש. פשוט יופי של קפה.

המקום עצמו קטן קטן קטן. כמו מסדרון בבית של מישהו. יותר מעשרה אנשים והמקום נהיה צפוף. למזלנו בדר"כ לא מגיעים לכמות הזאת – היות ורוב האנשים באים לשם לאחת משתי סיבות: או לקחת קפה מהיר בדרך לאיפושהו, או לשתות קפה איכותי במשך עשר דקות ולהמשיך הלאה. בפסנג'ר קפה אין אינטרנט אלחוטי, ואין יותר מדי חומרי קריאה.

זה לא אומר שאי אפשר להישאר שם שעות! כי עשיתי זאת כבר כמה פעמים. או עם חבר, או עם ספר. והכי טוב זה באביב ובקיץ. כשיותר חם ואפשר לשבת באחד השולחנות הקטנים שבחוץ. אבל בסופו של דבר באים לשם בשביל הקפה. ואת זה הם עושים, לטעמי, יותר טוב מכל אחד אחר בברלין.

כרטיס ביקור:
שם: Passenger Espresso Cafe (בלוג).
כתובת: Oppelner str. 45, 10997 Berlin.
שעות פתיחה: שני-שישי: 8:00-19:00, שבת 9:00-19:00, ראשון: 12:00-19:00.
שורה תחתונה: אפשר לקנות את התערובת הבייתה, אם כי מנסיון אישי – התוצאה לא מוצלחת כמו הקפה במקום. רבע קילו עולה 7 יורו. חצי: 13 יורו. אלא אם כן יעלו המחירים עד שתגיעו לשם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting