הכרזת פרוייקטון*: ברלין בשישה ימים

ששה ימים בברליןשלומות ונצורות לכולם. יש לי המון הכרזות משמחות (עבורי): הראשונה היא שעברתי דירה, ועכשיו אני גר בלב המגניבות הברלינאית. גם יש לי חדר שהוא כל כך גדול עד כדי כך שאפשר להכניס אליו עוד חדר! הבשורה השניה היא שאני מגיע בשני לארץ לשבוע. והשלישית? שעוד לא ממש ברור לי מה אני רוצה מהבלוג הזה – יכול להיות שארצה לעבור סופית סוף סוף לאנגלית בקרוב. בכל מקרה, החלטתי עכשיו לכתוב שורת פוסטים קצרים של ביקורות על מקומות בברלין. למה? לא כדי שיקראו אותם קוראים באופן שוטף. הם די משעממים למי שלא תייר פה. אבל בוא נגיד שכהכנה לעתיד יהיה לי הרבה יותר נוח לשלוח לינקים לאורחים וסקרנים עתידיים, במקום להתחיל למחזר את אותו אימייל ההדרכה שוב ושוב. הולך?


[אח. כמה התמונה הזאת של צ'ארלס מיינייר יפה. נפוליאון בברלין, אבל מה שלי קוסם שם זה שער ברנדנבורג והנוף מסביב]

אז מה המוטיבציה? ההוביט השמן וזה שהוא לא הוביט (שמעכשיו יכונו בשמות ד' ור') ביקרו אותי בברלין לפני שבועיים וקצת. זה ביקור שדובר בו כבר הרבה זמן ונדחה בלי הפסקה בגלל שאני מתיימר להיות אדם עסוק. אם תשאלו אותי, נראה לי שהם זכו באור מההפקר היות ורמת ההכרות שלי עם העיר מתקדמת בקצב מעריכי מדי יום. הפוסטים בפרוייקט יורכבו, כרגע לפחות, ממקומות שהם היו בהם בששת ימי הביקור. אני מתכוון לנסות להריץ את הפוסטים מהר, ולכתוב כמה שיותר עד יום ראשון. למה? ככה :]

מה יהיה הפורמט? כרטיס ביקור דליל לאירוע\מקום\מוסד וכד', והסבר קצרצר שלי עליו. חשוב לי מאד שבכרטיס הביקור יהיה גם איזור המקום בעיר. כך יוכלו מבקרים עתידיים להיעזר בו בעת תכנון טיול (כי לדלג יותר מדי איזורים בברלין בתקופת זמן קצרה עלולה להיות משימה מייבשת משהו). אולי מתישהו אחבר את זה להצעות מסלול לערב-תרבות בברלין, אבל כרגע זה לא הסיפור. חשוב לציין שרוב הפוסטים יהיו בחזקת 'ניימן מגלה את אמריקה'. כלומר, אני לא חושב שברלינאים אמיתיים יגלו פה מידע חדש ומרתק. אבל אולי, מי יודע?

זמן התודות: תודה למורן הנהדרת ששוב עיצבה לי לוגו מקסים לפרוייקט. העיצובים שלה נותנים את המוטיבציה להמשיך ולעשות פרוייקטים מדי פעם.

————————–
*פרוייקטון = פרוייקט קטן.

2 תגובות

  1. בעז יניב הגיב:

    נשמע טוב. וכמו שכבר אמרתי לך, אני מבסוט מהפורמט החדש של האתר/בלוג גם אם לא ברור לך עוד מה אתה רוצה ממנו ואולי בגלל שלא ברור לך…
    🙂
    אני מאמין שהפוסטים הקרובים יכללו המלצות על מקומות עם בירה איכותית, וכבר מזה יש לי חשק לבירה (ואולי סתם יש לי חשק לבירה מזה שאני במשרד מהבוקר…)

  2. ניימן הגיב:

    ידידי היקר, כל בן אדם צריך שיהיה לו תמיד חשק לבירה טובה! :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting