ההונג קונג היומי (1) – חלב עם שעועית אדומה

[ברצוני (להדגיש שהפינה 'ההונג קונג היומי' היא פינה לא יומית בהחלט, זמנית ביותר וספורדית להפליא שתופיע מתי שרק אצליח להגיע למחשב]

האוניברסיטה הסינית של הונג קונג, אחת משמונה-תשע אוניברסיטאות שיש פה (תלוי את מי שואלים) אחת האוניברסיטאות היפות שראיתי בחיי (קצת מצחיק שהמתחרה הגדולה שלה היא אוניברסיטת הונג קונג למדעים וטכנולוגיה). אניווי, מלבד הנוף המהמם שמוצאים שם – אם יש בידכם את המדריכ\ה הנכונ\ה – יש שם גם אוכל מעניין.

למשל? הדבר המוזר הזה שבתמונה: חלב קר עם סוכר ושעועית אדומה כתושה בתחתית הכוס. שינג טוענת שזה *ה*משקה של האוניברסיטה. הוא כל כך פופולרי, עד שבתחילת השנה, כשאיימו להעלות את מחירו בדולר, פרצו הפגנות סטודנטים סוערות עד שבוטלה הגזירה. התוצאה? חביבה למדי. לא תחליף לבירה, אבל בטח יותר טוב מרוב המשקאות הקלים.


[דוגמן: יוהאנס, שותפי לטיול ולכנס]

7 תגובות

  1. עידן הגיב:

    עזוב אותך הונג קונג

    תל אביב לוקחת

  2. אלעד-וו הגיב:

    יופי! אני אוהב את שתי האוניברסיטאות האלה מאד. למיטב הבנתי יש חמש אוניברסיטאות בהונג קונג, אבל אני בטח מפספס איזה. אני לא חושב ש-HKUST יפה במיוחד, אבל CUHK בהחלט כן.

    אין לי המלצות מיוחדות בנוגע לאוניברסיטאות, אבל דוקא בקשר לבארים יש לי. חיי הלילה של הונג קונג גרועים למדי (יותר מדי suits). אבל יש באר צרפתי אחד שאני נורא אוהב. קורים לו gecko bar, וקל למצוא כתובת בגוגל. קשה למצוא אותו, אבל זה בהחלט שווה את זה. הוא באיזור בארים שנקרה Lan Kwai Fong, שהוא איזור חיי הלילה המרכזי בהונג קונג, ושרוב הבארים האחרים בו די גרועים.

  3. ניימן הגיב:

    עידן – תארגן לי כנס בת"א, וגם לשם אגיע :]

    אלעד – כשאמרתי ש – HKUST יפה התכוונתי שהנוף שם מהמם. למרות שגם האוניברסיטה עצמה לא רעה. הייתי יכול לראות עצמי לומד שם :]

    אוי! כמה חבל שההמלצה שלך מגיעה כהערבים שלי כבר תפוסים! סיפרו לי על Lan Kwai Fong, אבל הסטודנטים פה אמרו מה שאתה טוען: שהבארים שם… לא משהו. בלשון המעטה. נראה שהם לא באמת יוצאים פה לבלות בלילה, כך שהחלטנו להתחפש למקומיים (מינוס העיניים המלוכסנות) ולהתרכז יותר בחיי היום. מה גם שהללו נמשכים עד חצות, אז לא משעמם לנו בערבים :] (מדהים אותי מה שהולך פה מבחינת השופינג ב – 11 בלילה. כמו צהריים בתל אביב..).

    סתם סקרנות – אתה לומד בהונג קונג? גר? מאיפה ההכרה העמוקה הזאת של העיר?

  4. Fili An הגיב:

    נחמד לקרוא ישראלים בלוגרים סטודנטים שמבקרים בהונג קונג.

    אני נמצא בHKUST ויש פה עוד ישראלי שעושה תואר ראשון. אני קצת מתקשה עם CUHK בכמה רמות, אבל הקמפוס נחמד.

    בגדול, הונג קונג רולז. יקר לפעמים, אבל גם חיי הלילה שווים אם יודעים לאן הולכים. תפוס את אחד המקומיים…

  5. ניימן הגיב:

    וואו. חבל שלא גיליתי את הבלוג שלך לפני הביקור. נראה מעולה. מה אתה לומד? (אם זה רשום בבלוג אני מתנצל, לא הספקתי כמובן לעבור עליו יותר מדי כרגע..).

    ותפסתי. תפסתי מקומיים. אפילו כמה בכמה ערבים שונים. אבל כנראה שהם לא היו המקומיים הנכונים, כי הם היו סטודנטים רציניים שלא שותים אלכוהול (סינים..) ולא מכירים את המושג חיי לילה חוץ מהקטע של לישון או מרתון לימודים :]

  6. Fili An הגיב:

    דוקטורט בניהול וארגונים (תחת הבית ספר למנהל עסקים).

    כן, הסטודנטים המקומיים (וממיין-לנד) לפעמים קצת גיקים. לתפוס את הנכונים זה לפעמים קצת טריקי, אבל תמיד יש. ^_^

    מקווה שנהנת פה. פעם הבאה שאתה באיזור – תן קריאה.

  7. ניימן הגיב:

    סחטיין לגמרי. יכול להיות שהייתי צריך לחפש לעצמי דוקטורט באיזה ארץ אקזוטית.

    ופעם הבאה תהיה מינימום שנה הבאה. עדיין תהיה שם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting