ספיישל כריסמס של קומיוניטי

[זה רק אני או שהבלוג הולך ומתנתק מהמציאות לאיטו? :] ]

אנו מפסיקים לחצי שניה את הכנותינו לנסיעה (לוילנה. שלושה ימים. יהיה קר) כדי להאיר בהתלהבות בלתי נדלית את ספיישל חג המולד של קומיוניטי. זהו אחד מפרקי חג המולד הטובים ביותר שראיתי אי פעם. בעצם, אחד הפרקים הטובים ביותר של סידרה בכלל אי פעם. כן, יש פה שימוש יתר בסופרלטיבים, אני יודע. אבל זה עד כדי כך מגניב.

הגימיק האדיר הוא שכל הפרק נעשה באנימצית סטופ-מושן (אנימצית פלסטלינה) – למי שלא יודע: בימים כתיקונם זהו סיטקום מצולם רגיל. אבל זה לא הדבר היחיד שטוב בפרק – גם העלילה מטורללת לחלוטין, מלאה בשירי כריסמס דביקים ומהווה מחווה לסרטי כריסמס בכלל, ולסרט 'רכבת לקוטב' בפרט. בעצם, רוב פרקי העונה הנוכחית הם מחווה למשהו – שמזה אני פחות מרוצה ואשמח לשמוע דעות שונות בעניין. לעניות דעתי הפרק הולך לההפך לקאלט מוחלט, כשכמה שנים מהיום נראה הצגות חובבים מעלות שירים שלו. לא בישראל אולי, הסידרה לא ממש פופולרית פה, אבל בטח שבארה"ב.

רוצו לצפות בהמוניכם!

5 תגובות

  1. רחלי הגיב:

    אני דווקא מרוצה מכל המחוות: הם בנו סדרה שלא יכולה להחזיק עלילה בפני עצמה, אבל הדמויות מספיק חזקות כדי לא לאבד את עצמן בכל המחוות האלו. קומיוניטי הייתה הסדרה הכי כיפית שראיתי השנה.

  2. נועה הגיב:

    איפה אפשר לראות את זה? שום מקום לא מאפשר לי.

    הNBC המציקים האלו..

  3. ניימן הגיב:

    רחלי – היא כיפית, כן. אבל היא נורא.. שטחית. יענו, מהבחינה שחוץ מהמחוות לא קורה שם כלום. עכשיו, אין לי בעיה עם סדרות כיפיות חסרות עלילה עמוקה יותר. אבל היות וקומיוניטי לא התחילה ככזו, חבל לי שהיא נהפכה לאחת.

    נועה – תנסי releaselog

  4. רחלי הגיב:

    צודק, יש בזה משהו – היא אכן לא התחילה כה שטחית, אבל מצד שני: בנסיונות הראשוניים האלה דיי קל לטעון שהיא הייתה בוסרית ופחות מוצלחת. מצד שלישי, עכשיו כשאתה מעלה את זה, אולי באמת קצת חסר לי התפתחות דמויות: אני מוכנה לקבל איזה פרק משעמם אחד שיקדם קצת את העלילה מעבר. ועדיין: הסדרה הכי כיפית שראיתי השנה.

    (מאד מחד ומאידך מצידי, הא).

  5. ניימן הגיב:

    אני מנסה מנסה, ולא מצליח למצוא טיעון נגד הכיפיות. בטח הסידרה הכי מופרעת ויצירתית (בצורה טובה) על המרקע הפופולרי ברגעים אלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting