היד שמנגנת על הפסנתר – אוסף לינקים מטופש

זה התחיל בתור פוסט ארוך ופלצני על האפשרויות שטומן העתיד. אחרי זה מחקתי הכל, ועכשיו אני סתם מנצל את ההזדמנות בכדי לזרוק קצת לינקים שמסתובבים לי על שולחן העבודה.

1. ב – 2005 הנחיתה נאסא, הגוף האמריקאי הכי צה"לי שיש, את שתי סיירות החלל, Spirit ו Oppotunity על מאדים. בחצי שעה שהיה לנאסא קשר עם הסיירות, הצליחה היא ליצור רשת מחשבים בינן לכדור הארץ. כן כן – אינטרנט. זה חלק מפרוייקט בשם אינטרפלנט שהחל ב – 98, ואמור ליצור קשר סופי, יציב ורציף עם מאדים כבר שנה הבאה (למרות שיש לי חשש מבוסס לכך שנאסא יפוצצו בטעות את הכוכב בתהליך). המטרה פונה כנראה למכנה הגיקי הנמוך ביותר בי, אבל איכשהו, המחשבה על רשת בחלל, גורמת לריגוש. נו, ניחא.

2. לא בדיוק פריט חובה בכל בית: היד האלקטרונית שמנגנת בפסנתר היא עוד שלב (או בעצם, השלב הראשון?) בהשתלטות של רובוטים עלינו. איך אומרים? אסימוב, מאחוריך. היא מתוכנתת לנגן שש יצירות קלאסיות. הסימפוניה החמישית של בטהובן, למשל. מבלי לבדוק את המוצר בעצמי, קל להתנבא שלא היו מקבלים אותו לפילרמונית.

יד מפחידה

3.מצד שני, לא באמת ברור איך אנשים הצליחו להסתדר בעבר. לפני שהיה להם מירוץ סבתות אישי בסלון:

סבתות - למקום, היכון - רוץ!

4. גם לא בטוח שאני רוצה להיות חלק מחברה שמאפשרת לדוגמניות שלה ללבוש את זה בתצוגות:

מה זה? אנדרו-כלה?

5. לאחרונה פורסמו תמונות ואמנות לדוגמא מסרטים לעתיד של דיסני. רובם, לא שווים התייחסות, מלבד אחד: הסרט העתידי של הנסיך הפרסי: חולות הזמן. הנקודה הרעה: המפיק הוא ג'רי ברוקהיימר, שלמרות שיש לו מדי פעם הצלחות (שודדי הפיראטים למשל), בדר"כ הוא יוצר אסונות-הוליוודיים כמו אוצר לאומי. הנקודה הטובה: הפרומו לפחות, נראה מצוין. סתכלו:

זה פרומו, כן, אבל זה פרומו טוב.

7. לאנימטור הדו-מימד הצרפתי קאנט-1 (אין סיכוי שאנסה לתרגם את השם המלא לעברית) יש אתר חדש ושונה. מאד מאד שונה. אין תמונה, כי במקרה הזה, פלאש אחד לא שווה אלף תמונות.

2 תגובות

  1. אוי המירוץ סבתות כזה חמוד:-)
    והתמונה עם הדוגמנית – בררר….

  2. ניימן הגיב:

    יאפ. לא פוליטקלי קורקט, אך מקסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting