זה מוכן? יום 17

הדוקטורט הוגש? לא, אבל יש שופט! והוא האופציה הכי טובה שיכולתי למצוא באירופה.

בדרך חזרה הבייתה עצרתי באירוע השקת בירת קפה קרמי חדשה. שילוב של מבשלת Lenny's Artisanal Ales ובית הקפה המהולל Bonanza Cofee Heroes.

הייתה אכזבה ענקית.

בירה בטעם של קפה קר עם אלכוהול. לא רע, אבל גם לא משהו. המחיר? 5 יורו(!) ל – 200 מ"מ בערך(!!!). ההשקה הייתה ב – Kaschk: קפה ובירות בוטיק. יש רק כוסות של 200 מ"מ. המחירים הם בין 4.5 יורו להרבה-הרבה יותר. הקהל הורכב מסופר-היפסטרים אמריקאיים. כולם עם מראה זקן איש המערות המעוצב. כבר עדיף לצאת לנמל בת"א – בטוח יותר זול.

מחר מתחיל שבוע הבירה של ברלין. מי בעיר ורוצה להיפגש למשקה אחרי הגשת דוקטורט שבוע הבא?

בואו נקווה שהלינקים היומיים יאכזבו פחות: באוסטרליה יש סצינת מרוצי Drones מחתרתית. אפרופו דברים שהייתי רוצה להשתתף בהם. יש סרטונים, וקצת תמונות:

התלהבתי נורא מאוקולוס ריפט לפני שנה וחצי. עכשיו הוא מעלה אבק בבית שלי. הסיבה? הוא לא נוח לאורך זמן. מכביד על האף. מה גם שאני לא בן 13.

אבל שאר העולם מתלהב ממנו. מוזילה מתכננת בעתיד הקרוב דפדפן לאינטנט מציאות מדומה: Web VR. רק שהכל יותר מסובך בפיתוח תלת מימדי. נראה אם יצליחו להשאיר כתיבת אתרים פשוטה כפי שהיא כיום.

אוקולוס מצידה מספקת שתי כותרות ביום. Half moon הוא שם דרמטי-רומנטי נוסף לג'ויסטיק מציאות מדומה. אני תמיד חלמתי על כפפת מציאות מדומה. מה שהם יצרו נראה שימושי כמו סגוואי.

אוקולוס גם חתמה על חוזה עם מיקרוסופט. מבלי להיכנס לפרטים, זה נראה כמו אחד הצעדים שיכולים למנף את אוקולוס ללהיט אמיתי. מיקרוסופט יודעים איך לדחוף דברים. אחוש יודעים.

2 תגובות

  1. רוני הגיב:

    ברכות ואיחולים!
    ממשיכה להחזיק אצבעות.
    אז אתה פחות עסוק עכשיו? כי יש לי לינק מגניב והתאפקתי כדי לא לגזול את זמנך.
    דסטין מ Smarter Evrey Day ודרק מ Veritasium הכינו שני סרטונים מסתנכרנים שבודקים את תיאורית/אגדת סיבוב המים ההפוך באסלה בשתי ההמיספירות. יצא להם מעולה:
    http://www.smartereveryday.com/toiletswirl

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting