סיכום ברלין בשישה ימים, ועכשיו: שישה ימים בתל אביב! (הבלוג מבקש את עזרת קוראיו)

מעניין אותי אם הכותרת של הפוסט היא הארוכה ביותר בתולדות הבלוג? יש איזה פונקצית חיפוש בגוגל שתבדוק את זה?


[שלשום קניתי מחזיק מפתחות חדש עם תמונה של הייצור השחור מברבאבא (לא ברבאמא, היצור השחור הקטן יותר). אחרי זה ידידה טובה העליבה אותי ושאלה 'בן כמה אתה'. כך שעכשיו, כהפוך על הפוך, אני הולך ומראה את זה לכולם כדי שידעו שאני עדיין בן 7. בתחומים מסוימים לפחות :] ]

אז ככה: עלו 13 ביקורות בארבעה ימים בפרוייקט ברלין בשישה ימים. ממוצע של 3.25 פוסטים ליום זה אחלה ממוצע לכל אחד שהוא לא יאיר רווה, ואני מאד מרוצה ממנו (גם כי הפוסטים היו באמת קצרים ובקושי דרשו ממני זמן כתיבה). בתכנון היה להעלות בערך כמות כפולה של ביקורות, אבל הגיעו כל מיני אירועים לא צפויים אתמול שדי קטעו לי את זמן השהייה בבית ומכאן ההיסטוריה קצרה. חוץ מזה, גם המקום הבא שרציתי לכתוב עליו (קרמנויה) נסגר השבוע, וזה קצת הרס. כרגע הפרוייקט נסגר זמנית. אולי בהמשך הוא יתחדש עם כמה ביקורות קצרות נוספות. נראה.

ולעניינו: בשני בבוקר, אוטוטו בעצם, אני ממריא לחופשה ספונטנית וקצרה של ששה ימים (וחצי) בת"א. מצד אחד התזמון מושלם כי זה בדיוק ליל הסדר. מצד שני, אני לא חובב ליל הסדר גדול (בלשון המעטה), ונראה לי שחלק מאופציות האוכל והבילוי שלי יעלמו. שלא לדבר שיהיה קשה לעשות את כל הסידורים שתיכננתי.

מה שכן, כמו כל ביקור, גם הפעם אני מתכוון לנסות להשלים פערים עם מקומות ודברים חדשים שקרו בעיר בזמן העדרי. בביקור הנוכחי יש גם בונוס קטן בדמות אירועי 100 שנה לת"א. כאן אתם נכנסים לתמונה: יש לי כמובן כמה חברים שעוקבים ואוספים בשבילי מקומות חדשים שחייבים לבקר, אבל כבר שנים שאני חושד שהם מסתירים ממני מידע איכותי בכוונה ואת הטוב שבטוב שומרים לעצמם :]. כך שאם עולה לכם בראש מקום טוב שנפתח בת"א בחצי השנה האחרונה – פאב, מסעדה, בית קפה, חנות מגניבה או אלוהים יודע מה – אנא, הרגישו חופשיים לשתף פה בתגובות או במייל אם יותר נוח לכם.

זיכרו: שיתוף במידע איכותי יציל ממוות בעינויים!

10 תגובות

  1. אני מקווה שאתה עדיין עוקב אחרי עכברוש העיר.
    המקומות החדשים המומלצים שלי הם הבר 223 בדיזנגוף, קורדובירו הטאפאס קאווה בר החדש בפלורנטין וכמובן כמה מקומות טובים ומוכרים כגון הנורמן, לה צ'מפה, מסקל ועוד (על כולם כמובן ביקורות מפורטות בבלוג).
    ביקור מהנה!

  2. ניימן הגיב:

    האמת שבחודשיים האחרונים לא הצלחתי לעקוב. בין לימודים, מאמרים ומעבר דירה ניסיתי גם להתענין ולקרוא על דברים בברלין. היות ולוקח לי שעות לקרוא בגרמנית, זה לא השאיר הרבה זמן להתעמק בתל אביב.

    אכנס לבלוג כדי לקרוא על המקומות שהמלצת. כמו פעם קודמת: תודה לך :]

  3. אם אתה משתלט על הג'טלג ורוצה להמיר אותו בהנג אובר

    תגיע הלילה לפרוזדור (רח' רמב"ם 14, בתוך מדרחוב נחלת בנימין)
    הוא לא היה קיים כשהיית פה, אז אתה לא מכיר
    הוא האח הצעיר של סלון ברלין (בו הספקת להיות?)

    אני מתקלט שם הלילה

  4. kingmickyd הגיב:

    קורדובירו ברחוב קורדובירו בפלורנטין הוא פשוט חובה
    וכמובן הנורמה ג'ין תמיד מהנה.
    מבחינת מוסיקה- ברזילי ב 14/4- Derrick May

  5. ניימן הגיב:

    חיים – קצת מצחיק. בסוף הגעתי לשם בלי לראות את ההודעה שלך. אבל זה היה מוקדם (20:00 בערב ככה), וטרם היה די.ג'יי. מקום מאד חמוד. אהבתי.

    Kingmickyd – תודה. אבדוק את הקורדובה :] אני חושש שב – 14 לאפריל כבר אהיה חזרה בברלין..

  6. מאי הגיב:

    יש לך פלאיירים? (כן…אי שם בשנות ה80 ביקשתי ממך טובה קטנה).

    בכל מקרה, אני לא בליינית מי יודע מה, אבל לא מזמן הייתי ב"70 פילים" והיה נחמד, הם שמו יוסי אלפנט ברקע והשנינות פרצה מהם….זה על בוגרשוב במרתף של חנות יינות…

  7. ניימן הגיב:

    חבר שגם ליד מאשר את דבריך בקשר למקום. תשובה לשאר הדברים? ראי תיבת דואלך!

  8. אני מקווה שיצא פוסט סיכום – שישה ימים בתל אביב

  9. ברבזיבי הגיב:

    השחור הוא ברבינוי (או ברבנוי. לא סגור על היו"ד הזו).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting