ברלין בששה ימים: למקה

[איכשהו יוצא שכמו הפוסט הקודם, גם הפוסט הזה מתמקד במוסד גרמני מסורתי קלאסי. מתישהו זה ישתנה ונעבור לכסות דברים קצת יותר… צעירים. אגב, שמתם לב שכבר ארבעה פוסטים רצוף אנחנו שומרים על התמדה מרשימה של בדיוק שתי תגובות לפוסט?]

ששה ימים בברליןלמקה (Lemke) היא בדיוק מה שהברוהאוס בת"א היה יכול להיות אם הוא היה גדול יותר ומקורי יותר. כלומר, זו מבשלת בירה\מסעדה גרמנית מסורתית לגמרי, לחלוטין ולהפליא. העיצוב הוא של שולחנות עץ כבדים, וכסאות כבדים אפילו יותר לצד קירות מלאים בציורים וקישוטים… מסורתיים (חשבתם שאגיד כבדים, נכון? :] ). יש למבשלה שני סניפים, אחד במרכז העיר (מיטה) ואחד בלב המערב (שרלוטנבורג) – כששניהם *ענקיים*. באמת ענקיים. אתם יכולים לקפוץ לשם עם 40 מחבריכם הטובים בכל יום רנדומלי של השבוע, ועדיין לא תהיה לכם בעיית מקום לשבת.


[התמונה לקוחה מאתר המקום]

יש להם שלושה סוגי בירה קבועים, וברז אחד עונתי מתחלף (סגנון גרמני מסורתי כלשהו. אנו קיבלנו Märzen, שזו הבירה שעושים כמובן בחודש מרץ). התפריט רחב ומכסה את כל קשת המטבח הגרמני לאיזוריו השונים. בינתיים דגמתי רק את עוגת התפוחים עם גלידת וניל שלהם (נהדר), וחברים מספרים שגם שאר המנות היו טובות.

האווירה היא לא…. צעירה במיוחד. זה לא מקום לקפוץ עם כמה חבר'ה לבירה וגם לא מקום לדייט רומנטי. אבל זה כן מקום לארוחה טובה, או ארוחה משפחתית, או מפגש זוגות בורגני זריז או – הכי טוב בשבילנו: מקום נהדר לתיירים לראות את גרמניה הקלאסית.

כרטיס ביקור:
שם: למקה (Lemke)
איזור: מיטה (Mitte) או שרלוטנברוג (Charlottenburg).
כתובת: Dircksenstr 143, S-Bahnbogen 143 Hackescher Bhf (מיטה) או: Lüisenplatz 1 (שרלוטנבורג)
שעות פתיחה: צהריים עד אלוהים יודע מתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting