הספר החדש שיתווסף לרשימת המפגשים של מועדון הקריאה: מבוך ההשתקפויות – סרגיי לוקיאננקו

מחר יעלה פוסט שיכין את המפגש הבא של מועדון הקריאה. אבל רצוי לפני להקדיש פוסט נפרד לספר החדש שיתווסף לרשימה: מבוך ההשתקפויות של סרגיי לוקיאננקו. המפגש בו יהיה ב-1 ליוני 2018.

הספר החדש שיתווסף לרשימת המפגשים של מועדון הקריאה: מבוך ההשתקפויות – סרגיי לוקיאננקו

אני רואה אותכם שואלים, "מה..? מה זה?"

אז הסבר. סרגיי לוקיאננקו הוא מהבולטים בכותבי המדע בדיוני הרוסי. אתם מכירים אותו בטח בזכות משמר הלילה (ומשמר היום): שוברי הקופות שעובדו לפי ספרים שלו.

מבוך ההשתקפויות טרם יצא באנגלית (אבל יש עליו ערך ויקיפדיה באנגלית). הוא כן יצא בגרמנית. אבל זה לא שאני מצפה שאנשים פה יקראו את התרגום הגרמני או המקור הרוסי. אלא שבחודש-חודשיים הקרובים יצא הספר בעברית בהוצאת אופוס.

היות וקראתי אותו והוא אחלה ספר, הוחלט שהוא יצטרף למועדון הקריאה של הבלוג. זה אומר שהפעם המןעדון מכוון לאנשים שקוראים ספרים בעברית, ולא כאלה שקונים ספרים במהדורה אלקטרונית באנגלית.

מבוך ההשתקפויות הוא הראשון מטרילוגיית הסייברפאנק של לוקיאננקו. הוא מתרחש רובו בעולם של מציאות מדומה. הוא ספר *מאד* רוסי. זה אומר שהגיבור אלכוהליסט, מדוכא, מתפלסף, מוכשר כמו שד ומכור לעבודתו (מומחה למציאות מדומה).

יהיה עוד זמן לדבר על הספר עד מפגש המועדון. נעשה את זה אחרי שהוא יצא בעברית. עד אז, את הכריכה העתידית שלו כבר אפשר לראות בתמונה למעלה.

8 תגובות

  1. מיס בוז'רסקי הגיב:

    נשמע טוב, אני אשתדל להשתתף במועדון שלו 🙂

  2. אייל הגיב:

    מחכה לשמוע פה מה אנשים יחשבו

  3. חובבן הגיב:

    אולי זה רק אני, אבל אני ממש לא אוהב את עיצוב הכריכה המקסמליסטי, ציבעוני ומקושקש של ספרי מד"ב/פנטזיה בזמן האחרון, וזאת דוגמא טובה.

    • טלי הגיב:

      בדיוק. דוגמא מצויינת לכריכה ילדותית ולא מושכת. אך מכוון שהספר כבר אצלי.. ונראה מעניין וניימן… טוב אז כמובן שאקרא..

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    ספר מעולה !

  5. דוד הגיב:

    ניימנוס, תשתדל לא לאחר עם המועדון שלו, שנוכל לדעת אם שווה לקנות אותו בדוכן של אופוס השנה.

    (שנה שעברה הם התקפלו, אחרי *שנים* והציעו 3 במאה במקום 1+1. בשביל הוצאה שרגילה לקחת 98+98 על ספר אחד, זה ייחודי. Here's hoping)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting