יומיות 11.08.2015: פרשת ה – Drone והרובה, צפו בסרט הגנוז של ארבעת המופלאים מ – 1994, תור-אשה נגד זומבי הענק הירוק ועוד

מנפגעי החום בברלין: *כל* הפגישות שתוכננו לי לאתמול בוטלו כי "חם" ו"אנחנו עייפים". פפפף.

לינקים: בואו נתקצר פה את פרשת ה – Drone שמסעירה את גיקי העולם בשבועיים האחרונים. בדרך תגלו לי איך אומרים Drone בעברית. דרון? נראה רע.

הילדים של ויליאם ה. מרידת' נכנסו בריצה מהחצר: "אבא, אבא, יש Drone שמעופף לנו מעל הראש!". האבא, שהוא אחד מהטיפוסים שמחזיקים רובה בבית, יצא החוצה, ראה שה – Drone נכנס לתחומי הרכוש שלו – ובלי לחשוב פעמים, ירה והפיל אותו.

כי אולי הוא מסתכל על הילדים, אולי הוא מחפש משהו לגנוב, וזאת בכל זאת ארה"ב ו – "you are in my property" זה טיעון מנצח שם.

מפה העניינים התפתחו ככה:
– בעל ה – Drone הגיש תלונה במשטרה. היורה, מרידת', נעצר.
– הוא שוחרר יום אחרי זה בטענה שהוא "הגן על הרכוש שלו" וזכותו.
– בעל ה – Drone פירסם סרטון בו הוא טוען שה – Drone היה איזה 75 מטר בשמיים. יותר גבוה ממה שמרידת' ציין.
– בעל ה – Drone פרסם סרטון נוסף (שאני לא מצליח לראות), בו הוא טוען שה – Drone שהה במקום 22 שניות לפני שנורה – כלומר, רק "עבר" למעלה. מרידת' טוען שהסרטון ערוך. אני נוטה להאמין לו: 22 שניות כדי להבחין ב – Drone, לרוץ, לתפוס רובה, לטעון, ולפגוע בו מ – 75 מטר? מה הוא, רמבו?

האמת היא שאני קצת מופתע. להעיף Drone מעל חצר פרטית של מישהו זו קצת חוצפה, ואני לא מדמיין את עצמי עושה את זה. בכלל יש לי קטע עם Drones ופרטיות, ולפני שנתיים אפילו כתבתי על זה סיפור קצר (ולא מוצלח במיוחד).

מישהו מכיר, אגב, קבוצת חובבי Drones בישראל?

תמונה: אסיר בתוך ראשי שלי.

פיקסל ממשיכה לשחרר את הכלים שלה לשוק הקוד הפתוח. הפעם: Universal Scence Description. כלי שמאפשר למאות אנימטורים לעבוד ביחד על אותו הסרט.

סרט חדש של ארבעת המופלאים פורסם! לא הסרט המושמץ שיצא בסופ"ש האחרון, אלא משהו הרבה יותר אזוטרי. מ – 1994. סרט שנגנז אז והפך לאגדה (הנה הסיפור שלו). לפני חודש הוא הועלה במלואו ליוטיוב.

נראה כמו טראש-קאמפי אמיתי שיכול להיות דווקא כיפי (עם מספיק אלכוהול בדם). היו שאמרו שהיה עדיף להוציא אותו לקולנוע במקום את הסרט החדש.

לסיים עם טעם טוב: סרט אקשן חובבני אדיר: תור-אשה נגד זומבי הענק הירוק. פיייי, כמה כיף בשלוש דקות.

8 תגובות

  1. מיס בוז'רסקי הגיב:

    Drone בעברית = רחפן (ונראה לי שגם מזל"ט עובד).

  2. נוגס הגיב:

    Drone מתורגם בעיתונות לרחפן
    אבל ת׳כלס זו מילה שמתארת כלי תחבורה בלתי מאויישים בעיקר מל״טים (אך להפתעתי גיליתי היום במקרה שגם הרובוט של חבלן המטרה נקרה ככה…)

  3. ניימן הגיב:

    תודה לשניכם, ולמרות שזאת לא אשמתכם, המילה רחפן פשוט לא "מרגישה" לי כמתאימה ל – Drone.

  4. D! פה ועכשיו הגיב:

    אני גם מניח שזה סוג של מל"ט, תכלס, דאון כמו פעם, לא? (אם גיק אז עד הסוף).

    וכבר לפני שנה חברה במינכן התלוננה לי בכמעט היסטריה שמישהו מטיס לה כזה מול הבית ומצלם את המרפסות. אז אממ…

  5. רוני הגיב:

    הספור מצוין! זכור לי במעומעם שחיבבתי אותו גם שפורסם, ומאד התפלאתי לגלות שאין שם תגובה שלי.
    לגבי הרחפנים – המהירות שבה טכנולוגיות מתפתחות היום משאירה מאחור את מערכות החוק והרבה פעמים פשוט אין חקיקה או אפילו סתם כללי התנהגות ונימוס מקובלים להתמודד איתן. עד שיהיו, נראה לי שדי הגון to fight fire with fire אבל עדיף לעשות את זה באלגנטיות: סמי קאמקאר הוציא כבר ב 2014 הסבר מפורט איך ליצור רחפן שיודע להשתלט על כל הרחפנים האחרים בסביבה, ובכך ליצור לך צבא קטן של רחפני זומבים. נראה לי יותר כיף מלירות, וגם יותר פציפיסטי.
    https://www.youtube.com/watch?v=EHKV01YQX_w

    כמו כן, אם אתה בעניני פרטיות ודברים שמרחפים מלמעלה – ממש כדאי לך לשמוע את הפרק eye in the sky של רדיולאב. הטכנולוגיות קיימות. המשתמשים העיקריים הם ממשלות.
    http://www.radiolab.org/series/podcasts/

  6. פשוט יעל הגיב:

    סרטון מגניב, אבל אני הולכת להיות הפמיניסטית המבאסת:
    א. למה צריך לקרוא לה She Thor אם הדמות הנשית שיש בקומיקס כיום נקראת פשוט Thor?
    (למעשה, היוצר אמר את זה במפורש:
    http://www.newsarama.com/22047-thor-1-first-look-debuts-new-female-thor.html
    “This is not She-Thor. This is not Lady Thor. This is not Thorita. This is Thor. This is the Thor of the Marvel Universe. But it’s unlike any Thor we’ve ever seen before,” says writer Jason Aaron.
    ויותר חשוב:
    ב. למה, לכל השדים והרוחות (והזומבים), היא צריכה ללבוש ביקיני בלתי-אפשרי, שהופך חלק מתנוחות האקשן שלה ל-ass-shots? זה ביאס אותי כבר כשראיתי את התמונה על הסרטון, אבל קיוויתי שאולי תהיה בפנים איזו התייחסות סאטירית או משהו. לא. הם פשוט החליטו שיהיה מגניב לעשות את ת'ור האשה, אז ברור לחלוטין שצריך לצייר אותה בביקיני. מצטערת, אבל איכס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting