מדורת פסחא ב – Basdorf

הידעתם? אם תלכו עם חברים ברלינאיים לאירוע כפרי בברנדנבורג, הם ירצו לחזור מוקדם כי "ברנדבורגים שיכורים זה מסוכן". אבל אם תזמינו חברים מברנדנבורג לצאת למסיבה בברלין, הם יסרבו על בסיס זה ש"ברלין מסוכנת בלילות. המון שיכורים אלימים".

כל חג פסחא, ברלין מלאה במסיבות פסחא. שהן מסיבות רגילות שיש את המילה 'פסחא' (ostern) בשם שלהן. ברנדנבורג, המדינה שמקיפה את ברלין, מלאה באותו הזמן בפסטיבלי פסחא. שהם פסטיבלים רגילים לגמרי רק עם מדורות ענק.

פסטיבל הפסחא הגדול ביותר נמצא ב – basdorf. מקום קטנטן, ממש מחוץ לברלין. אפשר להגיע אליו עם כרטיס רכבת רגיל של איזור Berlin C.

בפסטיבל ב – basdorf יש חמשת אלפים מבקרים(!), נקניקיות, בירה, מוזיקת רוק והכי חשוב: מדורה ענקית. מה זה ענקית? מפלצתית. היא בגודל של בניין רב קומות. בערך עשרים כבאים עם להביוריים היו צריכים להדליק אותה. אם הבנתי נכון, הפסטיבל מנסה לקבוע שיא גינס של המדורה הגדולה בעולם.

אם אתם בברלין בתחילת אפריל, ורוצים להרגיש מסיבת פסחא כפרית מהי, תקפצו ל – basdorf. שטח כפרי גדול, אוכל פשוט, אנשים ידידותיים והכי חשוב: המון המון המון אש!

[כל שנה במהלך חג הפסחא. פרטים באתר]

2 תגובות

  1. נוגס הגיב:

    זה לא קצת בדיליי? הפסחא היתה לפני חודש… עוד מעט שבועות…

    • ניימן הגיב:

      כן, אני מסביר את זה בפייסבוק של הבלוג כשאני מפרסם – אבל פה לא רוצה ללכלך את הפוסט. אניווי, חודש קשה. גם מאי יהיה כזה – אז הכל מגיע בדיליי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting