חדשות מלאות דמיון

המוני לינקים מצויינים נפלו על שולחני הבוקר. בכל תחום צבעוני ומחופש – מאנימציה, עד קומיקס, משחקי מחשב ובירה. הטובים מביניהם נבררו ביד אמן, וכך נוצר עוד פוסט מיותר. סוג של מחווה פורימית צבעונית לעולם.

1. אליס – ערוץ המד"ב האמריקאי הציג השבוע רשימת תוכניות עתידיות. וביניהן? גירסא מודרנית מצולמת ל'אליס' – הידועה בעברית כ'עליזה בארץ הפלאות'. סוג של מגמה בערוץ, שהציג שנה שעברה את Tin Man, משהו דומה רק עם הקוסם בארץ עוץ.


ולי נותר לאמר: וייייייייי-היייייייייי! חובבי משחקי המחשב ה"ותיקים" (8 שנים ומעלה) מכירים לבטח את American McGee's Alice: גירסא מקברית ואפלה של הסיפור המצויר. הזכויות לגירסת הסרט של המשחק שייכות, למרבה ההפתעה, לשרה מישל גלר ('באפי' בשבילכם), שאפילו סיפרה לפני חודשיים על רצונה העצום להסריט את היצירה. אז סיפרה, אז מה? אנשי הוליווד משחררים הצהרות על חלומות מדהימים בערך פעם בדקה – ולכן ההצהרה הקונקרטית של ערוץ המד"ב מלהיבה בהרבה.

2. Elf Quest – חדשות בעלות סיפוק מיידי יותר, מגיעות מעולם הקומיקס. Elf Quest הודיעו, לכבוד חגיגות 30 השנה לקומיקס, שעד סוף השנה יהיו את כל אלפי(!) החוברות אונליין. חינם. מדובר בקומיקס פנטזיה ותיק ומפורסם, שיש שטוענים שהוא הקומיקס העצמאי הזקן בעולם, על חבורת אלפי רוכבי זאבים מהחלל. כן, נשמע טיפשי, אבל גם הרעיון על ילדה שנופלת דרך חור לעולם אחר לא חכם יותר לפני שקוראים את היצירה.

אלף קווסט

הסיפור האישי שלי עם Elf Quest הוא טראגי ביותר (הכינו את הממחטות). בערך שבועיים לאחר שקניתי את שני הספרים הראשונים, לפני 10 שנים בערך (וואו), הלכו הללו כדרך כל ספר מושאל. עוד לפני שקראתי אותם. היות שהייתי סנילי כבר בגיל צעיר כזה, לא זכרתי למי הבאתי אותם – והוא\היא בתמורה, לא טרחו להשיבם. בכיתם? :]

3. צ'אק – נשארים בקומיקס: צ'אק, הסידרה החדשה האהובה עלי השנה, מקבלת סדרת קומיקס משלה. לא אנסה להתחיל אפילו להסביר את העלילה (היא מסוג הדברים שנשמעים מטופשים להפליא אם לא רואים אותם), אבל אם יהיה בקומיקס עשירית מהאווירה המודעת-לעצמה והדיאלוגים השנונים של הסידרה, הרי שהתוצאה תהיה ראויה ביותר.

כשחושבים על זה, אני עדיין חייב לבלוג מתישהו ביקורת על הקומיקס של באפי. נו, נשים את זה בפינה של הראש.
[וכשחושבים על זה עוד: לצ'אק אין תמונות מגניבות, ולכן לא מופיעה אחת פה]

4. פוקס הכריזו על הסרט הבא של פיוצ'רמה: The Beast With A Billion Backs, בו בני האנוש והרובוטים יאבקו, בצורה טבעית, על עתידם. הסרט הראשון בפרויקט, Bender's Big Score, שיצא מוקדם יותר השנה, לא היה אולי יצירת מופת, אבל בהחלט העביר שעה וחצי מהנות בתור פרק ארוך של הסידרה. בשבילי, זה מספיק.

Bender's Big Score

[תם ולא נשלם]

4 תגובות

  1. ארז. הגיב:

    המם. אני דווקא לא מתלהב מהעיבוד המחודש לאליס, כנראה בגלל Tin-man, שיצא לי לראות לראשונה לפני שבועיים. "איש-פח" הייתה הפקה די מזופתת. זואי דשנל, ששיחקה שם בתפקיד הראשי, היא אמנם ממש ממש יפה, אבל זה לא הצליח להציל את המיני-סדרה מבאנליות-יתר, דיאלוגים מחרידים, עלילה לא סבירה שהרגישה כמוכתבת ע"י התסריטאים ולא ע"י הסיפור ועוד שלל קלישאות של טלוויזיה גרועה.

    אמנם לא היה מדובר בדבר הכי רע שאי-פעם ראיתי (בכלזאת, המשכתי לראות את כל 3 הפרקים), אך אם "אליס" המתקרב יראה וירגיש אותו דבר, לא מדובר בחדשות טובות במיוחד. ומכיוון ש"איש פח" שבר, כמדומני, את שיאי הרייטינג של הערוץ, סביר להניח שאליס אכן יראה וירגיש אותו דבר.

    ופיוצ'רמה "חודשה" במקור לשלושה סרטים כאלה, ככה שמעבר לזה שעכשיו הוכרז רשמית (או פשוט רק עכשיו נחשפה העלילה שלו), מחכה לנו עוד אחד לפחות בהמשך הדרך. הידד!

  2. ניימן הגיב:

    חודשה במקור אפילו לארבעה סרטים :] ואכן, עכשיו רק הוכרזה העלילה של השני.

    יש לי פינה חמה בלב לאליס – גם לסיפור המקורי, גם למשחק – וגם, נו, להרבה דברים אחרים שנעשו ע"פ הסיפור (למשל, הגירסא המצולמת מערוץ 1 הישן). יהיה קשה להנמיך את הציפיות שלי, אבל נחיה ונראה..

  3. מתי הגיב:

    הי.
    אני משום מה מקבל כל הודעה על פוסט חדש שלך פעמיים… אפשר לתקן זאת? תודה…

  1. 19 ביוני 2011

    […] [פה] על כל 6500 עמודיו. קראתם את זה, אגב, לראשונה בעברית, בפוסט הזה מלפני שלוש שנים. אבל זה בסדר אם שכחתם: אני עצמי לא זוכר […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting