שבע נקודות לא מחוברות

כבר קרה בעבר שנקודות 'הבקטנה' השתלטו לי הפוסט. והנה, היום זה קורה שוב.

1. וילארד ויגן הוא פסל המכין את הפסלים הקטנים ביותר בעולם. באתר שלו יש הסבר פלצני ביותר עליו הכולל משפטים כגון "הפלא השמיני של העולם" או "אפילו הוא לא יכול להסביר איך הוא עושה מה שעושה", אולם יש גם עובדות מעניינות. למשל, הוא עובד בין פעימות לב ומשתמש במדיטציה בכדי להימנע מרעד של הידיים. האתר גם כולל כמובן תמונות של האומנות שלו (אחרת אין סיכוי שהייתי מספר עליו). הנה דוגמא:

Peter Pan Cast
הצוות של פיטר פן

2. "הבחירות האחרונות שנערכו ביפן עסקו במחלוקת סביב גורל רשות הדואר הארצית", כך טוען אתר החדשות העצמאי, סיקור ממוקד. לא אכנס לעובי הקורה של הכתבה (היא אפילו יותר ארוכה מפוסט ממוצע שלי!), אך הטיעון עדיין ביזארי מספיק שאדווח עליו. (ובכל זאת, בשורה אחת: הדואר היפני הוא המוסד הפיננסי הגדול בעולם, ומוכר גם חסכונות וביטוחים ולכן הוא חשוב לכלכלה היפנית)

3. "תסתכלו – שם – בשמיים! זה ציפור? לא. זה מטוס? לא. זה… ציור של דה-וינצ'י?!"
worth1000 מגיש את המקצה השני של תחרות ציורי גיבורי על בסגנון הרנסנס. התוצאות *מדהימות* (וכעיקרון אסור לי לפרסם פה אף אחת מהן, אבל אני מניח שהם יסלחו לי היות וזה בלוג זניח בשפה זניחה – וחוץ מזה, הכל נעשה בכדי לשכנע אתכם להיכנס לאתר שלהם)

The Dark Knight

The Justice League

4. "האם אלוהים באמת ייתן לכדור הארץ להישרף? פעם הייתי אומר שלא, אבל מאז העסק הזה עם השואה אני כבר לא בטוח יותר בכלום" (ציטוט מדיון על איכות הסביבה).

5. ראיתי השבוע את כל העונה השנייה של '24', הסדרה השנייה הכי טובה בעולם (אחרי ורוניקה מארס). מדהים איך אני מצליח להנות ממנה למרות החורים העצומים בעלילה (אני לא רופא, אבל איכשהו לא נראה לי הגיוני שמישהו שמת מוות קליני, יקום אחרי שתי דקות וייצא לריצת מרתון קלילה).

6. שמעון מזרחי הפתיע אמש את כולם וטען שהפיינל פור לא ספורטיבי. הקטע הכי מצחיק בראיון היה כששאלו אותו למה זה כן ספורטיבי ביורוליג. התשובה המאד לא-מנומקת הייתה: "לא כל מה שטוב ליורוליג, טוב לליגה הישראלית. זה שונה". אצל כל מרואיין אחר הייתי עלול לחשוב שהוא שכח לנמק בטעות, אבל אצל מרואיין משופשף כמו מזרחי, אין דרך להימנע מהמסקנה שהוא התחמק מתשובה בגלל שאין אחת טובה.

7. ביום שלישי (6.6) תתקיים בכיכר רבין ב – 18:00, עצרת מחאה נגד תשלום בעבור המונדיאל. יש לי הרגשה שיגיעו יותר מפגינים מאשר בהפגנות של חולי הסרטן האחרונות, ואם זה אכן יקרה לא יהיה לי מנוע מלהסכים עם יוסי רז שזוהי תופעה עצובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting