אירועי השבוע האמיתיים 9.12.2006 – 3.12.2006

זמני קצר עד מוות, כך שברשותכם אגש ישר לעניין. שימו לב לפאנקנשטיין באברקסס ביום א', ליין האלקטרו בסטאוט בשני, מסיבה נשית בסב קוץ' מילגה בשלישי והרצאת פיזיקה מודרנית באוניברסיטת ת"א ברביעי. בשום פנים ואופן אל תעזו להחמיץ את מסיבת קווירחנה ביום חמישי (אם אתם אוהבים מסיבות כמובן), או את הרייב של טכנודרום בסופ"ש. בינינו? לולא השניים האחרונים היה השבוע הקרוב די באנאלי.

יום א' (3.12)
1. פאנקשטיין, להקה שהלכתי להופעותיה עוד בימי מערכת היחסים הרצינית הקודמת-קודמת-קודמת-קודמת שלי (או משהו בסגנון), מופיעה היום בליין ימי א' החינמי של אבקרסס (לילנבלום 40). שבוע בא, שבוע הולך, ובאברקסס עדיין יש הופעות טובות. 23:00. חינם.
פאנקשטיין

2. והופעה כמעט-בחינם: ניר גבר ולהקת take over, שמסתבר שהן מלהקות הבית של הפאב יהושע (בן יהודה 22) נותנים הופעה בת שעה וחצי עם קאברים ללהיטים ישראליים ולועזיים שונים. 22:00. 10 ש"ח.
3. אפילו עוד הופעה: המצב השלישי נמצאים היום בסאבליים (סלמה 53). חינם.
4. בליין נשים חיות של מנרווה (סמטת בית השואבה 1) תופיע ליעד שר (ליידי D) עם תקלוט של אלונה דניאל לפני ואחרי ההופעה. 22:00. 30 ש"ח.
5. בקמרה אובסקורה (ריב"ל 5) מקרינים היום את הסרט "השחקן" כמחווה לרוברט אלטמן שהלך לעולמו לא מזמן. את הסרט תלווה הרצאה על עבודתו של הבמאי. הכניסה חינם, והרשמה מראש בטלפון 3511*. 16:00.
6. רע מוכיח, שמוכר היטב לכולנו בזכות עבודתו עם ברי סחרוף (ולחלקנו גם בלי שום קשר לזה), מופיע היום בלבונטין 7. 23:00. 30 ש"ח. אגב, ביום ה' הוא מופיע יחד עם תום מוכיח והפושטק בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:30. 30 ש"ח.

יום ב' (4.12)
1. לבסיסט של להקת Beyond Repair יש בלוג. לפני כמה זמן הוא העלה שם פוסט קורע לב על ערב הופעות זוועתי בחיפה בו השתתפה להקתו. הלקח מהסיפור המשעשע הנ"ל הוא שהיום הם מופיעים לבד-לבד בסאבליים (סלמה 53). אל תגידו לי שאתם מעיזים לפספס בלוגר עושה גראנג' על במה? 22:30. חינם.
2. עודד וולקשטיין, שבא סלהוב, איריס לעאל ועדי שורק יישאו דברים בערב ההשקה לספר "אולי הלב", מבחר מכתבי המשוררת האמריקאית הדגולה אמילי דיקנסון בקמרה אובסקורה (ריב"ל 5). כניסה חופשית לנרשמים בטל 3511*. 20:00.
3. נתי אורנן וליאוניד צ'רניב מעלים את המופע 'אקוסטי מעושן' בבנצ'מארק (נחלת בנימין 37). מה יהיה? בטח מופע אקוסטי עם הרבה עשן סיגריות מסביב. 22:30. חינם.
4. הזר, ספר שאני זוכר מתקופת לימודי הספרות בתיכון, מומחז היום במסגרת תרבות יום ב' של תמונע (שונצינו 8 ). 25 ש"ח. 17:00.
5. ליין אלקטרו חדש נחנך היום בסטאוט (הארבעה 14). די ג'יי גל קרמבו ייתן בראש אלקטרו טק האוס. 22:30. חינם.
6. החוג לתולדות המוזיקה מקיים היום מפגש מסקרן בנושא 'בריטפופ' בהנחיית דנה קסלר. 10 ש"ח. 21:00 בגורדון 17.
7. ליין הסול טריין ממשיך לרוץ בלאונרה (דרך מנחם בגין 148) ולהשמיע מוזיקת 70-80, נשמה ונגיעות פאנק. 22:00. חינם.

יום ג' (5.12)
1. ערב במה ה – 88 ייערך היום (הפתעה! תדהמה! לא). כמו ב – 87 הפעמים הקודמות, גם הפעם יהיו שירים, ריקודים, הקראות סיפורים, שירה וסתם קטעי טקסט של אמנים מתחילים שונים. 25 ש"ח. 22:00 בתמונע (שונצינו 8 ).
2. גל החיבוקים שהחל לתקוף אותנו לפני כמה חודשים לא מרפה. השבוע גיליתי שכל יום שלישי, מ – 17:30 עד 20:00 בערך נערכת סדנת חיבוקים בכיכר רבין. נשמע מרגיע ביותר.
3. איתמר רוטשילד, שמתואר ב – ILCU כ"סינגר סונגרייטר מבטיח", נמצא היום בקוזה נוסטרה המקסים (נחלת בנימין 10). זה חינם, אז בואו לשפוט בעצמכם אם התיאור נכון. 22:00.
4. בסב קוץ' מילגה (המשביר 22) יש היום מסיבת נשים לבנות (ובני!) 21+. על התקלוט: תמי ביברינג באלקטרו. 22:00. חינם.
5. לרגל יום זכויות האדם הבינלאומי (10.12) מתקיימים השבוע בת"א כמה אירועים מקדימים. אחד מהם הוא של עמותת זוכרות (אבן גבירול 61, דירה 2, כניסה מרחוב מאנה 13) המדבר על שימור וזכרון, תוך התמקדות בכפר ההרוס לוביה. ערב נוסף, של עמותת קו לעובד, ייערך מחר בצוותא, וידבר על מצב העובדים הפלשתינאים בשטחים. הערב הראשון ב – 20:00. השני ב – 16:00. שניהם חינם עד כמה שהצלחתי להבין.

יום ד' (6.12)
1. 'מה קרה לפלוטו' היא הרצאה של מועדון דיסני ישראל, אשר נערכת ב.. אופס(!). סליחה. טעות. אני קורא מהקומוניקט השגוי. מה קרה לפלוטו היא ההרצאה התורנית בליין ההרצאות הנהדר (מדהים! עצווום!) של מועדון האסטרונומיה באוניברסיטת ת"א. ההרצאה עוסקת בשינויים שעברה מערכת השמש לאחרונה, ובין השאר בהחלטה להפסיק לקרוא לפלוטו כוכב לכת. פעם שעברה קיבלנו כל מיני תגובות חמות מקוראים סקרנים שהקשיבו לי והלכו לאירוע. האם אותו הדבר ישנה גם הפעם? 19:00. אוניברסיטת ת"א, אולם לב. אני שם.
2. L'ocelle mare מסיים את סיבוב ההופעות שלו בישראל בעוד הופעה בפטיפון (יצחק שדה 32). הפעם הוא נמצא עם katamine (השווים שמיעה בפני עצמם). ולמי שרוצה לדעת, הנה קטע ממה שכתבתי על הבחור שבוע שעבר: "אומרים שהגיטריסט L‘ocelle Mare הוא ”וירטואוז גיטרה“, טוענים שהמוזיקה שלו ”מורכבת וסכיזופרנית“ ושהוא ”מנגן על הגיטרה בלהט נדיר ומסירות הסוחפת אליה את כל גופו“. אז אומרים. אומרים גם שהוא הופיע עם deerhof (שהוציאו אלבום מצוין לאחרונה) – וזה כבוד.". 21:00. 50 ש"ח.
3. אני מרשה לעצמי לנחש שלא יותר מדי קוראים שמעו על ה jewish monkeys (בעיקר בגלל שהיום זו הופעת הבכורה שלהם). בכל מקרה – לפני שתברחו מעוד שם לא מוכר, תנו צ'אנס למשפט הבא: הווטרינר רוני בוקיו, יוסי רייך וגאל זיידנר הפסיכותרפיסט עושים קברט הומוריסטי יידישקייט בעזרת הפקה מוזיקלית של רן בגנו וחיזוק תיאטרלי של אולה סלקטור שור מהקאמרי. החומרים כוללים דברים כמו ביצוע וודי אלני לשיר "johny is the boy for me" עם המילה boy מוחלפת ב goy, ועוד שאר שטויות יצירתיות בסגנון. 30 ש"ח, 23:00 בלבונטין 7 (לסקרנים מביניכם: לוח ההופעות של המקום נמצא פה).
4. וכרגיל, פעם בכמה זמן אני נזכר לדווח כמה אירוע 'שיחות עם הברמן' נראה מעניין. מדובר בהצגה המועלית בפאב אמיתי (פרינדז, בן יהודה 186), וכוללת דיאלוגים המועברים ע"י השחקנים בעודם יושבים על הבר, בין כוס בירה לערק. 30 ש"ח. 20:30.

יום ה' (7.12)
1. האירועים של קווירחנה הם המסיבות *הכי* טובות בעיר הזאת. באמת, הכי. פעם בכמה חודשים הם מעלים הפקה מקורית, מטורפת ומושקעת שמשמשת כנושא שיחה ליד הקולר עד האירוע הבא שלהם. המסיבה הנוכחית נושאת את התואר "ג'נדר שייק", וחלק מהכנסותיה יופרשו לסיוע לטרנסג'נדרים בתהליכי ניתוח. כדרך קבע, כל מסיבת קווירחנה כוללת גם הופעות ואירועים מלבד התקלוט המסורתי – והפעם יהיו אלו אנרכיסט קשוח בתפקיד שרית חדד, הלוהטים, שמחה בביוף וערבה בוכייה, הצמד סדייל, הביריות החשמליות בשיר טכנו קלאש מקורי, צמד הנועזים וג'ואל המלכה הטרנסקסואלית. על המוזיקה ברחבה המרכזית יהיו אחראים סמי, אלקטרה ומישל לה היסטריק במוזיקה ערבית, אלקטרו וברייק ביט. ברחבה השנייה יהתנו הדס אילון, שרית מ' ודודי מוזיקה קברטית, פאנק ופופ. כל זה – ועוד המון המון אווירה, כולל קהל מחופש ומוזר במיוחד תקבלו תמורת 30 ש"ח צנועים (20 למי שבא מחופש). 23:30. הרצל 146. בואו בהמוניכם!
קווירחנה

2. Jet Sam המצוינים חזרו מסיבוב הופעות בארה"ב, ונמצאים היום בלבונטין 7. 21:00. 30 ש"ח.
3. הספיריטו אהובי ליבי מופיעים בלבונטין 7. 23:00. 20 ש"ח – ומאד מאד מומלצים לאוהבי קברטים ומוזיקה לא שגרתית.

סופ"ש (8-9.12)
1. שימו לב למה שקורה היום בגדה השמאלית: לבנון + L'ocelle Mare + Seven Morgues + עוד אורח מיוחד. אעדכן פה ברגע שאדע שעה ומחיר.
2.
ערן ורד מספר שבמוצ"ש יתקיים "מפגן הצדק החברתי הידוע בכינוי ועידת ’העשוקים‘ (השביעית), המתרחש בכל שנה מול המקבילה: ועידת ’העסקים‘ אשר מקדשת את הקשר בין הון לשלטון ומקדמת מדיניות הפרטה". מול מלון דן אינטרקונטיננטל. מ – 15:00. המון פרטים יש פה.
3. טכנודרום המצויינים מארגנים לנו רייב משובח בשישי בערב. פרטים יינתנו ביום האירוע במספר 03-6851495, והכניסה תעלה 20 ש"ח.

בקטנה:
1. בטוח שלא כולם שמו לב של-Monkey Son of a Donkey הנהדרים יש סינגל חדש להורדה בשם "בני סלע". פרס מובטח למי שיצליח לפענח את המילים.
2. הידעתם, לחמורוטק (שלא מקרינים סרט השבוע) יש אתר\בלוג חדש. איזה יופי – עכשיו סוף סוף יהיה לי לאיפה לתת קישור כשאכתוב עליהם.
3. בבוינג בוינג מתנהל ויכוח עירני בקשר לשאלה האם התמונה הבאה היא תמונה אמיתית של סוס ארוך – מן חיה נכחדת לכאורה.
סוס ארוך
4. לידור יעקב, עורכת המגזין החינמי "מאגמה", מציגה את שיריה בעיתון הרחוב 'אייזנברג' שנמצא בקומה העליונה בדיזינגוף סנטר (ליד חדר הכושר 'ג'ימי'). התערוכה נמצאת במקום עד ה- 20 לדצמבר.

8 תגובות

  1. טלג הגיב:

    אתה מלך אתה מלך

    (ואני מגיב ראשון 🙂 )

  2. ניימן הגיב:

    אתה בחור טוב 🙂

  3. מרק ק. הגיב:

    תשמע, נתנו לך כבוד והכניסו אותך ביחד עם הגלוב בעמוד הבלוגים של מיניבוקס http://www.minibox.co.il/blogs.html .

  4. ניימן הגיב:

    פשש. כבוד. תבוא יותר, אתה מביא בשורות טובות 🙂

  5. KaBuKiM הגיב:

    תודה רבה על האייטם.
    הסאונדמן בסאבליים סבבה לגמרי. תודה לאל. היתה הופעה סבבה.
    באת? 🙂

  6. ניימן הגיב:

    באמת, אבל באמת שרציתי להגיע – אבל אז החליט המחשב שלי למות, ומאז אני מבלה כבר יום וחצי בנסיון להחיות אותו. שמח לשמוע שהייתה אחלה הופעה. אגב, יהיה מגניב אם תוכל לשלוח לי בעתיד מידע על הופעות שלכם. לא תמיד אני מצליח לעקוב אחרי כל מה שמפורסם ברשת (כן כן, אני לא בסדר. יודע).

    (ואגב, זה שאני מגיב פה לא אומר שיש לי מחשב. מסתבר שאפשר להפעיל רשת בלי מחשב תקין, או למעשה, אפילו בלי דיסק קשיח :)).

  7. זבולון הגיב:

    מסיבת רגאיי ודאב בלבונטין 7.

    במסיבה תהיה הופעה חיה של Zvuloon Dub System , הרכב של 8 נגנים שמנגן לייב דאב ורגאיי וסט של רגאיי ודאב שורשי עם יגאל Gan-Jah Vibes Sound מחוד המחט ו-.106FM

    בהופעה יתארחו רון AKA RANKING LEVY ממילורד סאונד וברק SKUNKRIDE על האפקטים האנלוגים לסט של לייב ראב א' דאב שעדיין לא נראה בתל-אביב. לפני ואחרי ההופעה תקלוט של יגאל gan-jah vibes soundשמנגן רגאיי ודאב שורשי ומיוחד.

    יום שישי, 8.12, 23:00-00:00 10 ש"ח, 25 ש"ח אחרי.

    http://i17.tinypic.com/2jagbja.jpg

  1. 14 בדצמבר 2006

    […] באירועי השבוע הקודמים-קודמים, מה שנקרא בעברית ’לפני-שבועיים‘, מילמלתי משהו על המסיבות המדהימות שקווירחנה עושים בערך פעם בחצי שנה. קווירחנה הוא ארגון שלפעמים אומרים עליו שהוא שייך לקווירים ולפעמים אומרים שהוא שייך לרדיקלים חמודים שחושבים שמסיבת טובה יכולה להיות הרבה יותר מנהנתנות. האמת, כנראה, היא פשוט שני הדברים ביחד. […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting