אירועי השבוע האמיתיים 29.04.2006 – 23.04.2006

אחרי שבוע הפסקה מהחיים, שנוצל רובו לצורכי שינה או גלישה – חוזרים השבוע לנוהל עם מסיבות, הופעות, בירות – וכמובן: המון מתמטיקה ולימודים! <איפה האיקון של האיש עם החצוצרה כשצריך אותו?>
סיבה נוספת להתרגשות השבוע היא ה – 23.4, יום שבמהלך השנים צירוף נסיבות מעניין גרם לכך שהוא ייהפך ליום המזל המוכרז שלי. האם גם השנה הוא לא יאכזב?

יום א' (23.4)
1. גם השבוע יש את קיקי פופ וגל אירועי הפורנו שלה בטראפיק. גם השבוע זה ב – 23:00 וגם השבוע זה חינם. למי שתוהה, גם השבוע הטראפיק עדיין נשאר ביד חרוצים 7. כמובן שגם השבוע זו אופציה נהדרת ליום א'.
2. היום גם מתחיל השבוע ללא טלוויזיה הבינלאומי.
3. חמורוטק מקרינים סרט אזוטרי כל שבוע בשעה 20:00 בבניין מקסיקו באוניברסיטת ת"א. השבוע מוקרן Phantom of the Paradise, “קומדיית האימה המוזיקלית המוגזמת לחלוטין והמשעשעת עד מאד” של בריאן דה פלמה. כבר כמה שבועות שיוצא לי להפסיד אותם בטעות – אז אולי השבוע אני אגיע סוף סוף? (ותודה לעונג על העדכון)

יום ב' (24.4)
יום השואה. בניגוד לשנים הקודמות, בהן הסתגרתי בבית (או עשיתי דברים אחרים שהשתיקה יפה להם), השנה בכוונתי לנצל את שלל האירועים האלטרנטיביים הפוקדים את עירנו. ככה גם נשארים מעודכנים, גם מעורבים, גם אכפתיים וגם נהנים.
1. טקס יום השואה בבית דניאל ייערך תחת הכותרת "מזיכרון אישי לזכרון לאומי". שלוש הרצאות יהיו שם כשההכי מעניינת בהם היא "השואה בראי הקולנוע הישראלי" של נסים דיין. זה גם בערך האירוע הכי לא אלטרנטיבי שאני מסכים לכתוב עליו השבוע.
2. תיאטרון תמונע יארח את 'טקס יום הזיכרון האלטרנטיבי לשואה ולגבורה' המסורתי. הערב יכלול מופעים מוזיקליים של מאור כהן ואמנון פישר, מיצבים, סרט קולנוע גרמני אימפרסיוניסטי, תערוכת אמנות ודיונים בנושא השואה. חינם כמובן.
3. מרכז ברודט ליהדות יארח ערב בשם 'זכור'. בתוכנית: מיצג תנועה, אמנון פישר מקריא מיומנה של אמו, ענת עצמון שרה ביידיש ועוד כמה שישירו, ידברו וכו'. צייטלין 22, 21:00.

יום ג' (25.4)
1. Federation X, הלהקה התורנית בגל הלהקות הלא מוכרות שהפטיפון מפיל עלינו בשנה האחרונה, מגיעה לארץ. הופעה ראשונה הייתה ביום שבת, השנייה היום והשלישית מחר. המחיר הפעם הוא 60 ₪.
לאחר ששמעתי בימים האחרונים את כל שלושת אלבומי הלהקה בלופ תוך כדי נסיון להכניס אותם ישר לווריד, אני יכול לאמר בגאון שלמרות שהמוזיקה נחמדה, 60 ₪ הם לא שווים. הסגנון הוא רוק אמריקאי מהיר וישן, הסאונד נשמע קצת ארכאי, והמוזיקה קצת באנאלית. אלטרנטיבות טובות מאלו יש לנו בארץ, וביותר זול (אוהבים לבנון? כן! תסתכלו ביום חמישי).
2. וזה מדווח מטעמי נוסטלגיה בלבד: מסיבת הרוק האלטרנטיבי של טל אביב בבלקוני עוברת השבוע חד פעמית ליום שלישי עקב יום השואה. כשהייתי צעיר יותר הייתי שוכן קבע שם, אז קשה להתעלם.

יום ד' (26.4)
1. ג'ם סשן אלקטרוני(!) ב "התיבה" – חצרות יפו. 20:30, 15 ש"ח. כל שאר הדברים שרציתם לשאול אך לא העזתם נמצאים פה. נראה מגנייייייב.
2. להקת העברית המצוינת מופיעה בברבי ת"א. מי שרוצה בריטפופ מצוין בעברית, מוזמן (50\40 ₪. תלוי אם אתם מדפיסים את התלושים המצחיקים באתר הבארבי).

יום ה' (27.4)
1. לבנון, NX2 ועוד איזשהו די.ג'יי מופיעים בגדה השמאלית. 25 ₪, 20:00 בדיוק (החברה לא מאחרים). כבר אמרתי כמה אני אוהב את לבנון?

יום ו' (28.4)
1. קשה היה לפספס את הפרסומים על מסיבת הרחוב האורבנית היום. ת'אמת? נראה ממוסחר ומרגש בערך כמו מצעד האהבה בת"א. לאוהבי אורבניה ספונטנית אמיתית מומלץ להימנע. ובכל זאת, מי יודע, אולי אני טועה.

יום שבת (29.4)
1. מה הייתי עושה בלי ILCU? איך הייתי מגלה אירועים נהדרים כמו זה?. את מיכל אני לא מכיר (למרות שהיא נראית בחורה נחמדה). את צ'יקי אני מכיר, והוא סבבה לגמרי בתור מופיע. את הגרין ראקון, המקום בו תיערך המסיבה, אני מכיר-גם-מכיר – והוא חתיכת מקום נהדר עם מבחר אפילו יותר נהדר של בירות מהחבית (8-9 ברזים אם אני זוכר נכון). 15 ₪, או 10 אם אתם מדפיסים את ההזמנה. אז למה לא ללכת לשם בעצם?

ובקטנה:
1. גיליתי במקרה את פוסט אירועי השבוע הספרותיים של בלי ניקוד. מעניין מתי אירועים סיפרותיים יהפכו לטרנד התורן אצלי?
2. זה עובר בראש כבר זמן מה, והשבוע החלטתי שאי אפשר להימנע מלהודות בעובדה: ימי ראשון הפכו בשנה-שנתיים האחרונה מהערב הכי חלש של השבוע – לערב הכי מעניין ומקורי של השבוע. ויווה לה מקוריות!
3. כולם מדברים על שוברי הקופות של הקיץ. רד פיש עושה את זה בדרכו השנונה הרגילה בעין הדג. בידור היום עושים את זה באנגלית – אך למזלנו, אנשים טובים החליטו לתרגם. אישית אני קוצץ ציפורניים לקראת מוכרים בלבד 2, סופרמן חוזר ואקס מן 3. כל השאר פחות מרגשים אותי.
4. מאד מעצבן שלוח ההופעות של indie.co.il לא עולה בשועל האש. זה כל כך 2005.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting