אירועי השבוע האמיתיים 28.10.2006 – 22.10.2006

יום א' (22.10)
1. שיטות מתמטיות לעיבוד ונתוח תמונה הוא הקורס הראשון שאקח השנה. זה לא שהוא מעניין, חס וחלילה, אלא שהמרצה דוגל בשיטה (הנהדרת) של ציון ללא מבחן. חפשו אותי שם בעיון, אני אהיה הבחור הישן. 10:00-13:00. בניין שרייבר חדר 8. חינם.
2. תיקון פאשלה ענקית משבוע שעבר: מסיבות מאד לא ברורות, כתבתי ש תערוכת האמנות הסודית נפתחת ביום א' שעבר. במציאות, היא נפתחה ביום ה'. סליחה.
מה שכן, התערוכה עדיין רצה היום, אז כל מי שלא הספיק לתפוס אותה בגלל הדיווח השגוי שלי, מוזמן לקפוץ לבית מאני (יהודה הלוי 34) בין השעות 10:00-16:00 ולהתרשם בעצמו. חינם.
3. אומנים יקרים מחו"ל בזאפה פעם ראשונה: The Golden Striker, מפגש ענקי הג'אז. רון קרטר, סטיבן סקוט וראסל מאלון מופיעים היום וביום שלישי בזאפה. הם נותנים שתי הופעות רצופות בכל יום. נראה שאנשי זאפה סוחטים עד הסוף את הייבוא האישי שלהם. 19:15 ו ב – 22:00. ראול ולנברג 24. 179 פאקינג ש"ח (יקררררררררררררר).
4. טוב. זה כבר מוגזם. שבוע שני ברציפות שאני נאלץ להודות בכך שאברקסס (לילנבלום 40) מספקים הופעות חינמיות מדהימות בליין הופעות ימי א' שלהם. הפעם אלו 951 שבאים להרטיט את הקהל. להקה מצויינת ומגוונת, שאפילו רכשתי את הדיסק שלה בכסף מלא ובמחיר מצחיק (20 ש"ח) לאחר שהם פנו אלי ברחוב, סתם כך, והציעו אותו לרכישה. תבואו – מובטח לכם שלא תתאכזבו. 23:00. חינם.
5. שמעתי על, אבל עוד לא יצא לי לשמוע את שן צור והרווקים. היום הם מופיעים, בחינם לגמרי, בסאבליים (סלמה 53). 22:30. חינם.
6. הכנס השנתי לתקציב ומגדר מתרחש היום בספריית בבית ציוני אמריקה (אבן גבירול 26). מה בתוכנית? כרגיל. המון ביקורת נגד לובשי חליפות, שלי יחימוביץ אחת ופרופסור אניטה נייברג משבדיה המציגה מודל כלכלי שוויוני. הנושא חשוב עד מוות, ואני מקווה שאצליח לפנות לעצמי מספיק בזמן בכדי להגיע ולהתרשם. 17:30-20:00. צריך לאשר השתתפות ב – advayael@bezeqint.net או בטלפון: 03-5608871. אין לי מושג כמה זה עולה, אז תנסו לברר בזמן שאתם מאשרים השתתפות.
7. בהודנא (אברבנאל 13) מופיעים היום להקת מציסמו עם רוק אקוסטי. חינם. אנילאיודע באיזה שעה זה מתחיל.
8. הריף ראף, הפאב האהוב עלי בשנה שעברה, מארח היום את המיותרים יחד עם להקת דה פקס. זה מתחיל ב – 22:00. זה חינם – וגם יהיה אפשר לקנות שם את הדיסק החדש של המיותרים. כייייייייייייייייייף!
9. בלבונטין 7 נמצאת היום ירונה כספי, והיא מארחת חמישה משוררים. כספי מסבירה: "כל אחד מהמשוררים עולה להקריא שני שירים, והם משתלבים בתוך המוזיקה מההופעה. הרעיון הוא להביא את המילה הכתובה יחד עם ההופעה, שהיא די בועטת בצלילים שלה". נשמע מעניין, אחוש מעניין. 22:30. 40 ש"ח.
10. עוד בלבונטין 7 היום: ערב חופשי (כלומר: כניסה חופשית) של רוק ישראלי. מ – 22:00.
 Lavontin Israeli Rock

יום ב' (23.10)
1. פסטיבל smallbama 5 מתקיים במסגרת אירועי פתיחת שנת הלימודים באוניברסיטת ת"א, ויימשך כארבעה ימים. מה יהיה? תאטרון קצר ובועט (ציפיתם מסטודנטים למשהו אחר?), ספקטרום של אומנויות, שתייה ומוזיקה ואווירה (כמובן. אווירה זה הכי חשוב). כמו בכל פסטיבל עם יותר משני אירועים, גם פה אין לי כוח לפרט את כולם, אך מותר לציין שהמארגנים מבטיחים מגוון בימתי שנע בין סטנד אפ תנ"כי לאופרת רוק. הסתקרנתם? תבדקו פרטים פה.
2. אומנים יקרים בזאפה פעם שנייה: Brainville 3, טריו של "שלושה מהיוצרים הגדולים בהיסטוריה" (אבל שלושה אחרים מאלו שהיו שם אתמול) מופיעים היום בזאפה ב – 21:00. ראול ולנברג 24. 139 ש"ח.

יום ג' (24.10)
1. אירועים חינמיים להיום: אבירם חייט מופיע בבלום בר (קינג ג'ורג' 2) ב – 21:30. דיקלה ממשיכה בליין המוזיקה הערבית 'קשמיר' ב – 22:00 בלימה לימה (לילנבלום 42). תנועה המרי מופיעה בלילי (לילנבלום 25) ב – 22:00. ובסוף: Deadwood מופיעים בסטאוט (הארבעה 14) ב – 22:00.
2. אוקטובר עוד לא נגמר, וגם מהפיכת אוקטובר בתמונע עוד לא: הלפרין וג'ונסון בראשון שני, המשרתות בראשון. תלונה באופן כללי בשני, אשת וכבר לא ילדה של אף אחד בשלישי והמון הצגות במסגרת תמונעכו בחמישי-שבת. תסתכלו לבד. כמו בשלושת השבועות האחרונים, גם הפעם כל ההצגות הן ב – 25 ש"ח.
3. אוהבים אמנות הוא אירוע פתיחת עונת התערוכות בגלריות ומוזיאונים בתל אביב. ומה זה אומר מבחינתכם? המון מוזיאונים וגלריות טובות בחינם (מוזיאונים משעה 14:00. גלריות משעה 18:00). רשימה מלאה יש פה. אירוע הנעילה, שהוא בעצם הופעה של ערן צור, ייערך ב – 22:30 במוזיאון תל אביב (שאול המלך 27).

יום ד' (25.10)
1. סחר הוגן הוא נושא אחושרמוטה חשוב לטעמי, ואפילו השתתפתי, במהלך השנה החולפת, בדיון בנידון. מדובר בכותרת רחבה למוצרים שנעשו בתנאי עבודה הולמים, תמורת שכר הוגן ותוך שמירה על איכות הסביבה – אלמנטים שאדם מוסרי צריך לרצות בקיומם. היום יתקיים בבית בנמל (האנגר 26, נמל תל אביב) יריד סחר הוגן, שיכיל את מגוון המוצרים שנמכרים היום בארץ: משמן זית וזעתר ועד שמלות ושטיחים. מתחיל ב – 19:00, והכניסה חינם כמובן (המוצרים אגב, לא חינם. רק למקרה שתהיתם).
2. דנה לוי שרה רוק מקורי היום בהודנא (אברבנאל 13). חינם. ואני שוב (כמו ביום א') לא יודע מתי זה מתחיל.
3. ליין הופעות הג'אז במינרווה (אלנבי 98) מארח את רביעיית עמיקם קימלמן שעושים מבחר קטעי ג'אז מכל הזמנים. חינם. מתחיל ב – 22:00 (והם מבקשים לדייק).

יום ה' (26.10)
1. כבר טחנתי את הנושא בבלוג השבוע, אבל למי ששכח: פסטיבל מיני אוקטוברפסט מתרחש היום בקיבוץ מעברות בין השעות 17:00-24:00. זה *המקום* למי שאוהב בירות טובות ושונות. מחירים ופרטים מלאים יש פה.
2. אח! כמה שזה נראה כיף, ואח! כמה חבל שעורכים זאת במקביל לפסטיבל הבירה. מסיבת חנוכת הגינה המחודשת בגן החשמל מתהדרת ברשימה ארוכה מאד של תורמים: תושבי מתחם גינת השרון, קולקטיב המעצבות 6940, הלבונטינים (7 ו 11), חברי מרכז play לאימפרוביזציה, תיאטרון ומחול, האמנית נלי אגסי, אמ.סי קרולינה, שלושה די.ג'ייז ממוזיקה פלוס ורון חולדאי אחד (פייו. נגמר לי האוויר). כולם ידברו על האחווה, שיתוף הפעולה והשלום העולמי בין בתי העסק במתחם, יעלו טקסים מרגשים עד מוות וגם יעשו, כדרך אגב, לא מעט כיף. אגב, מאחר שהמארגנים נתקעו כנראה עם סלוט של חצי שעה בו לא ידעו מה לעשות, הם הכריזו עליו כ"זמן מינגלינג". מ – 19:30. גינת השרון, מתחם גן החשמל. חינם.
3. יונתן גת מהמונוטוניקס מופיע היום בקפה מרסנד (בן יהודה 70). 21:30. חינם.
4. וע"פ מה שרשום פה יש עדיין בימי חמישי האחרונים של החודש (נגיד, היום) דלתות נפתחות במתחם נגה.

סופ"ש (27-28.10)
1. עוד אירוע אוניברסיטאי: אהוד בנאי מתארח במוצ"ש בליין רוק בקמפוס שחוזר לעונה חדשה. לא צריך יותר מדי הסברים, אז פשוט קבלו את הפרטים: 21:00. אולם סמולרש, אוניברסיטת ת"א. 50 ש"ח לסטודנטים מאוניברסיטת ת"א, 85 ש"ח לסטודנטים אחרים – ו – 100 ש"ח לכל השאר.
 Ehud Banay 2006

2. הופעה חינמית בקפה מרסנד (בן יהודה 70): אלון ברגבאום מופיע עולה שם היום ב – 21:30.
3. בית הספר לאומנות מנשר פותח את השנה במסיבת אחר צהריים חביבה ביום שישי. מה בתוכנית: הופעות של zvuloon dub system, נערי הפוסטר, תקלוט של איתמר בן כנען, תערוכת צילום קבוצתית בנושא "הדור השלישי – צילום כמשבר זהות" והרבה כיף. 12:00-16:00. חינם. ברחבת הכניסה לבית ספר מנשר, דוד חכמי 18.
 Minshar Party

בקטנה:
1. נכון לכתיבת שורות אלו, האתר של בית בנמל אינו מתפקד. אני חוזר: אינו מתפקד. זו הסיבה שחסר לינק באייטם הרלוונטי – למקרה שתהיתם. חבל.
2. אוקי. קורה משהו מיוחד ביום ראשון השבוע שבגללו יש כל כך הרבה אירועים מגניבים? זה ספיישל תחילת הלימודים או משהו כזה?
3. איפה האירועים של ימי שלישי ורביעי? אה, זה ברור. יום ראשון אכל אותם.
4. בסקיצה פלוס מחלקים לכם כרטיסים חינם להופעות של דבק ושייגץ.
5. כולם מדברים על אינציקלופדיית המוזיקה האלטרנטיבית החדשה של קיוב – אז מה, שאני אצא פרייר?

6 תגובות

  1. פישנזון הגיב:

    לא נסחפו בכלל זאפה, הא?

  2. ניימן הגיב:

    הלכו לפי האימרה הישראלית הידועה: אם כבר עושים משהו, אז עושים אותו בגדול.

  3. בלעם הגיב:

    אחרי 3 שעות עם אלי טורקל, ובמיוחד 3 השעות שהיו, כולם הם הבחור הישן…

  4. ניימן הגיב:

    יאפ. הייתה הרצאה מאד מיותרת. שעתיים וחצי של פרטים טריוויאליים (ולא קשורים כלל למתמטיקה) על עיבוד תמונה. פשוט פלא שנשארתי עד הסוף..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting