פלורנטין בכנרת

הסניף החדש של הג'ה פאן בכנרת (ככה הם כינו אותו כשהתקשרו אלי להודיע לי עליו) מפרסם במלוא המרץ את אירועי פסח הקרוב. בינתיים קיבלתי שלושה מיילים, טלפון ואחד ואין ספור פליירים בכל מיני מקומות.

בחג המצות יערך שם פסטיבל groove על ים כנרת, אירוע שימשך שלושה ימים: מהשקיעה ועד צאת הנשמה. המחיר הוא 99 ש"ח ליום הופעות לחברי מועדון ג'ה פאן. לא הודיעו לי כמה זה לשאר בני האנוש.

לפי הספירה שלי יהיו שלושה מופעים ביום: קריוקה, שוטי הנבואה ו MC קרולינה עם Funset ביום הראשון. דין דין אביב, מוש בן ארי ו Sister Carol ביום השני (האחרונה היא ג'אמאיקנית אמיתית שמגיעה היישר מניו יורק). וביום השלישי – הבנות נחמה, איזבו – והשוס הגדול: פורטיסחרוף. ציטוט מצחיק של הג'ה פאן בקשר לאחרונים: "אלבום חדש – פעם ראשונה בבמה באוויר הפתוח". תמיד משעשע אותי שמחפשים בכוח ייחודיות של אירוע :-).

נכון לרגע זה הסיכוי שאני אגיע לשם נמוך משהו. גם כי זה הרבה כסף, גם כי 60% מהאירועים זה מוזיקה שחורה, גם כי יש המון אירועים מפתים אחרים בפסח – וגם בגלל שאני בטח בסופו של דבר אבלה את החג בתוך הספרים מנסה להשלים פערים :-). אבל מי יודע – אולי אני אשבר בסוף ובהחלטה ספונטנית אעלה עם חברים לצפון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting