אירועי השבוע האמיתיים 7.10.2006 – 1.10.2006

באופן טבעי קיצץ לנו יום כיפור חצי מהשבוע והשאיר לנו פוסט ריק יחסית. שימו לב ל: ארוחה מפסקת אלכוהולית בבאגסי ביום א', פסטיבל שטיפת פיות בלבונטין 7 בשני, מהפיכת אוקטובר של תמונע בשלישי (ושאר השבוע), יומולדת לבטי פורד ברביעי, איש בלי חולצה בברזילי ביום חמישי ותחרויות רחוב ממוסחרות בסופ"ש.

שבוע הבא יש איקון, אז יהיה טוב.

יום א' – ערב יום כיפור (1.10)
1. בחיי שחשבתי שהיום הזה יישאר ריק, אבל באגסי (פלורנטין 26) התחכמו לי וארגנו "ארוחה מפסקת" משלהם. מ – 12:00 ועד הסגירה ב – 15:30 יציע המקום הפי האוור נדיב של 1+1. מקורי, מקורי מאד. אהבתי.

יום ב' – יום כיפור (2.10)
1. פסטיבל שטיפת פיות של לבונטין 7 הוא אחד האירועים יוצאי הדופן של השבוע. מדובר בביצוע מקורי של היצירה האוונגרדית Ursonate של היוצר הגרמני קורט שוויטרס מ – 1926. הערב יורכב מביצוע חי של מוזיקאים, אמני קול ושדרנים: מאיה דוניץ, ג'וזף שפרינצק, אילן ברמן ואולי עוד. אז ראשית: כל הכבוד למי שמחליט לעלות יצירה קלאסית-אלקטרונית מודרנית. ושנית: לא ברור מה קשור הטייטל 'פסטיבל' לאירוע, וגם הכותרת 'שטיפת פה', שאמורה לקשר אותנו ליום כיפור ("הרעיון הוא לעשות מעין היטהרות של יום כיפור אחרי כל השקרים ששיקרנו..") קצת מוזרה. אבל יאללה – יהיה מעניין. 21:30. 30 ש"ח.
2. בעכבר העיר מדווחים שיש היום ערב במה פתוחה במונרו (חומה ומגדל 32). לא מכירים את המקום? לא יודעים על מה מדובר? מצוין. כי גם אני לא – ולא הצלחתי למצוא פירוט. ייתכן ומתישהו אכנע לחובה העיתונאית שלי ואקפוץ לשם לבדוק 🙂 21:00. חינם.

יום ג' (3.10)
1. הנה אנשים שרואים בכל דבר סיבה למסיבה: תערוכת חמישים שנות פרסום לג'ק דניאלס נפתחת היום בבית ציוני אמריקה (דניאל פריש 1). בתערוכה יוצגו כרזות פרסום רבות מחמישים השנה האחרונות, לצד הסברים על עולם הדימויים וההשראות למותג לאורך השנים. אגב, שימו לב שע"פ הכתבה ניתן להבין שהכרזה הראשונה נעשתה ב – 1954. אני לא חזק כל כך במספרים, אבל נראה לי שהם איחרו קצת את מועד חגיגות החמישים שנה. חינם. 8:00-23:00.
2. מהפיכת אוקטובר בתמונע (שונצינו 8) החלה, ואיתה הגיעו המון הצגות במחיר מצחיק של 25 ש"ח. בשלישי-רביעי מועלית רעב. חמישי ושישי: רביזור. בחמישי: ותו לא. ובשישי – המשרתות. הבטיחו חגיגה – וקיימו.
3. ערב במה ה – 86 ייערך היום בתמונע (שונצינו 8). כרגיל, הקראות שירים, סיפורים ומוזיקה של אומנים צעירים, וגם הופעה אחת של גוטל בוטל. 22:00. 25 ש"ח.
4. עמית ארז נותן היום הופעת סולו אקוסטית "חינם חינם" בלילי (לילנבלום 23). 22:30. חינם חינם.
5. כיכר רבין, 20:30 – משחקי פריזבי חופשיים ופתוחים לכל. אה, מגניב?

יום ד' (4.10)
1. בטי פורד (נחלת בנימין 48) חוגגים ארבע שנים לקיומם במסיבת יומולדת עם די.ג'י סהר זנגילביץ' והרבה אלכוהול בהנחה. כיף לראות את הדרך שהמקום עבר מאז התורים העצומים שהיו בו בשנת הפתיחה. חינם. לא צוינה שעת פתיחה.
2. הנה הידיעה הצפויה של הטור: מסיבת כיתה ד' נערכת היום בליין האייטיז 1984 בברזילי (הרכב 13). מ – 23:00. 20 ש"ח עד חצות. 40 אחרי.
3. מורן מגל והקוצרים, שעושים רוק עם השפעות ג'אז ובלוז, נותנים היום הופעה חינמית בקוזה נוסטרה (נחלת בנימין 10). 21:00.

יום ה' (5.10)
1. חוק ברזל תל-אביבי חדש קובע שכל שבוע יהיה לפחות אירוע אמנותי רב-תחומי אחד. השבוע אנו מדברים על איש בלי חולצה בברזילי (הרכב 13). מה בתוכנית? כרגיל. הופעות, ריקודים, מיצגי וידאו, תערוכות וכו' וכו'. תוכניה יש פה. 50-80 ש"ח. מתחיל ב – 21:00.
(אה כן. זה הזמן לציין שהאירוע מאד מושקע יחסית לאירועים אחרים בתחום, ולכן כדאי להשקיע מאמץ ולבדוק בתוכניה מה מופיע בו)
2. במסגרת סדרת אמריקה הלטינית, מציג קולנוע לב בקניון רמת אביב את הסרט מריה הלבנה. כחלק מהחגיגה תכלול ההקרנה מזנון מאפים עשיר והרצאה בנושא הסרט לפניה. 45 ש"ח. 18:00. פרטים והזמנת כרטיסים בטלפון 03-6416710.
3. מסיבת סוכות הודית נערכת היום בקולטורה. בדר"כ הכוונה היא למוזיקה, אוכל ואלכוהול הודי (יש דבר כזה! בחיי!). אני מניח שזו הכוונה גם הפעם. 23:00. 50 ש"ח.
4. Magnolia , Barbara ו Asura מופיעות היום בגדה השמאלית (אחד העם 70) במסגרת ערב Gummo Core. רעש! רעש! רעש! רעש! (זה מה שצפוי שם). 19:00. 30 ש"ח.
5. חבורת אטומיק מופיעים במועדון ההופעות המעוצב והחינמי Sublime (סלמה 53). לטענתם, זה יהיה "מופע רוק פורקלוריסטי משולב עם מוזיקה מכל העולם". 22:30.

סופ"ש (6-7.10)
1. בוטניקה עורכים מסיבת Ghetto Blast ביום שישי. ולמה אני כותב על זה פה? בעיקר בגלל שהגעתי למסקנה שמוזיקה שחורה קצת מקופחת בבלוגי. 35 ש"ח עד חצות – ולא רשומים עוד פרטים נוספים (נגיד, כמה זה אחרי זה ומתי הפתיחה). למידע, שלחו מייל ל: info@botanika.co.il.
2. כמו כל שבוע – תיערך כנראה גם השבוע מסיבה חצי-מחרתית ברחוב תרצה 17. כמו כל שבוע, פרטים עוד אין לי על האירוע בשלב זה, כך שתחפשו עדכונים נוספים בפוסט זה בימי רביעי-חמישי.
3. שלט קטן בביקור האחרון שלי בפיקאפ בר, פרינדס (בן יהודה 186), טען שיש להם מסיבת גג לכבוד חג סוכות בשישי בערב. לצערי, לא הספקתי לברר פרטים נוספים בעניין (סליחה!). בכל זאת – כדאי שתדעו.
4. עוד ב – Sublime(סלמה 53) השבוע: הסוכריות מנגנות רוק אלטרנטיבי ים תיכוני (סגנון שנשמע מעניין) ביום שבת ב – 22:30. חינם.
5. ביום שבת אחה"צ תיערך בחניון בית הדר, שברחוב הרכבת, תחרות היפ הופ ואמנויות רחוב בשם Red Bull Street Elements (ותבינו לבד איזה חברה מסחרית ממנת את זה). התחרויות יכללו ארבעה אלמנטים: פריסטייל ראפ (יענו, ירידות בעזרת ראפ), גראפיטי, ברייקדאנס ותקלוט. תבואו מצויידים בסקייטבורד כמובן. 18:30. מי שיצליח להבין מהאתר של רדבול כמה זה עולה הוא מלך.

בקטנה:
1. שימו לב לפסקת הפתיחה הפלצנית איתה תיארו בעכבר העיר את אירוע 'איש בלי חולצה' ביום חמישי. "אמנות, כך מספרת האגדה, מרגישה בבית בסביבה אורבנית, מחוספסת ונגועה דקדנס. מול שוחרי רעתה, המנסים לאלף את החיה המשולחת ולרתום אותה לחללים מנומסים צבועי לבן, החליטו החבר'ה בברזילי להרים את הכפפה משומנת הגריז ויזמו אירוע אמנות שוקק במתחם המועדון, שיעורר את מיצי הקיבה בקרב יצורים אורבניים חובבי אמנות\מוזיקה\לילה\התחככות."
2. לאחר הפגה ארוכה גילינו השבוע שהם עדיין שורפים פה מועדונים: מועדון אפיק ברמת החייל הוצת בשבת הצהריים בידי אלמונים – ונשרף כליל. להודנא שלום, בינתיים.
3. הפולה, אחד הפיקאפ-ברים החמודים ולא מעיקים היחידים בעירנו, נפתח מחדש לאחר סגירה של כמה חודשים. מי שיגיע אליו עלול לגלות שהוא עבר מטמרפוזה מפיקאבר למשהו יותר אינטימי ומעוצב. התבגרות, אתם יודעים. בן גוריון 22. כל יום, 20:00 עד לקוח אחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting