שבת אחר הצהריים

בוקר טוב. בלי להכביר מילים, הנה שתיים-שלוש המלצות ל – 12 שעות הקרובות. סתם, כי בא לי לכתוב משהו על הבוקר.

1. בשישי שעבר דווח פה על מסיבת גג, ג'ז-אלקטרונית, שאפילו מתרחשת במקום בשם גג (סעדיה גאון 24). מסיבת ג'ז אחה"צית על גג במרכז ת"א? התמונות שעברו לי בראש לפני שהגענו היו רומנטיות מאד והיה ברור שהמציאות לא תעמוד בהן. אז זהו – שלא. היה בדיוק כמו שציפיתי: ערב שהתחיל ברגוע, כשהגענו ב – 18:30, עם הופעת ג'אז חביבה של ג'ז'נ'רול שנמשכה כמעט שעתיים. אחריה, כשהמקום כבר היה מלא מאד, עברו למסיבה אלקטרונית תוססת. המלצה שלי: לשבת על הבר מוקדם ולשמוע את הג'ז עם קאווה ביד (לא בירה!). כיף גדול. המסיבה מתקיימת גם היום, וממוחזר פה הטקסט משבוע שעבר, כדי שלא תצטרכו לחפש:

האמת היא שכל הפוסט הזה הוא בסה“כ תירוץ כדי לספר לכם על האירוע באייטם הזה, שמתחיל כערב לייב ג‘אז עם סיגרים ויין טוב, והופך, אט אט, למסיבת אלקטרו גרוב של ג‘ניה מבוטניקה. המטרה העיקרית? לחבר את קהל המסיבות למוזיקה קצת אחרת, והחזון הוא ליצור קונספט שמתחיל מוקדם עם מוזיקה אקוסטית חיה (ג‘אז, גיטרות ספרדיות, סמבה וכו‘) וממשיך משם למסיבה. את הערב הנוכחי יחלו Jazz and Roll.

זו מסיבה לא מסחרית, מה שמעלה את קרנה פי אלף. הכניסה חופשית (הבר, מן הסתם, לא) והמיקום הוא בגג (תעיפו מבט) בסעדיה גאון 24. שעה 18:00, תגיעו רעננים לערב ארוך.

מסיבת ג'ז-אלקטרוניקה

2. עכשיו, לאחר שהתפזר עשן יום העצמאות, מתברר שהרבה אנשים מדברים על הרייב המצויין שהיה ברחוב בן שמן ביום עצמו (אפילו הייתה תמונה בבלוג). טייק #2 של אותו האירוע מתרחש היום לרגל פסטיבל בן שמן הראשון(! טה דא דא, טה דאם!), "פסטיבל אלקטרוני לוהט ושמח במיוחד למיגור החום-חינם-חינם-חינם". מ – 17:00 ועד שיגמרו הרגליים (או תתחיל העבודה) תקבלו בבן שמן 2, ליד בית ידיעות אחרונות, רייב אלקטרוני קיצי עם די-ג'ייס מתחלפים, שתיה במחירי עלות – ו, נו, כניסה חינם.

רייב בבן שמן
3. ולפני סיום, אי אפשר לא להזכיר את ערב טראשקנטריביליז. אירוע שידוע בעיקר בכך שאי אפשר לבטא את שמו חמש פעמים רצוף (או יותר גרוע: להקליד). אז מה זה טראש ישראלי? פיצוחים? טלטקסט וכל שאר יצירות ערוץ 1? הדברים האלה שגורמים לגיחוך אפילו אצל פאנקיסטים ומטאליסטים קשוחים? היום, בקומפורט 13, ריכזו בשבילכם הכל לערב גדוש אחד, שיכיל מוזיקה (תקלוט ע"י אמן הקומיקס גבריאל בן משה), הופעות (End Of) – והכי חשוב: המון אמנות בניצוחה של הדס רשף. 21:30, חינם – ותבואו עם לבוש טראש.

טראשקנטריביליז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting