ביטים של ברלין 2011: חנות השוקולד של Fassbender & Rausch

[מעצב\ת מישהו? אני רוצה להכין עמוד מסודר עם כל המידע שהצטבר פה על ברלין בשנתיים האחרונות, וצריך מישהו\י שיעזרו להכין באנר בשבילו]

קמתי במצברוח מתוק היום. לא לשוקולד סתמי, אלא למשהו פיינשמייקרי חום שעושה טוב על הנשמה. קמתי גם במצב רוח עצלן היום, ואין סיכוי שאכתת רגלי לשוקולטריה מובחרת. אז במקום זאת אפשר לתאר את אחת מאטרקציות השוקולד הגדולות של ברלין: Fassbender & Rausch.


[הרייכסטאג, בניין הכנסת הגרמני, משוקולד]

Fassbender & Rausch ממוקמת ממש על ז'נדרמן מארקט – אחת הכיכרות הראשיות בעיר – מה שהופך את החנות כמעט אוטומטית לחנות תיירותית. אבל שזה לא יפריע לכם לבקר בה! Fassbender & Rausch היא גן עדן לאוהבי השוקולד. היא מגה-סופרמארקט ענק רק של שוקולדים, עם כל סוג אפשרי של תוצרת: פרלינים, חבילות שוקולד מרובעות מכל הסוגים ועם כל אחוז קקאו, פסלי שוקולד למכירה, עוגות מצויינות, שוקו חם סמיך משוקולד אמיתי – ואפילו שלל מרצ'נדייז של שוקולד!

בקומת הכניסה ישנו כל מבחר המוצרים העצום הזה. בקומה העליונה מתפקד בית הקפה המתוק כתחנת תידלוק של תיירים ומקומיים עייפים. יש שם עוגות מעולות ולא זולות (חמישה יורו בערך). אנקדוטה קטנה לגבי הקיץ: כמו כל גרמניה, גם כאן בונים על מיזוג אוויר טבעי ומשאירים את דלתות וחלונות המקום פתוחים לרווחה בקיץ. מה שמושך, מלבד עוברי אורח תמימים, גם הרבה… זבובים ודבורים. וזה קצת לא אסטתי. אבל כשקצת יותר קר, ובברלין רוב הזמן די קר, אין בעיות כאלה.


[דוכן עוגות המלך של המקום. לא יודעים מה זה עוגת מלך? הנה, פה תגלו איפה להשיג את עוגת המלך המפורסמת (והיקרה) בברלין]

כרטיס ביקור:
שם: Fassbender & Rausch (אתר)
כתובת: Charlottenstr. 60.
שעות פתיחה: שני-שבת: 10:00-20:00. יום ראשון: 11:00-20:00.
שורה תחתונה: אבקת השוקו שלהם, שכוללת 72 אחוז קקאו, היא אחת המתנות הטובות שתוכלו לקנות לעצמכם.

2 תגובות

  1. רחלי הגיב:

    אח. כשביקרנו שם אני וחברה השתיהנו שם בסביבות השעה. רק לאחר שעה של בהייה בהררי השוקולד (ובמבנים ההיסטריים האלה. וואו) נאותנו לעלות לבית הקפה למעלה. אמנם בית הקפה היה רק נחמד (מצד שני, אותנו קשה להרשים) אבל ההנאה + גושי השוקולד הטהור (מכל רחבי העולם) שעשו חייל בכמה וכמה מתכונים עתירים שלאחר מכן, הכניסו את המקום לרשימת המקומות המגניבים.

  2. ניימן הגיב:

    המרשים שם זה בהחלט המבחר – ולא בית הקפה. הגעתי כיום למצב (העצוב) שלבתי קפה יהיה קשה להפיל אותי מהרגליים עם מתוקים. זה מה שקורה אחרי שטועמים עוגות, בהערכה גסה, בבין שניים לשלוש מליון מקומות :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting