ידידותי למשתמש: וובקומיקס

כמו לרבים מאיתנו, "האנשים העובדים", גם אני סובל מדי פעם מנדודי שינה. לא רוצה שיגמר היום, כשהדבר היחיד שמחכה אחרי השינה הוא עוד עבודה. יש המון דרכים להילחם בזה. אחת מהן היא קומיקסי רשת: מסתובבים במרחב הסייברקינטי אלפים כאלו – בלי הגזמה –  ולא מעטים מהם מוצלחים. ממש מוצלחים. מדי פעם אני מתמכר לאחד למשך כמה ימים, ואז חורש לתקופה מסוימת כמה עשרות סטריפים שלו לפני השינה. זה עושה לי מצברוח טוב.

User Friendly – שאני קורא בהפסקות כבר שנים – הוא ההתמכרות הרגעית שלי. הוא קומיקס גיקים, תרבות הייטק משרדית ולינוקס מובהק. בניגוד לקומיקסים אחרים (מי אמר PvP? לא אני!), User Friendly רץ כבר שנים בלי ירידה ניכרת ברמה. הוא שנון, חד ועוקצני כיום יותר מאי פעם. פשוט קומיקס עצום! יש שם בעיה אחת, והיא שחייבים לשחות בתרבות הגיקית כדי להבין את רוב הסטריפים – אבל אם אתם קוראים בבלוג זה אז יש מצב שאתם כבר בכיוון הנכון בכל מקרה.

הנה סטריפ אחד שלו – על בלוגים – שמעלה לי חיוך תמיד על הפרצוף. סתם ככה בלי סיבה. תעברו על שאר הארכיון בזמנכם החופשי. הרבה יותר טוב מכדור שינה. (טיפ ליומולדת הבאה שלי: ספר עשור ל – User Friendly שיצא ב – 2008. כמה יקר ככה מגניב)

אפרופו דברים שהיו פעם עוקצניים. יש פה מישהו שמחבב את העונה החדשה של סאות'פארק? שלושת הפרקים הראשונים שלה היו סתם… וולגרים. ואז הפסקתי לצפות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting