קצרים: מיני פסטיבל בירה ועוד כמה ירקות

מדי יום ביומו נכנסים לדלישס שלי המון דברים ששווים איזכור בבלוג, אך קצרים מדי לפוסט וטובים מדי בשביל הערת שוליים. היום, הוא היום בו הם משתלטים על הבלוג. מואהאהא!

מיני פסטיבל בירה
בלי התראה גדולה, הפיל עלינו מועדון הבירה מיני פסטיבל של המשקה הזהוב. בשבת הקרובה יתארחו מבשלות פרמיום (בוטיק) ישראליות ובירות מיוחדות מכל העולם בכפר האומנים עין הוד, ויגישו "טעימות בתשלום אס-טרו-נו-מי של 3 ש"ח".
בכל שעה עגולה יערכו אנשי מועדון הבירה, שגיא קופר ושחר הרץ – הרצאת מבוא לבישול בירה: ממה וכיצד מכינים בירה, מהו סוד הצבע והארומות שלה, מהו חוק הטוהר וכיצד תבחינו אם מגישים לכם בירה לא טרייה (יידע חשוב במיוחד בביקור בפאבים בארץ). בנוסף, תוכלו להציץ במבשלת הפרימיום של דני שלייפסטון המבשל בכפר.

יום שבת (7.10.06). כפר האומנים עין הוד ברחבת הארט בר. מ – 11:00 ועד 18:00. כניסה חינם, טעימת בירה ב – 3 ש"ח.

סאות' פארק בעולם משחקי המחשב
"יש בעיה בעולם ה world of warcraft, והיחידים שיכולים להציל את המצב הם… אריק קרטמן, קייל, סטאן וקני?!".
העונה העשירית של סאות'פארק – אחת החלשות ביותר בתולדות הסדרה עד עתה, חזרה אתמול בערב למרקע עם פרק שמערב את הילדים בעולם משחקי המחשב של World of Warcrft. אני נגנבתי לחלוטין מהרעיון, וגם לכם זה יקרה אחרי שתצפו בקליפים מהפרק פה ופה.

ארנקים לגיקים
רשימת עשרת הארנקים המגניבים ביותר לגיק המעודכן מכילה כמה פנינים כמו ארנק תשבץ (בתמונה) או ארנק RFID. כמה חבל שגיק אמיתי זורק את הכל לכיסים ולא צריך באמת ארנק.

יום נגד DRM
שלשום חל היום הבינלאומי הראשון נגד DRM, ועבר די בשקט בעולם הבלוספירה הישראלית. בתור אחד בעל עמדה ברורה נגד טכנולוגיה זו, הייתי חייב לציין זאת פה. גם אם באיחור של יומיים.

למי שלא יודע: DRM היא טכנולוגיית הגנת זכויות יוצרים אלקטרונית. למשל: דיסק מוזיקה שמותקנת עליו תוכנת DRM, ימנע ממכם לשכפל את היצירה או אפילו להקרין אותה על המחשב. סיסמת הטכנולוגיה היא: "keep honest people honest", אך יישומה מעיד בעיקר על שמירת האינטרסים של חברות התקליטים ורמיסת זכויות לקוח בלי שום בעיה.

בונוס: הפניה לשירים נטולי DRM שפורסמו בבוינג בוינג: לינק.

כמה קטנים:
כוסות בירה מגניבות בצורת כבד עם הכיתוב bad liver יצאו לאוויר החודש.
 Beer Coasters

ידיעה קצרה לנוסעים לפריז: תערוכה מוצגי אנימציה קלאסיים של דיסני מוצגת שם בזמן הקרוב. פרטים יש פה, ותמונות לדוגמא יש פה ו פה.
 Disney Exhibition

8 תגובות

  1. סנדי ש. הגיב:

    זוכר ששאלתי אותך פעם אם מכינים בירה ביתית בדלי של ספונג’ה?

  2. ניימן הגיב:

    כן. למה? פורמן ניסה את זה עכשיו? 🙂

  3. סנדי ש. הגיב:

    (-:
    לא, סתם נוסטלגיה…

  4. ניימן הגיב:

    🙂

    ואפרופו נוסטלגיה: הייתי אתמול במסיבת כיתה ד’ של הליין 1984. זו הייתה חתיכת נוסטלגיה. הם אשכרה ניגנו את ’אין מוצא’ של אדם!

  5. סנדי ש. הגיב:

    די נורא.

    ראיתי לפני כמה זמן את אדם בכפר-סבא, ליד הסיפריה. הוא השתתף שם באיזה הצגת ילדים. הוא עבר לידי עם משולש פיצה ביד.
    מצחיק.

  6. 🙂

    יש לי קסטה של אדם, מקורית!

    זו נוסטלגיה!!!

  7. סנדי ש. הגיב:

    טוב, אתם הייתם אז רק ילדים. אפשר לסלוח לכם…

  8. תודה סנדי, מה הייתי עושה בלעדיך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting