אירועי השבוע האמיתיים 06.05.2006 – 30.04.2006

יום העצמאות בא אלינו השבוע לטובה.הרבה יותר מדי אירועים חלים בערב וביום עצמו ואינני רואה טעם לכתוב על כולם (בשביל זה יש עיתונים). לכן שימו לב שהמדריך לימים אלו הוא חלקי ביותר וכולל בעיקר את האירועים היותר מעניינים לטעמי מהשטף שנופל עלינו.

יום א'(30.4)
1. שוק יד שנייה בחצר האחורית של הבית השני שלי. כלומר, אוניברסיטת ת"א.
2. יש היום גם איזשהו משחק עלום של קבוצה חסרת שם ולא מוכרת. קצת על מאמנה האלמוני אפשר לקרוא פה.
3. הטמפל בר בסינמה סיטי יארח בשעה 19:00 ערב קוניאק וסיגרים. 60 ₪ לאדם. צריך גם להירשם מראש במספר 03-6995536.
4. צעדות לכבוד חג הפועלים (הוקדמו ביום עקב יום הזכרון): ב – 13:00 יצעדו השומר הצעיר וברית הנוער הקומוניסטי בשדרות רוטשילד. ב – 15:00 יעשו זאת ארנכיסטים וסקוואטרים למיניהם (ייצאו מרוטשילד פינת נחלת בנימין).
5. ועוד לכבוד חג הפועלים: מפלגת דע"ם ומען מקיימת ב – 17:00 ברחבת הסינמטק את אירוע "פועלים זוקפים קומה". הופעות ותערוכת צילומים צפויות במקום.
6. ערב התרמה למען תרומת איברים בקולטורה בהשתתפות שלומי שבן, עברי לידר, אפרת גוש, דן תורן ואחרים. קולטורה, 21:00, מחיר: כליה אחת או 50 ₪.
7. עדיין לא סיימנו עם יום א': הצגת 'ציד המכשפות' הקלאסית של ארתור מילר תועלה היום בבניין גילמן באוניברסיטת ת"א. מתיאור ההצגה: "קהילה דתית נסחפת למסע רצחני של חיסול חשבונות באמתלתה של הגנה על ערכיה הדתיים". 20:30, 25 ₪ לסטודנטים.

יום ב' (1.5) חג הפועלים וערב יום הזכרון(30.4)
1. תאטרון תמונע מארח עוד טקס אלטרנטיבי, והפעם לרגל יום הזכרון. הערב יוקדש לזכרון הנפגעים משני הצדדים: היהודים כמו גם הפלשתינאים, "הנהרגים כבר מאה שנה במלחמת יש ברירה". אומנים כמו דודי לוי, מנשה נוי, רונה קינן, שילה פרבר ואליוט ילוו את האירוע. (20:30, רחוב שונצינו 8, חינם)
2. קבוצת גוטל בוטל, שלומי שבן, דודי לוי, רוני סומק ועוד יתכנסו בצוותא לערב בשם 'על החיים ועל המוות'. הערב יכיל קטעי מוזיקה, קריאה ומונולוגים קצרים. לי אישית זה נשמע כמו עוד טקס יום הזכרון אלטרנטיבי, רק שכאן לא קוראים לילד בשמו.
3. ויש גם ערב זכרון פחות אלטרנטיבי בשם "שרים בכיכר". הצלחתם לנחש איפה זה לפי השם? יאפ שרלוק: בכיכר רבין, 20:45.

יום ג' (2.5) ערב יום העצמאות
1. תל אביב חוגגת בשש מתחמים בו זמנית: האטרקציה הגדולה הרגילה בכיכר רבין, אבל אירועים יש גם ברחבת המשכן לאמנויות הבמה, רחבת בית אריאלה, פארק דוידוף (ביפו), פארק מנחם בגין (בדרום העיר) וגינת רוזין ברמת אביב. בחיי שאין לי כוח לפרט על התכנים בכל מתחם, בעיקר בגלל שכולם מציעים את אותו הדרעק.
2. צוות אינפיוז בערב חוצה סגנונות שחורים בקפה ברזילי. לא שזה נשמע מלהיב, אבל זה בברזילי, אז יהיה נחמד. 24:00, 50-60 ₪.
3. 'מסיבת גג' בחניון בית כלל עם מוזיקת אייטיז, ישראלית ודאנס. 70-90 ₪ (מחיר שכולל בתוכו שתייה חופשית). פרטים נוספים בטלפון 052-2523829.
4. מסיבת העצמאות המסורתית של מייק'ס פלייס. יהיה שמח, יהיה צפוף, יהיו הרבה תיירות שיכורות. בואו בהמוניכם!
5. Street Rave במיקום סודי כמובן (לא ברור אם הסודיות היא עקב בריחה מהחוק או מגניבות גרידא, אבל אני מהמר על השני). הפקה משותפת ל PAG ולאלקטרופאניקה של "רייב אלקטרו ואייטיז מולטיסקסואלי". מי שרוצה לדעת איפה זה יכול להתקשר 48 שעות לפני האירוע ל 03-6203414 ולשמוע את תקליט הוראות ההגעה. אגב, רייבים זה תמיד מרענן וכיף. אפילו אם לא מעשנים 🙂

יום ד' (3.5) יום העצמאות
1. KLANART: מיזם אמנותי מקורי המתקיים ללילה אחד בלבד בלוקיישן משתנה. הלילה ישתלטו אומנים צעירים על הסלואו משה בפלורנטין (המחוגה 4) ויציגו בו את מגוון יצירותיהם: מציור ופיסול ועד אומנות וידאו עדכנית. פס קול הולם ילווה את הערב, ובטוח שאנשי הסלואו משה ישמחו למכור את משקאותיהם במחיר לא יקר.
2. יום העצמאות לא מזיז לחברי 1984 שבאים לדפוק כרטיס עבודה כמו כל שבוע. קפה ברזילי, 23:00, 20-40 ₪.
3. הפיקניק המסורתי השנתי של המסך המפוצל מתקיים בפארק ולנברג ברחוב ראול ולנברג ברמת החייל. בצפי: אנשים מעניינים ושיחות מרתקות. מ -12:00 ועד אחרון ההולכים. 10 ₪ לכיסוי עלויות או תרומה למזון הפיקניק (פרטים באתר).

יום ה' (4.5) יום בלי חג
1. גם הערב, כמו כל ערב, יש הופעה חינם בבלום בר. היום יופיעו שם הכובעים ב – 23:00. ולמה אני כותב עליהם ולא על אחרים? סתם, כי צריך להזכיר את הבלום בר והם עלו בגורל.
2. ליין חדש של מסיבות אייטיז (ניו-וייב, סית'פופ וכו') פועל לאחרונה בצ'רצ'יל בנחלת בנימין 52 (פינת רוטשילד). מ – 23:30, 20 ₪ עד 1:00, ו 30 ₪ לאחר מכן. פרטים פה.

לגבי הסופ"ש: קרו לאחרונה מקרים רבים בהם כתבתי על אירועי הסופ"ש שבוע מראש ואז גיליתי שלושה ימים לאחר מכן שפיספסתי את האירועים המקוריים ביותר. בכדי למנוע עוגמת נפש זו להבא, יזכה מעתה הסופ"ש לפוסט עצמוני משל עצמו ויפורסם בחמישי בערב. סתם, שתדעו.

ועוד כמה נקודות:
1. ארגוני המד"ב ופנטזיה השונים ('הספקולטיביים' בלשון האתר) הקימו אתר חדש בשם מכונת הזמן המרכז את אירועי הז'אנר. אני כמובן מכור מראש.
2. זה לקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר התחילו לפרסם גם ב ILCU . פיכס.
3. ועם קשר חלוש ל – 1984: מצאתי את הבלוג שהכי מתאים להיות שייך לאחר מאנשי הליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting