פרוייקט השיר בערימת שחת

ידידתי שכמעט-רופאה הביעה משהו שנשמע כמו טרוניה קלה נגד הגילוי שלא שמעתי את כל חמישים השירים עליהם דיווחתי כאן. למעשה, זו לא הייתה בדיוק טרוניה, היא העירה הערות סתומות על המצב והעדיפה, כדרך הבנות, שלא להסביר עצמה.

"הביקורת" גרמה לי לעשות מעשה: באחד האמשים פשטתי על רשימת בלוגי המוזיקה שברשותי פלוס עוד כמה שנגנבו מדלישוס והורדתי מכל אחד מהם בדיוק שיר אחד. בימים הבאים כיכבו שירים אלו, ורק שירים אלו, בנגן המוזיקה הפרטי שלי. אט אט התבלטו חלקם מעל השאר, חלקם נזרקו לסל המיחזור וחלקם לא השאירו כל רושם אלא העדיפו להישאר באלמוניותם. בסופו של דבר, ולאחר לבטים קשים, הצלחתי לבחור את רשימת שלושת השירים הטובים ביותר מהנגל'ה. כך יעשה למי שמפגין חוסר רצינות!

ובלי הקדמות נוספות <הכנס איקון של תופים דרמטיים פה> – הרשימה:

מקום שלישי
נשמע כאילו הוא מנוגן סביב מדורה, עם המהום מתאים בהתחלה וקול רך שמתחבר נהדר לקומבינה. גיטרה, כינור (שאולי יישרף אחרי זה במדורה) ושיר אהבה באנאלי מתחברים נהדר ל Avett Brothers בשיר The Lowering. לא שיר שהייתי לוקח לקבר, אבל בהחלט אחד שיישב מצוין בערב רומנטי. התגלה בשתיין האקווריום.
The Avett Brother – The Lowering

מקום שני
בפינת הרוק הבועט הקלאסי ניצב לו בודד בפינה השיר Arsenic של The Loved Ones, להקה שמעצם שמה אפשר להבין שהם לא מכוונים גבוה בסולם המקוריות. אני אוהב בעיטות טובות מדי פעם, והשיר הזה מספק אחת פיצוץ שנותנת חשק להזיז את הגוף. בשורה התחתונה: בחזרה לרוקסן!
התגלה בבלון השחור, ויש שם עוד שני שירים של הלהקה.
The Loved Ones – Arsenic

מקום ראשון
גבוה מעל כולם (כל כך גבוה שהם לא רואים את כולם) נמצאים Sound Team Clean עם השיר Monster Movie. הסגנון? אלקטרוני אלטרנטיבי טוב, מהסוג שמתנהג כמו שיר אמיתי, עם מילים ולחן. ואני לא היחיד שמתלהב מהם. רק אל תאזינו לשאר השירים שהם שיחררו להורדה. הם לא באותה הרמה.
אגב, 'צוות המוזיקה' מתארים את עצמם כ'קאנטרי לוהט חדש'. תהרגו אותי מה הקשר לקאנטרי פה – אבל זה מה שהם טוענים. התגלה אצל 'חביב הניימן', ובכלל כל קהילת הבלוגרים המוזיקליים: גורילה נגד דב.
Sound Team – Movie Monster

זהו, נגמר. דווקא היה נחמד להריץ את הפרויקט בימים האחרונים. אני שוקל להפוך את העניין למסורת כל שלוש שבועות. לסרוק מאה סינגלים מהרשת ולבחור את החמישה הטובים מביניהם (עם קישורים והכל – לא לדאוג!). מה שבטוח, אני אהנה :-).

ולפינת ה'בלי שום קשר':
1. למהנט גילו שאפשר להיות יהודי ועדיין להישאר מגניב(!). איך לא חשבו על זה קודם?!
(ובאמת: כתבה על בלוג יהודי ברשת. אושר)
2. פורום אורט נוטה להצמיח מדי פעם פתילים מגוחכים ומשעשעים עד אימה. זה דוגמא לאחד מהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting