אירועי השבוע האמיתיים 10.6.2006 – 4.6.2006

שבוע הספר, פסטיבל סרטי סטודנטים, פסטיבל קפה-תאטרון, פיינל פור וחצי מזמרי העולם מופיעים בארץ. אין ספק, שבוע עמוס עומד לעבור על כוחותינו.

יום א' (4.6)
1. פסטיבל ישראל מתקיים השבוע במדיטק בחולון ומייבא הצגות ילדים מעניינות מחו"ל (ובמחיר שפוי!). יש המון דברים שווים, אז תסתכלו בתוכניה לפרטים.
2. פאק. זה הזוי. יהדות בוכרה יוצאת מחוריה ומארגנת היום את חגיגות בוכרה היפה בגני יהושע. לרגל האירוע הוקם דגם ענק של העיר "בוכרה היפה". יהיו המון פריטים היסטוריים, יהיה המון אוכל בוכרי טעים – וכמובן, יהיו בנות בוכרה היפיפיות. מ – 16:00, כניסה חינם.
3. תחרות רוקרימון תכנס לבמה אחת את המיטב הנוכחי של בית הספר למוזיקה. בשנים הקודמות היו אוהד חיטמן, איה כורם וקרן פלס. לא בא לכם לבוא לצפות בכוכב הבא? 20:30, תמונע (שונצינו 8). 30 ₪.
4. אורי מור מופיע היום במופע אקוסטי בגוד בר. 23:00. חינם.

יום ב' (5.6)
1. אירוע לפטופיה 2 מפגיש מגוון אומנים מהארץ והעולם המשתמשים בלפטופ ליצירת חיבור ייחודי בין האודיו והוויז'ואל. יהיו ארבע הופעות חיות של אומנים שמעולם לא שמעתי עליהם (אבל הם נשמעים מעניינים!) והקרנה של תוכנית וידאו-ארט. קפה ברזילי (ברזילי 5), 20:30. 30 ₪.
2. איתי פריד (רוק ופאנק) ו bedtime story (רוק פסיכדלי עם גרוב סוחף) במופע פריצת דיסק בתאטרון תמונע. 22:00. 20 ₪.

יום ג' (6.6) יום השטן
1. חצי גמר פלייאוף הליגה הישראלית. מכבי ת"א תנצח את נהריה והפועל י-ם תנצח את ראשון לציון. אבל עדיין, יהיה כיייייייייף. מ – 18:15, בערוצים 10 והספורט.
2. במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים יתקיים פרוייקט מיוחד בשיתוף הסטודנטים הזרים: הללו ומארחיהם יתחלקו לשבעה צוותים ויצאו לצלם סרט במשך לילה אחד. היום בחצות יוקרנו התוצאות בסינמטק. חינם.
3. הסאצ'מו בר חוגג יומולדת שש בתאריך הסמלי: 6.6.06, ויערוך כמובן, חגיגות עד שש בבוקר. במהלך החגיגות ימכרו צ'ייסרים ב…ששה שקלים! יא – הפתעה.
4. זה שלא רשמתי עד עכשיו על ערבי במה חדשה זה פלא ומחדל כאחד. אז הנה, היום, כמו כל יום שלישי ראשון של החודש, נערך ערב במה חדשה במועדון תמונע (שונצינו 8). כרגיל: הופעות, הקראות, נאומים והרבה אנשים טובים. 22:00. 25 ₪.
5. היום גם נחגגים אירועי "יום השטן". אצלנו זה קורה בכיכר רבין ב – 18:00. אין לי מושג מה יעשו שם, אבל מה איכפת לי לבדוק אם זה בכל מקרה בדרך חזרה מהאוניברסיטה?

יום ד' (7.6)
1. פסטיבל קפה תאטרון הראשון נערך היום ומחר בנחלת בנימין. בתכל'ס מדובר במעין קידום מכירות הקפה של עלית, כשברקע יוצגו מופעים מ – 19:00 ועד 22:00.
2. שבוע הספר! שבוע הספר! שבוע הספר! (די ניימן, תירגע). אני לא באמת צריך להסביר לכם מה יש שם? נכון. אז אסתפק בנקודה אישית ואודיע ששותפתי הקבועה לאירוע נמצאת כרגע בשיקגו ולא תוכל להגיע השנה. בלעחס.
אגב, את רשימת אירועי שבוע הספר ניתן למצוא פה.
3. פרוייקט מסקרן נוסף במסגרת הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים יוקרן היום בסלונה (תרצה 13). 21 סטודנטים יציגו סרטים על הנעשה בין קירות עירנו. יכללו, למשל, המקומות: בית גיל הזהב, סב קוץ' מילגה, ההוסטל לדיירי רחוב ועוד.
4. גם בלימה לימה חוגגים השבוע יומולדת שנה ולכן יש להם אירועים מיוחדים לאורך כל השבוע. היום הם מקיימים מסיבת חברים שתאורגן ע"י בעלי ומנהלי המקום. הם טוענים שהכניסה חופשית, ככה שאני מניח שכולם מוזמנים. מקסימום תגידו שניימן שלח אתכם. (אגב, האירועים בשאר הימים לא מסעירים במיוחד, ולכן לא מדווחים פה).

יום ה' (8.6)
1. הנה באים הגנבים: גמר פלייאוף הליגה הישראלית. מ – 20:50 בערוץ הספורט וערוץ 10.
2. היום מתרחשת בדיזינגוף סנטר הפתיחה של תערוכת צלמי מסע אחר. זה הזמן שלכם להרגיש שם ולהיות פה (בקומה התחתונה של הסנטר, ליד קולנוע דיזינגוף)
3. כנס בדיון (שראוי לו היה בוחר לו שם שלא צריך לנקד וכך היה מונע בלבולי הגיה) ייערך היום בבית אריאלה (שדרות שאול המלך 25). הכנס יכלול הרצאות בנושא מסע בזמן, ויארח את הסופרת 'לורה רזניק'. מ – 17:00. פירוט מחירים יש באתר.
4. מהאירועים המוזרים שיש רק ב ILCU: ערב הקראת שירה והופעות בסימן קובה. המיקום: בית כלשהו. יש שם כתובת אימייל להרשמה.

סופ"ש (9-10.6)
1. ערב מטאל חינמי ביותר יש השבוע בדאנג'ן (קדומים 14 ביפו) מניסיוני, האווירה המדהימה של המקום פלוס מוזיקת המטאל, נותנים חוויה יוצאת דופן. 24:00.

בקטנה לווא-דווקא אירועית:
1. עונת המבחנים הגיעה, ואיתה מריבות בלתי-פוסקות על ספרי ספריה. כבר קיבלתי הודעה שביום ראשון הקרוב אני צריך להחזיר את ספר המד"חים שיושב אצלי בבית מזה שלושה חודשים. בעסה.
2. טיים אאוט טוענים, וכנראה בצדק, שזהו השבוע המוזיקלי העמוס ביותר שהיה פה אי פעם. רשימת המופיעים: בלאק אייד פיז, מטאפיקס, סטינג ומתיסיהו. אני נגד הופעות גדולות, ולכן אשאר בפאבים הקטנים.
3. ועוד בטיים אאוט: הללו גם טוענים שגל המקומות שמקרין את המונדיאל נובע מקריאה ישירה שלהם. כן בטח, ואני טוען שגל המקומות שמגיש בירה טובה בעיר נובע מקריאה ישירה שלי.
4. יצאה גירסה חדשה של הצ'ייסר האהוב עלי: Y ירוק. והפעם: כוכבי אניס, צ'ילי ירוק, מנטה ועוד. ניתן למצוא בפאבים המובחרים וברשתות השיווק.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]