נגנז בגנזך 30.10.2014: מנשה נוי, מתוקים בפריז, סשה ארגוב, הגנום של הקפה, ערסים ופרחות ועוד עודו

משום מקום נפל עלינו שבוע עמוס בלינקים. וטוב שכך, כי המון לא קרה בבלוג השבוע.

הסקירה על הספר נסיך הקוצים הייתה פופולרית באופן מפתיע. היא גם הייתה די שלילית. יש פה הרבה חובבי פנטזיה אפלה, אה?

הפוסט על הסרטונים הקצרים של סנופי יצא מעפן, כי הסרטונים ירדו מהרשת בערך שעה לאחר עליית הפוסט.

מה שכן, היה פיצוי בדמות אנימציה גרמנית ישנה. אחד הדברים המצחיקים ביותר שראיתי בשנה האחרונה ובכלל. מומלץ.

1. מנשה נוי אמר דעות "שנויות במחלוקת". שמלחמה זה רע, שאולי ערבים לא רעים, וכל מיני דברים שאסור לידוען להביע בחופש הביטוי של ימינו ("אתה מחליש את המדינה שששש!"). רביב דרוקר מביע בזהירות תמיכה בנוי.

2.  The sweetest Thing למדה קונדיטוריה בפריז. פוסט 11 ההמלצות שלה לביקור בעיר האורות הוא אחד הדברים הטעימים לעיניים שיש.

3. השאלה שמעניינת, תמיד מעניינת, היא למה בירה בארץ כל כך יקרה. מיסים? חומרי גלם? חזירות? אורן אבראשי מפרק לגורמים את מחירים הבירה: מיינסטרים מול בוטיק. ארה"ב מול ישראל.

4. סשה ארגוב הוא אחד המלחינים הישראליים האהובים עלי אי פעם. כאילו, לא רק עלי, אלא עוד המוני עם ישראל. לכבוד מאה שנה להולדתו, מראים בקולומבוס צד שונה ביצירתו.

5. אירוע הקומיקס Civil War של מארוול אירע בתקופה בה עוד עקבתי אחרי קומיקס מיינסטרים. זה היה סיפור ענק שכלל כמעט את כל גיבורי החברה ועובר דרך הרבה סדרות שלהם. ת'אמת? הוא שיעמם אותי. כמו שכל אירועי הענק של מארוול משעממים אותי.

למשך חמש דקות לאחרונה טענו השמועות שמארוול יעבדו בקרוב את אירוע הקומיקס לקולנוע. אז בעלילון מתנדבים לספר לנו מה בדיוק קורה שם.

6. הפוסטים של הסולידית ארוכים אך מרתקים. הפעם היא מדברת נגד המשכורת. כלומר, נגד ההתמקדות במשכורת כסמל סטטוס.

7. פוענח הגנום של הקפה! יאי! רגע, מה זה אומר? מדע בצלחת מסביר.

8. הסיפור האמיתי מאחורי תחרות מיס היטלר.

9. חייב להודות שהתעלמתי מרוב דיוני הסדרה 'ערסים ופרחות'. וזה היה קשה, כי אלוהים יודע שהיו הרבה כאלה. זה של קפה+טלוויזיה הוא אחד המוצלחים.

10. כל שנה בוחר רונן דורפן (בעזרת הקוראים) את הבלון ד'בלוג: פרס כדורגלן השנה של הבלוג. למרות שאין לי חיבה יתרה לכדורגל, הבחירות והנימוקים של דורפן תמיד… כיפיים. ככה זה כשכותב אותם מי שאובססיבי למשחק.

בקטנה:
1. בסריטה מציגים: 20 שנה – 20 זוגות נשואים.
2. אין המון קשר בין דעותי הפוליטיות לבין אלו של מאפיהו. אבל פלורליזם זה דבר חשוב, אז קבלו את הפוסט שלו נגד גדעון לוי והארץ.
3. רץ בפייסבוק השבוע: טל ניצן ואוהדי בית"ר באוטובוס.
4. ספיישל ליל כל הקדושים של אימת החודש של סריטה.
5. סיכום הרצאה מאיקון על ספרים שעברו למרכז הבמה.

2 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    קצת אירוני לראות את המילים "משכורת כסמל סטטוס" ביום שבו מתפרסם הנתון ש-50 אחוז מהעובדים בישראל מרוויחים מתחת ל-5500 שקל ברוטו בחודש. לרוב הישראלים משכורת אינה סמל סטטוס, מקסימום סמל לייאוש וסיבה לדיכאון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting