איך יוצרים שיר אחד מ – 2400 אחרים?

במעבר רנדומלי על רשימת הלינקים המוזרה שלי (איגואנה רוקדת סטפס, רובוטריק קיפוד שהופך לארמדיל מלחמתי בשתי שניות וכו') נתקלתי בטעות ב – Appropriate Christmas. התזמון המושלם (היום כריסמס, נכון?) לא הותיר לי ברירה מלבד כתיבת פוסט קצרצר זה.

כותב הבלוג Monocultured הוא בחור מוזר. מחד, נדמה שכולו מלא טראומות ילדות מחג המולד. מאידך, במקום להתחמק בכל מאודו מהחג, הוא הולך ויוצר אוסף קומפקטי וסימפטי של 2400 שירי חג המולד. לא בדיוק הדרך המומלצת לריפוי טראומה.

אז מה עושה בן אדם עם אוסף של 2400 שירים כריסמס שברשותו? ע"פ רוב כלום. אבל מה עושה בלוגר עם אוסף דומה? בצורה טבעית הוא יכתוב פוסט 'שירי חג המולד הטובים ביותר' – או אם ממש ירצה להיות יצירתי, משהו בסגנון '7 שירי חג המולד שכדאי לשמוע ליד עוגת שוקולד'. למזלנו, גיבור הפוסט הנוכחי אינו טיפוס סטנדרטי במיוחד – ולכן פתר את בעיית סינון השירים בצורה פשוטה: הוא יצר מהם שיר אחד.

מכל אחד מ – 2380 שירים (אני לא יודע מה קרה לעשרים האחרים) נלקחו בדיוק 8 שניות. הם הורכבו ביחד בכמה ערוצים, פולטרו בכמה תדירויות – והועלו לאינטרנט להנאת הגולשים. התוצאה? לא בדיוק עליזה, שמחה, מפיגת עצב ומכניסה לרוח חג המולד. יותר מדויק יהיה לאמר שהחיבור נשמע מוזר ולא טבעי. ברגעים הטובים זה נשמע כמו אחד מהקצבים המשעממים באורגנית שלי – וברגעים הרעים הייתי מגדיר זאת ככרסימס גירסת ההארדקור-נויז.

ציון סופי: עשר על המקוריות, שלוש נדיב על הביצוע.

בקטנה:
1. בוא נראה אם מישהו יצליח לנחש באיזה בלוג (מוכר אך לא-עברי) מצאתי את גלוית הברכה הזאת:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting