אירועי השבוע האמיתיים 24.6.2006 – 18.6.2006

היום הגדול של השבוע הוא יום רביעי, עם החג החדש של היהודים: חג המוזיקה. את שאר הזמן אני בטח אעביר תקוע בתוך ספרי מתמטיקה.

יום א' (18.6)
1. הופעות יום א' באברקסס (לילנבלום 40) הן כבר שם דבר בעיר, והפכו את הפאב לאחד המקומות העמוסים ביותר בתחילת השבוע. היום מופיעים שם The United Force of Dub עם אלקטרו דאב. 23:00, חינם.
2. בניין ליד, בלימה לימה (לילנבלום 42) מופיע סילברדון, שעושה כרגיל, רגאיי. 24:30. 20 ₪.
3. במנרווה (אלנבי 98, פינת סמטת בית השואבה) יש היום הופעות אינדי ותקלוט פריסטייל Fאנקי. מ – 23:00. חינם.
4. וזה ממש לא בשבילי – אבל מסתבר שלא מעט מקומות ספא מציעים מהיום (ועד ה – 1.7) טיפולים במחירים נורא מוזלים (169 ₪). מי שרוצה מוזמן להתעדכן פה.

יום ב' (19.6)
1. שוב, דיווח על מופע שאני לא מכיר שמתרחש ביום שני בכפוסטה (פלורנטין 5). הפעם זו תמר כפסוטו שעושה מוזיקה אקוסטית. לא הרבה אומנים מתאמצים ומשנים את שם משפחתם בשביל להתאימו למקום ההופעה – כך שמגיע לה כבוד. 21:30. חינם.
2. פתיחת פסטיבל הג'אז הבינלאומי בירושלים הוא אירוע שצריך להזכיר, אפילו אם הבלוג תל אביבי במהותו. הנה גם קישור ל תוכניה.

יום ג' (20.6)
1. יוסי בבליקי הנהדר מופיע בהיינקן הבימה קלאב (תרס"ט 2). לפני ההופעה גם יוקרן משחק מהמונדיאל. שמחת זקנתי. 21:30. 40 ש"ח.
3. באיש הענבים (מזל שור 9, יפו) מציעים סדנת טעימות מסקרנת של שוקולד ויין. 179 ש"ח יקנו לכם טעימות יינות ופרלינים מיוחדים, משקה שוקולד אלכוהולי, חוברת הסברים וכיבוד קל. שווה? אחוש שווה למי שיש קצת כסף מיותר. 20:00-22:00.
4. בכיכר דיזינגוף מתקיים היום הפנינג ספינינג של מכון הכושר Everybody לצלילי מוזיקה חיה ותחת כיפת השמיים. מה אגיד לכם? רעיון מעניין. 18:00. חינם, אך צריך להירשם מראש במספר: 03-5291666.
5. עמית ארז נותן רוק אקוסטי נהדר באנגלית ברוטס (לילנבלום 25). כדאי לכם, עוד מעט יוצא לו אלבום חדש. 22:30. חינם.

יום ד' (21.6) היום הארוך ביותר של השנה
1. חג המוזיקה, שנחגג היום ברחבי ת"א, החל לפני עשרים וחמש שנה בפריז ומאז גלש לרחבי אירופה וארה"ב. אצלנו הוא נערך במסגרת 'עונת התרבות הצרפתית' ובצורה טבעית יהיו פה המון חבר'ה צרפתים (כן. אני מדבר על אותם האנשים שהיו אחראים על יצירת האומנות הקונספטואלית: 'הפקק הגדול ביותר אי פעם' לפני חודש בערך).
על חמש במות מרכזיות ברחבי העיר (גן הפסגה, רחבת סוזן דלל, רחבת המשכן לאמנויות הבמה, רחבת מוזיאון ת"א ורחבת הסינמטק) תופיע רשימה ארוכה ואלמונית (בשבילי) של מוזיקאים צרפתים. כמו כן יופיעו אומנים ישראלים בחוצות העיר: נחלת בנימין, שדרות רוטשילד, גינת שינקין, שדרות ירושלים, שפך הירקון, כיכר דיזינגוף, כיכר ביאליק ועוד (ואוו. מרשים). הייתי נותן את רשימת המופיעים, אבל היא מספיק ארוכה בשביל למלא את כל הפוסט הזה – אז פשוט תבדקו פה ופה, פה ובעיקר: פה. (כמובן שהכל חינם)
2. אני אוהב הצגות, וממש אוהב הצגות זולות של בתי ספר למשחק. היום צוותא (אבן גבירול 30) מארחת את בית הספר למשחק ובידור של ענת ברזילאי, להצגה המקורית פגישת מחזור. לא נראה חדשני בצורה יוצאת דופן, אבל עדיין נחמד. 20 ₪.
3. כמו שבוע שעבר, גם השבוע בא לי לדווח על האירוע האולטרה-מקורי שיחות עם הברמן בפולה (בן גוריון 22). 21:00, 25 ש"ח.
4. 1984 נפרדים היום מקפה ברזילי ונותנים שם מסיבה אחרונה. 23:00. 20-40 ש"ח.

יום ה' (22.6)
1. ביירון קייטי היא מדריכה רוחנית\פסיכולוגית שפיתחה שיטה להתמודדות עם דכאונות, קשיים וכדומה. השבוע היא מגיעה לארץ – והיום היא מקיימת מפגש ערבי-יהודי במרכז וואהל, שמטרתו לבדוק האם שיטותיה יכולות לעזור גם בפתרון הסכסוך. קרן היסוד 1, רמת אילן – צמוד לאוניברסיטת בר אילן. 19:00. חינם.
2. אח, כמה שאהבתי פעם את הופעות יום חמישי של הגדה השמאלית (אחד העם 70). היום יופיעו שם הלהקות הגירים, איוול וויזל, אוטורסיה ועוד שיעשו הארדקור אמיתי. לא מומלץ לבעלי אוזניים רגישות. 19:30. 25 ש"ח.
3. ליין חדש של אלקטרו מתחיל בג'ואיש פרינסס (יהודה הלוי 67) בימי חמישי, בניצוחן של מירב TK ותמי ביברינג. חינם.
4. כמו שבוע שעבר, גם השבוע מתקיים יריד 'פשפש לילה' בשוק הפשפשים. אין לי כוח לחזור על עצמי, אז לכו לקרוא מה כתבתי פעם שעברה.
5. זה כבר כמה זמן שספגטים (קינג ג'ורג' 48) עורכים בימי רביעי וחמישי ארוחות זוגיות + הקרנה פרטית באולמות הקולנוע של האוזן השלישית. הדיל: 199 ש"ח לארוחה של שלוש מנות, בירה חופשית מהחבית ופופקורן (כולל סרט כמובן). השבוע מוקרן שם הסרט 'צוללת צהובה'. בחיי, זה דיל לגרגרנים. הזמנת מקום בטלפון 03-6207666.

סופ"ש (23-24.6)
1. בשסק (לילנבלום 17) ממשיכים בליין מסיבות שישי בצהריים ביוני. היום יתארח שם די.ג'יי בועז מורד מהליקון עם Boozoo Soul. אין לי מושג מה זה אומר, אבל אלכוהול בצהריים זה תמיד נחמד. 14:00. חינם.

בקטנה:
1. קומיקס וירקות עברו למיקום חדש בפאתי קינג ג'ורג' 40. יותר גודל, יותר קומיקס ויותר, אהמ, זהו.
2. את האתר של מדרחוב נחלת בנימין כבר ראיתם?
3. במיטבר (שדרות חן 52) יצאו במבצע שווה לגמרי: נקניקיית מרגז החדשה (220 גרם) שלהם תוגש במחיר היכרות של 12 ש"ח לכל מי שקונה בירה סטלה במקום.
4. "זה המקום הכי יפה בארץ" אמר יויו, מבעלי ארליך, על מתחם הדולפנריום – ובכך הוכיח שהוא לא ממש מכיר את הארץ. אפילו במרחק כמה מאות מטרים מהמתחם אפשר למצוא אזורים הרבה יותר יפים. יפו העתיקה למשל. (מקור הציטוט: מדור אלכוהול של עכבר העיר)
5. פולה (בן גוריון 22) מציעים שורה מרשימה מאד של מוצרים בעשרים ש"ח לרגל המונדיאל. בין המוצרים המוזלים: ג'יימסון, ייגר, קווארבו גולד, ג'וני אדום, בחרובקה ועוד. זה כולל כמובן את המשחקים משודרים ברקע.
6. ILCU הפך לאחרונה למקור דיווח אך ורק על אירועים ירושלמים. עכשיו, זה לא שיש לי משהו נגד ירושלמים או נגד הזכות שלהם ליהנות – אבל זה קצת מפריע שנעלמו לי כל האירועים בתל אביב.

זהו. לכו לחגוג.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]