חמישה דברים שלא ידעתם עלי

בלוגרים שוב משתפים פעולה בתור חזרה גנר"לית לשלטון עולמי. קיבלתי משימה מדואל לספר לקוראים חמישה דברים שהם לא יודעים עלי  (כחלק ממשחק שרץ עכשיו ברשת). אז הנה, חמישה פרטי מידע שלעולם לא תישאלו עליהם בשום משחק טריוויה. אך לפני זה, בשביל שלא יהיה משעמם בעיניים – תמונה:

פקמן בבית קברות

1. מעולם לא הפסדתי במשחק הכסאות. מעולם. אני שומר על הסטטיסטיקה הזאת בקנאות, וכבר עשר שנים מחרים את המשחק בכל מיני מסיבות נוסטלגיה למיניהן.

2. כמות הבירה הגדולה ביותר ששתיתי בערב אחד היא שש וחצי-פאקינג-ליטר. זה קרה ביום העצמאות 2003 במסיבת של שתה-ככל-יכולתך. משפטים זכירים מאותו הערב: "מדהים שאתה עדיין רוקד. אם היית שותה כמות כזו של מים, לא הייתי יכול לקום מהספה" (חבר טוב מתפלא מיכולותיי). "היא אוהבת אותי. היא עוד לא יודעת את זה, אבל היא אוהבת אותי" (אני על הבחורה הכי יפה במסיבה. אנשים צחקו עלי עקב אמירה זאת במשך שבועות).

3. עשרה חודשים מאוחר יותר פגשתי את אותה-הבחורה-הכי-יפה-במסיבה, באיזה קומזיץ. מסתבר שאנשים שתויים אכן חוזים את העתיד, ואני והיא היינו ביחד כמעט שנה וחצי.

4. האהבה שלי למקוריות גובלת באובססיה קנאית. פעם ניסיתי להקים אגודה למהפיכה מחשבתית בשם אמפ"ם. היא רצה בערך חודש, ונפלה בגלל חוסר זמן מוחלט שלי, וגם בגלל שהשם היה ממש, אבל ממש, רקוב. אני עדיין משתעשע מדי פעם ברעיון של אגודה בסגנון – אך אל דאגה! לסיבוב ב' אגיע מצויד בשם הרבה יותר מגניב.

5. אין לי שמץ של התחלה של מושג מה אעשה בשנה הבאה (לאחר סיום התואר השני). הצעות, קונקרטיות ומגונות כאחת, יתקבלו בברכה בתגובות או במייל הפרטי שלי.

ולשלב המהנה ביותר – בחירת הקורבנות: מרק, גיאחה (שבטח מליונים הזמינו כבר, אך לא טרחתי לבדוק), רנן מהפרד העירוני, ושני חברי הישנים מישראבלוג: דורפמן (שחושב שזה לגיטימי שהוא לא מעדכן את הבלוג), וסנדי ש., שהתכוונתי להזמין אפילו לפני שהיא רמזה, בצורה עדינה, שהיא מעוניינת. לא בדקתי אם מישהו מהם כבר קיבל הזמנה וסירב.

13 תגובות

  1. יהונתן הגיב:

    אני חושב שאמפ"ם זה אחלה שם (ampm הצליחו איתו)

  2. מרק ק. הגיב:

    אוי מה שעשית לי. עכשיו אני צריך לחשוב על חמישה דברים שיהיו גם מספיק מביכים, וגם מספיק לא מענינים בשביל שאף אחד לא יזכור אותם ;). נראה אם אני אצליח לעמוד במשימה.

  3. ניימן הגיב:

    אחלה שם – אבל למשהו שאמור להיות מתוחכם ומתקדם? :]

    ומרק – אני אזכור הככככככככככככככככככככככל.

  4. הייקו הגיב:

    שחרור מקיבעון מחשבתי (שק"ם) נשמע לי כמו שם עם עתיד.

  5. סנדי ש הגיב:

    הו, ניימן, תודה, אבל זה היה צומי של בחורות בפי. אם.אס.
    1. אני לא אוהבת משחקים
    2. אני מעדיפה להיות פולניה מתלוננת, אבל מיסתורית (עלק)
    3.ראיתי היום סיקסק (סוג של ציפור, כן?)
    4.אם צריך 5, אני אכתוב רק 3
    5. וזאת ההוכחה.

    (-:

  6. ניימן הגיב:

    הייקו, lol. נראה לי שנלך לשם שינוי על משהו שלא קשור לרשתות המזון :]

    סנדי, היית נופלת בגורל גם בלי אותו הפוסט :]

  7. Snuggles הגיב:

    two thumbs up על מספר 3 :]

  8. דואל הגיב:

    עמדת בכבוד באתגר! כה לחי!
    אני מבטיח לחשוב על הצעות תעסוקה בשבילך

  9. גיאחה הגיב:

    חמישה דברים שבטח ידעתם ואולי לא:

    1. גם לי פריט מספר 3 ברשימה של ניימן עשתה כיף ענקי בלב.
    2. גם אני, כמו סנדי, לא אוהב משחקים כאלה ולא באמת משתף פעולה.
    3. אין פוסטים עצמאיים ממין זה בעונג שבת, ולכן.
    4. מי שרוצה לדעת עליי עובדות משעשעות או מעניינות, שיטרח להכיר אותי כמו שצריך.
    5. תודה על ההזמנה, בכל זאת. ראיתי את המשחק הזה משוטט בבלוגים ונורא נורא קיוויתי שהוא לא יגיע אליי (ראה סעיף 2). להפתעתך, אתה היחיד שהזמין אותי 🙂 ועל כך מגיעה לך בירה על חשבוני בפעם הבאה שניפגש (אתה בא לרג'ינה, גבר?)

  10. ניימן הגיב:

    לא נשמע שאתה נוטר לי טינה :]

    כן ולא בא לרג'ינה: כן, מתכנן לבוא. אבל לא תשמע ממני תשובה סופית עד שיהיה לי כרטיס. עם קצת מזל, מחר בצהריים אתקשר להזמין (זה שאני בכלל נוגע ברשת היום זו הזנחה פושעת לאור כל המשימות שאני צריך איכשהו להשלים).

  11. רנן הגיב:

    תודה על ההזמנה בחור. אני אוותר. אולי כי חמשת הדברים שלא ידעתם עליי אמורים להישאר כאלו. 🙂

  1. 30 בינואר 2007

    […] ניימן בזבז עלי קישור שיכל להעלות את הpage rank לאתרים אחרים ובאופן יוצא דופן וחד פעמי החלטתי להשתתף במשחק החברה הזה. […]

  2. 30 בינואר 2007

    […] עדכון: אני וקצת נענתה, גם מיכל, דבורית כבר מלפני שביקשתי כאמור, וניימן הבטיח לבדוק את העניין ואף קיים, פופטארט מעדיפה לשמור על מוסיקה בבלוגה, רצונה – כבודה. […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting