אם קורות יכלו להתעקם (mp3)

משחק מוזיקלי שתמיד אהבתי לשחק הולך ככה: מחליטים שביום כלשהו, נגיד – רביעי הבא – הולכים להופעה. עוברים על לוחות ההופעות של המועדונים השונים, ובוחרים להקה, כזו שלא הכרתם קודם, שמופיעה באותו היום. מזל טוב. יש לכם אהבה חדשה – ויש לכם שבוע להתאהב בה.


[אתמול הופיעה פה, בין השאר, תמונה של שער שכם מלפני שלושה שבועות. חשבתי שיהיה נחמד להשוות אותה לליטוגרפיה מאת דייויד רוברט של המקום משנות הארבעים במאה ה – 19.]

ככה גיליתי את Dexter Jones Circus Orchestra. האלבום שלהם מהשנה, If Light Can't Save Us, I Know Darkness Will, מצא חן בעיני עד מאד ותיכננתי לעשות להם כללהקה שהניימן חפץ ביקרה. יענו – ללכת להופעה שהתבצעה כמה דקות מביתי. בסוף זה לא יצא לפועל – לא משנה למה – אבל עם האלבום נשארתי.

החבר'ה השוודים האלה מנגנים רוק-בלוז עם נגיעות פרוגרסיב. לא משהו שלא שמענו לפני 1980, אבל הם מבצעים זאת היטב. עם זאת – יש יוצא דופן אחד, והוא מצורף פה. מדובר בשיר הפתיחה: יצירה כנסייתית קודרת ודרמטית. לא רוק ולא נעליים, אלא יותר ארקייד פייר על סמי הרגעה. זה יופי של שיר לפתוח איתו סשן לימודים – כמו זה שאתחיל עוד שלוש שניות. וחוץ מזה, גם שאר האלבום חמוד. אבל לא באותו הסגנון (וגם לא באותה סקאלת האיכות).

[הורדה: Dexter Jones' Circus Orchestra – If Bars Could Bend]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting