בירות ביתיות ומד"ב.

תחרות הבירה הביתית ה – II תתקיים ב – 25.5.2006 (שיוצא במקרה גם יום ירושלים). המקום: פאב החצר בכפר אז"ר, הפאב היחיד שאני מכיר שחצי מהקסם שלו מתבטא בדרך בה מגיעים אליו (הולכים לאיבוד 2 דקות בתוך כפר. נוסעים עוד דקה בדרך אפר עד שמגיעים לבניין שנראה כמו פונדק מימי המערב הפרוע). למי שלא יודע: בירה זה כמו חומוס: כמה שיותר טרי, יותר טוב – ובירה ביתית זה הכי טרי שיכול להיות.

הערה קטנה: אני לא יודע אם זה בטעות או בכוונה, אבל אין קטגוריה ללאגר. מצידי זה בסדר גמור כמובן.

עלתה תוכניה לכנס עולמות 2006 (a.k.a: איקון פסח). כמובן שהתוכניה נראה נורא ב – firefox (ובוז גדול על זה, בעיקר אם קהל היעד הוא חנונים).

שתי סיבות ללכת לכנס:
1. חנונים זה כיף. מד"ב זה כיף וכל כנס כזה סובל בדרך כלל מאנרגיות שהיו יכולות להעיף בית קטן לארץ עוץ.
2. יש מגוון עצום של תכנים (לפחות אלו שאני מבין מה הם – ועל זה בהמשך), סרטים\הרצאות שלא תראו או תשמעו באף מקום אחר – ובכלל, אם אתם חובבי בבילון 5, יש לכם הזדמנות נדירה לפגוש את קומנדור איבנובה, ולהרגיש כמו גרופים בני 12.

שתי סיבות לא ללכת לכנס:
1. הוא בחולון. בדרך כלל צריך סיבה ממש טובה בשביל לשכנע אותי להיכנס לחורב"תיה (משולש הרשע חולון-ראשון-בת ים).
2. התוכניה אולי מגוונת, אבל היא גם לא מספיק מפורטת וקל להתבלבל בה. דוגמאות יש למכביר: 'הסרט: כס הכסף' (אין מידע על הסרט? מצויר\לא מצויר, מי עשה\מתי וכו'), Ringers (כנ"ל), המון הרצאות עם שמות מפוצצים שלא מפורט מה הם ('דטרמיניזם ואקראיות בעולם הפיזיקלי') וכו'.
אני מניח שתופעות אלו נובעות מכך שהתוכניה עלתה מאוחר, והיא עדיין לא משופשפת.

2 תגובות

  1. קפטן ג’ק הגיב:

    הפסטיבל הזה לא מתקיים באופן מסורתי בסינמטק?

  2. ניימן הגיב:

    בסוכות הוא כן. מ – 99 לפחות (ואני לא זוכרמה היה לפני זה).

    בפסח היו עד שנה שעברה כמה כנסים קטנים (אחד מהם היה בסינמטק). שנה שעברה אוחדו כולם לכנס אחד גדול, כמו בסוכות, והוא אכן נערך בסינמטק.

    השנה עדיין יש כנס גדול אחד, אבל מאיזשהי סיבה העבירו אותו לחולון. אני כבר פחות בקיא בענייני קהילת המד"ב מפעם, אז אין לי מושג למה זה קרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting