פרויקט השיר בערימת שחת #2

לפני חודש וקצת הכנתי את הגירסא הראשונה והמצומצמת של פרויקט השיר בערימת שחת. היה נורא כיף (בשבילי) – וכתוצאה מכך, קבלו את: פרויקט השיר בערימת שחת #2!

והפעם: לאחר שמיעה חוזרת ונשנית של ארבעים שירים מבלוגי מוזיקה נבחרים ברשת, הצלחתי לדוג את החמישה הטובים ומיוחדים ביותר לטעמי. בלי הקדמה נוספת – קבלו אותם:

מקום חמישי: Assembly Now – Roman Promises
מה שהכי מגניב ב Assembly Now זה שהחברה מנגנים ביחד רק מאז ינואר השנה(!). הם עובדים בקצב מסחרחר והספיקו בינתיים להתחבר אחד לשני, להוציא שני דמואים וחמישה שירים סה"כ, כשהשיר הנוכחי הוא מהדמו השני. הם בריטים, ולא סתם – אלא אפילו לונדונים.

ב Roman Promises הם עושים פופ-רוק חלומי, קצת מונוטוני נחמד שתפס אותי נהדר וגרם לי להישאב לשיר. אבל היי! – אני מת על הסגנון בכלליות, אז אפשר לאמר שאני משוחד. דווח בחלומות על סוסים.
הורדה

מקום רביעי: Risto – Nina, Olen Palasina
זה שיר פרידה כואב, כפי שמוסבר פה, וקשה היה לי להבין זאת לבד היות וRisto, הלהקה, שרים בפינית.

הסגנון הוא פופ עם השפעות ברורות של שירי עם, המון מילים לא מובנות כשהשם של הגיבורה חוזר ללא הפסקה. המנגינה קליטה, מקורית וכל העסק מריח כמו אגדה מודרנית. אהבתי נורא. דווח ב Marathon Packs.
הורדה

מקום שלישי: Josephine Foster – Der Konig in Thule
המוזיקה של שוברט, המילים של גתה והביצוע של ג'וזפין פוסטר הנהדרת. וכן, זה גם בשפה זרה, גרמנית הפעם. קול מדהים, גיטרה עדינה ומנגינה מחשמלת יוצרים ביחד את אחד השירים השונים ששמעתי. מדהים. דווח ב Said The Gramophone.
הורדה

מקום שני: The Lovely Feathers – Wrong Choice
הייתי שמח לאמר שהשיר הזה יותר מיוחד ומעניין מזה שבמקום השלישי, אבל הוא לא. The Lovely Feathers עושים רוק אלטרנטיבי רגיל, שמסיבה לא ברורה מתחבר כל כך טוב ביחד. שמעתי את השיר הזה המון החודש, ועוד לא נמאס לי ממנו. דווח ב Come Pick Me Up.
הורדה

ובמקום הראשון: Goodnight & Goodnight – Lucille's Midnight Cabaret
אני מת על קברט, חולה על שירים דרמטיים שמספרים סיפור. אני אוהב את האקורדים הקרובים שמשתמשים בהם בכדי להציף את הרגשות ושירים שמשנים סגנון במהלך ההשמעה זה בהחלט כוס הבירה שלי. השיר הזה כולל את כל אלה. וחוץ מזה הוא גם מצוין.
בימים אלה אמור לצאת ה EP הראשון של הלהקה. סביר מאד שאקנה אותו. דווח ב Hits In The Car.
הורדה (פשוט תלחצו על הלינק. אל תנסו את הקטע של כפתור ימני ו save as).

ולבסוף:
כמעט נכנסו ולכן ראויים לפחות לאזכור שמם: Sparta – Vacant Skies, Shy Child – Technicrats, Nicole Atkins & The Sea – Neptune City ו Mystery Jets – Lizzies Lion.

קצת בקטנה:
1. סלאשדוט מדווחים על סקירות מנועים שעוזרים לבחור מוזיקה. אני לא משתמש בשירותים האלה, אבל אני יודע שחצי מהעולם שמקיף אותי כן.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]